Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לאור הביקוש למוצרי מטבח .

והפעם מעבד מזון של פילפס Philips HR7761 ב-400 שח (עגול) עד הבית, מיותר לציין שבארץ המחיר הוא כפול 800 שח וצפונה.

ערכה לכיסוח הגוף והראש ב 190 שח Philips QG3364/49

 

שוב מסתבך:

1. לגבי מעבד המזון - לא מבין בזה בשיט והמחיר בארץ (לפחות אליבא ZAP, למרות שלפעמים אפשר למצוא ברשתות השונות, בטח עם "חבר", יותר זול) באמת מתחיל ב-900 ש"ח. הוא נחשב סבבה, איכותי וכאלה?

 

2. לגבי המכונת קיצוץ - לא מצאתי את הדגם בארץ כך שאני תוהה אם באמת מחיר זול?

אני שואל כי ממליצים פה על הזמן על פאנאסוניק ובזמנו קניתי ביביליס לפי המלצות כאן ואני לא מבסוט בכלל (אולי יש לי זקן קקה).

 

אפרופו מכונות גילוח

זו גם קניה מעולה:

http://rotter.name/nor/kaniti/21702.shtml

 

פר, במוצרים כאלו, שחשוב לי להיות הראשון שמתמש, אין מצב שאני קונה מכשיר שלא בא באריזה מקורית.

 

פיוניר vsx329k. יש לי בבית את הדגם הקודם (גם קניתי שם), מבחינת הדרישות שלי זה עובד מעולה.

 

בזמנו (לפני כ-3 שנים), קניתי לאמא של אשתי בדיוטי פרי רסיבר של פיוניר, הדגם שנמכר אז ב-200$. סה"כ מלא בכל הפיצ'רים אך מאידך (ואני משווה לימהה שלי) מאוד מסובך לתפעול.

 

 

בנג' - בוצעו שתי הזמנות. אחת על ידי ועל שמי, האחרת על ידי הבן הבכור ועל שמו. הבן הזמין שעתיים לפני וקיבל כבר הודעה שההזמנה בהכנה למשלוח. אני עדיין לא קיבלתי את ההודעה.

 

 

בהתחלה נכתב שב-4.10 תישלח. בינתיים תקוע בהכנה למשלוח עדיין. שלכם נשלח?

 

למזמיני הXB, שלי נחת היום

UPS שלחו מונית כי לא היה שליח... הזויים.

 

[ATTACH=CONFIG]473550[/ATTACH]

 

אה, שלי גם נחת הבוקר במשרד. צריך לסחוב הביתה.

 

איזה מגניב זה. הלוואי והייתי חושב לפעמים מהבטן ולא מהראש. תתחדשו.

 

בן.

 

עריכה: מכונת גילוח לנשים, לא משהו פנסי, אבל שעושה את העבודה. ראיתי את זה- עדיף משהו אחר? שווה את הכסף?

עריכה אחרונה על ידי benj

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

^^^

איזה הזמנת? את ה-7.2 ערוצים? כשיגיע, אשמח לו"ד.

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
המחיר של מכונת הגילוח הוא כ 80 פאונד עכשיו, מה אני מפספס?

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

 

אשמח לשמוע על מחיר לפיליפס. פיספסתי את המבצע של אמזון.

 

כרגע חזר, ואומנם במחיר 59.90 פאונד. אני לא רואה אם יש ואוצ'ר כי כבר רכשתי אבל נראה שעדיין משתלם - 74.03 פאונד עם משלוח.

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

שלי טרם נשלח. וגם של בני.

נראה לי שזה כמו BF, קיבלו כמה אלפי הזמנות ועכשיו צריכים לבצע.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
^^^

איזה הזמנת? את ה-7.2 ערוצים? כשיגיע, אשמח לו"ד.

בן.

 

את הדנון 520. זו מתנה למישהו, לא עבורי. לי יש יאמאהה 775. לא רואה צורך להחליף כרגע.

אם יתן חוות דעת, אעביר.

 

eyali23, תודה על ההמלצה אגב.

פורסם (נערך)
ערכה לכיסוח הגוף והראש ב 190 שח Philips QG3364/49

 

שוב מסתבך:

2. לגבי המכונת קיצוץ - לא מצאתי את הדגם בארץ כך שאני תוהה אם באמת מחיר זול?

