Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי Einhell - יש לי משאבת עלים שלהם, מעין שואב אבק גס וחזק מאד לגינה. נרכש לפני 3 שנים באיזה מבצע בהום סנטר, ועושה רושם עמיד ביותר כולל טחינת כל מיני דברים קשים. ככל הנראה מדובר ביצר מצויין עם קצת פחות יחסי ציבור מבוש ומקיטה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מהיכן אתם רוכשים חלפים לטלפונים?

על המזל, ריסקתי את המסך של ASUS ZENFONE SELFIE

 

ואין חלפים בארץ, מכירים אתר שמוכר במחיר הוגן ולא לוקח למשלוח שנתיים להגיע?

פורסם

חיפשתי דגם עם מפרט שיראה לי סביר,סוללה נשלפת, כרטיס זיכרון נשלף...

מצאתי! ברומניה!

וזו גם הבעיה, אין חלפים בארץ...

ולמצלמה מקדימה לא מצאתי שימוש...

פורסם

אם בשעונים עסקינן.

שעון של לוטוס דגם Marc Marquez 2015 Limited Edition גרסה מוגבלת של זוכה ה MOTO GP שנה שעברה, בדיל מעולה של 1720 שח עד הבית.

הוא נסחר סביב ה - 400£ הנחה מכובדת.

 

קסיו Casio Watch Edifice ב 335 שח עד הבית , בארץ ב-450 שח.

 

Bulova 98B207 כתום אוטומטי ב 910 שח עד הבית.

 

Certina C014.417.11.051.00 בהנחה מאוד יפה ב -2000 עד הבית. בארץ 3500 ש"ח :shock:

 

פספסנו דיל על שעון Technomarine במחיר של כדאי שאני אפרסם מחפש דיל דומה.

פורסם

אם כבר שעונים, זה זמן טוב לקנות smartwatch עם android wear?

הרבה זמן לא יצא משהו חדש אז כנראה שיהיה משהו בקרוב. מצד שני - זאת אולי הסיבה שאפשר למצוא אותם עכשיו במחירים נמוכים(?).

מתלבט כבר כמה ימים אם להזמין את זה:

http://www.ebay.com/itm/CASIO-WSD-F10RG-ORANGE-Smart-Watch-Android-Wear-100-JAPAN-NEW-IN-BOX-NEVER-USED-/291817150537?hash=item43f1a85849:g:idoAAOSwAPlXhUdf

 

500$ עד הדלת עם פדקס. דיברתי עם המוכר והוא מתחייב לשלם כל תשלום נוסף עתידי בארץ המוצא.

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

מקווה שזה לא Scam

 

אנדרואיד בוקס עם מעבד Amlogic S905 שתומך בוידאו ב 4K ו 2 ג'יגה RAM במחיר הזוי של 80 שקלים!

 

http://www.ebay.com/itm/122045470698

 

על פניו נראה שהמוכר בסדר...

Top Rated Seller עם 78,000 מכירות וציון של 98.2% .

לקחתי את ההימור. מקווה שלא אצטרך לבקש את הכסף חזרה מאיביי :lol:

פורסם

ההצעה נמחקה

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
ההצעה נמחקה

 

 

אצלי עדיין מופיע בסדר.

 

*עריכה*

עכשיו לא מופיע משום מה...

אבל דרך הלינק הזה כן:

http://www.ebay.com/itm/New-Mini-M8S-TV-Box-Amlogic-S905-Android-5-1-Quad-core-2-4GHz-WiFi-B-4-0-2G-8G-/122045470698?hash=item1c6a7a17ea:g:2CUAAOSwMNxXYRAo

(אותו מוכר, אותו מוצר, אותו מחיר ואפילו אותן 98 רכישות.. לא ברור לי מה הסיפור)

 

אני רוצה מכניות, תזמין איזה 3 חתיכות חלק לכל דכפין.

 

קודם כל נראה שהאחד שהזמנתי יגיע. אח"כ נזמין עוד :lol:

עריכה אחרונה על ידי אני רוצה מכונית
פורסם

תודה אייל, את הטלפון כבר פירקתי פעם אחת, אז אני יודע איך...:-D

 

שעון הבא, חודש הבא.

 

אני רוצה מכונית, בגללך הזמנתי גם! תמשיך!

פורסם

גם אני הזמנתי אחד.

נקווה שלא נקבל קופסת פלסטיק ריקה או משהו מזוייף עם מפרט מעפן.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

אני עדיין זוכר את הפיאסקו עם הטאבלט ב$25, וכשקיבלנו מטבע בשקית במקום טאבלט אז איביי\פייפאל אשכרה דרשו מכמה אנשים שישלחו בחזרה כדי לקבל החזר.

 

כמשהו נשמע טוב מדי כדי להיות אמתי.. כנראה מדובר בקשקוש בלבוש.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

גם אני קיבלתי שעון משומש מפירמה לא מוכרת במקום שעון בשווי 2600 ש"ח שהזמנתי. ברגע שסיפקתי לפייפל מספר מעקב זוכיתי

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

×
×
  • תוכן חדש...