Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב בעדכונים , סיאט איביזה 2003 1.4


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם , קודם כל הנני לא כותב רכב מסומך ולא קרוב , בן 19 , אז.... בעדינות :)

 

הכלה המודברת היא סיאט איביזה 2003 מנוע 1.4 (BBY) רמת גימור Singo ידנית

הרכב נקנה מלפני כ3 חודשים ומאז עברנו כ5000 ק"מ מאוחדים ביחד .

ישר לאחר קניית הרכב הוחלף קלאץ' ל קלאץ' Luk כולל עבודה במוסך על סך 2000 ש"ח (הוחלף גם שמן גיר במסגרת העבודה) .

לאחר מכן נקנה שמן 5W-40 (בהתאם להוראות היצרן) שעומד בתקן WV 502 , פילטר אוויר מקורי , פילטר שמן

מקורי , פלאגים , פילטר מזגן , הכול על סך 400 ש"ח .

את העבודה עשיתי לבד בבית עם קצת סבלנות ולכלוך .

לאחר כ2000 ק"מ נתקלת מנורה Check Engine והרכב התחיל לגמגם , לאחר בדיקה במחשב התגלה

בעיה באינג'קטור 2 , הוחלף על ידי לבד בעלות כוללת של 150 ש"ח (משומש).

 

היגוי :

הרכב מרגיש יציב , חד עם טיפה תת היגוי בכניסה לפנייה במהירות , הגה מתקשר אך קצת קשה לטעמי

נוח לאחיזה.

 

תנוחה :

פה הדבר החשוב בשבילי , מציאת תנוחה הייתה חשובה לחברה (שתחייה) , החברה בגובה 1.47 , וקצת קשה למצוא רכב אשר מתכוון לגובה בצורה שאפשרי לראות את הכביש , הסיאט עושה זאת.

מציאת תנוחה קלה ביותר ומושגת בקלות , החברה יכולה להרים את הכיסא בצורה שתוכל לראות את הכביש בצורה ברורה (ללא צורך בכרית).

מושבים נוחים אך טיפה נוקשים , בנסיעה במשך שעה לא הורגש כאבי גב למיניהם .

 

בלמים :

אין לי מה הרבה להוסיף , בלמים עושים את עבודתם , חסר קצת רגש בדוושה .

 

נוחות:

לפני איביזה הייתה לי רנו מגאן שנת 2002 , הבדל לא יאומן , הסיאט נוקשה , מתרסקת על במפרים , חשבתי

שהבולמים אינם תקינים , אך בדיקה שלי + אבא + מוסך ווידא שכל 4 תקינים , בכביש מהיר האוטו מצליח לרסן בורות קטנים , נו טוב גרמניות ...

 

מנוע + גיר :

כאמור המנוע הוא 1.4 עם 75 כ"ס מהמפעל (שאני מאמין שברחו קצת היום ) , המנוע עצל , לא מטוס , נותן כוח

אבל לא הרבה , אפשר ליצור איתו קצב תנועה אך צריך לתת טיפה גז , בשילוב מזגן , 3 אנשים ברכב ועליות ירושלים הרכב התקשה מאוד (אני יודע שזה תנאים קשים אבל עדיין ) אבל הצליח לעבור

גיר , חלק , 5 הילוכים נכנסים חלק , רך וללא רעשים , לפעמים הרוורס נתקע בשילוב

 

אני נוסע 100% בעיר עם מזגן לעיתים , צריכת הדלק עומד :

עם 40% מזגן 100% עיר - 1/11

בעיר 100% ללא מזגן - 1.13

בבינעירוני בלבד עדיין לא יצא לי לבדוק .

 

ביטוח נהג חדש (בן 19 ) משלם ביטוח חובה + צד ג' 4400 .

טסט (אני נכה) : 27 ש"ח

 

אם יש שאלות תשאלו

 

תמונות רק בערב (הצבע כחול ביבי עם טסאות אין מה להתלהב :p)

×
×
  • תוכן חדש...