אני שואל כי ממליצים פה על הזמן על פאנאסוניק ובזמנו קניתי ביביליס לפי המלצות כאן ואני לא מבסוט בכלל (אולי יש לי זקן קקה).

 

עריכה: מכונת גילוח לנשים, לא משהו פנסי, אבל שעושה את העבודה. ראיתי את זה- עדיף משהו אחר? שווה את הכסף?

 

אז אשתי אומרת שיש לנו כבר מעבד מזון ולכן נותר רק עניין המכונה לקיצוץ זקן הזו - שוה את הכסף? לא עדיף את הפנסוניק שכולם מדברים עליה פה?

 

עריכה: אגב, ראיתי שהתקע אמריקאי - אפשר להסתפק במתאם לאירופאי?

עריכה נוספת: ראיתי באמאזון בריטניה את הפנסוניק שהומלצה כאן ב-51.92 פאונד עד הבית (כ-260 ש"ח) - משתלם? איף היא ביחס לפיליפס שעלתה כאן?

 

מה לגבי מכונה להסרת שיער לנשים?

 

תודה,

בן.

עריכה אחרונה על ידי benj

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם (נערך)

לפני כשעה סיימתי לסחוט את כל מה שהיה במקרר.

וואלה שווה כל 240 שח שזה עלה קיבלתי עם שליח של UPS על הסובך.

הוא אמר שהיה עיכוב בגלל החגים מכס בחופש.

תנו קצת חוויות רוכשי הבוקס.

בן אתה יכול לסבך כמה שאתה רוצה בשביל זה נועד הפורום.

אני שוב חוזר אני רק ממליץ (נותן לינקים) את הבחירה וסקר השוק אני משאיר רק לך , חוות דעתי האישית רק על מה שאני רכשתי.

בן, תעלה רשימה של מה שאתה צריך אשלח שאילתות למחיר נתראה תיכף.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

כן אבל אני מסתבך עם עצמי עד שזה מעייף :(

צריך? לא יודע עם צריך, אולי סתם רוצה להשתתף כאן בחגיגה.

 

לגבי המכונת גילוח, לא יודע מה עדיף. פאנאסוניק כפי שהעלתי פה את הקישור והומלצה (או שבכלל הומלצה ה-Panasonic ER-GP80 ולא ה-GB) או הפיליפס שהעלת. לא ראיתי את הפיליפס בארץ אז לא יודע אם המחיר שווה, לא שווה.

 

את המכונה הצעתי לאחי. לי יש בייביליס והאמת, לא מאוד מרוצה. מצד שני, אולי זה רק אני ששונא להתגלח.

 

חוץ מזה סתם שאלתי אם יש משהו מעניין בגזרת מסירי השיער?

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

לנשים פנק אותה בטיפולי לייזר.

 

מהמכונות שאני ניסיתי המוזר הכי טיבות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

^^

כבר מפנקת את עצמה, ובכל זאת מדברת על זה גם מידי פעם, לא שואל למה

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

חשקה נפשה בקונסולת משחק, לצורך העניין PS4. לדגם ה-PRO אני לא אחכה כי יהיה יקר מאוד ודגם ה-SLIM הוא בתקציבי, השאלה שלי היא האם עדיף להשקיע עוד טיפה לדגם SLIM או לקנות את הדגם "הישן" יותר PS4 רגיל בנפח 1T. הבנתי שבחדש אין יציאת אופטית, מה זה אומר?

אני זוכר שב-PS4 הרגיל כשהוא יצא היו לו כמה בעיות ולאט לאט החברה הוציאו כמה גרסאות חדשות ועכשיו אין בכלל בעיות, אני מפחד שגם ב-SLIM יהיו בעיות בהתחלה כמו כל מוצר חדש, עדיף לחכות טיפה או לקנות עכשיו? חכיתי

מספיק זמן. מה דעתכם בנושא? תודה.

פורסם

בן ידידי ,אתה קונה רק אם אתה ממש צריך את המוצר ולא בגלל שזה זול וזה מאמזון (!)

חגיגות בלילה עם הגברת עזוב אותך . אתה יודע מה ההבדל בין ילדים למבוגרים ?

מסיר שיער מאיזה סוג ותקציב.

×
×
  • תוכן חדש...