Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי בטויוטה יאריס 2015 חדשה - Style


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראית מעולה, אני מאוד אוהב את העיצוב, מה גם שאומרים שזה אחלה רכב.

תתחדש, סע בדרכים טובות.

דייהו לאנוס האצ'בק 00' ידנית

פורסם
נראית מעולה, אני מאוד אוהב את העיצוב, מה גם שאומרים שזה אחלה רכב.

תתחדש, סע בדרכים טובות.

תודה רבה :)

רכב אדיר, לא מצטער לרגע על ההחלטה שלי, אני בול שבוע עם הרכב ובינתיים אין תלונות.

פורסם
תתחדש וסע בדרכים טובות היא נראית מעולה :-)

אגב, לא היה שווה להוסיף 3K ולקבל גג פנורמי וג'אנטים?

האמת ידעתי את זה והסוכן מכירות בטויוטה שאל אותי אם אני רוצה את זה, אבל לא התלהבתי מהגג, יש לנו מאזדה 3 בבית ובכלל לא פתחנו את הגג, אולי זה כיף לפתוח רק את המכסה שלו שיצא אור, אבל זה נחמד לא יותר

פורסם

תוסיף ג'אנטים. אני לא יכול לראות רכבים חדשים ממש עם טאסות.

 

ואם אתה יכול גם תוסיף ריפודים לאוטו (חשוב לזכור שיש כריות אוויר ולא לתת לכל אחד להתקין וגם כיסויים רגילים לא מתאימים, צריך תפירה מיוחדת ).

מה שאתה יכול לעשות גם זה דמוי גג פנורמי מדבקה מבריקה שהמון אנשים עושים.

טוב נו, סתם שטויות שלי:-D.

 

סע בשלום ותתחדש!

פורסם
תוסיף ג'אנטים. אני לא יכול לראות רכבים חדשים ממש עם טאסות.

 

ואם אתה יכול גם תוסיף ריפודים לאוטו (חשוב לזכור שיש כריות אוויר ולא לתת לכל אחד להתקין וגם כיסויים רגילים לא מתאימים, צריך תפירה מיוחדת ).

מה שאתה יכול לעשות גם זה דמוי גג פנורמי מדבקה מבריקה שהמון אנשים עושים.

טוב נו, סתם שטויות שלי:-D.

 

סע בשלום ותתחדש!

איזה גאנטים להוסיף? פשוט אני לא מבין בזה חחחח

כמה עולה הריפודים והמדבקה הזאת?

רכב שנראה מצוין לקטגוריה,תתחדש:)

תודה רבה

פורסם

אושריקו כתב: "ואם אתה יכול גם תוסיף ריפודים לאוטו" -



אני לא מבין מה רע בריפוד המושב המקורי של הרכב.

"דמוי גג פנורמי" - למה נחוץ לדמות גג פנורמי

הרוכש לא היה מעוניין בגג פנרומי לרכב שרכש.

"סתם שטויות שלי" - זה באמת לא מתאים לך.

פורסם

במקום להגיד פשוט, "תתחדש" ו"תהנה מהרכב, שיהיה בשעה טובה", מתחילים לתת הוראות ורשמ"צ לביצוע...

למה כל אחד פה חייב לתת עת עצותיו (שבמקרים רבים בעיניי הן פשוט חסרות טעם טוב) לכל מי שקנה רכב חדש?

(בד"כ זה גם ביחס ישר עם הגיל :|)

 

לא כל אחד אוהב ג'אנטים קלים, גגות פנורמיים, רמקולים בכסא של הנהג וחוליו איגליסיאס מהתחת. צאו לבנאדם מהווריד :roll:

 

רון- תתחדש ותהנה

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

תתחדש, עוד יש שאריות ביצים ליד הגלגלים :wink:.

לא היה עכשיו מבצע שדרוג ללא תוספת תשלום לדגם המאובזר?

פורסם
במקום להגיד פשוט, "תתחדש" ו"תהנה מהרכב, שיהיה בשעה טובה", מתחילים לתת הוראות ורשמ"צ לביצוע...

למה כל אחד פה חייב לתת עת עצותיו (שבמקרים רבים בעיניי הן פשוט חסרות טעם טוב) לכל מי שקנה רכב חדש?

(בד"כ זה גם ביחס ישר עם הגיל :|)

 

לא כל אחד אוהב ג'אנטים קלים, גגות פנורמיים, רמקולים בכסא של הנהג וחוליו איגליסיאס מהתחת. צאו לבנאדם מהווריד :roll:

 

רון- תתחדש ותהנה

 

 

טוב! אני יכול להביא לכם אקדח ותטעינו אותו ותירו בי.

סך הכל הצעתי הצעות, במיוחד שהוא בחר באיבזור לא מלא.

 

 

ולגבי הריפוד של הרכב, הוא נראה ליסיניגי כזה כאופייני לטויוטה ובגלל זה הצעתי רעיונות.

 

חוץ מזה שאני בן 22, אוהב לקסמט רכבים קצת יותר מאנשים מבוגרים פה, זה לא חטא.

פורסם

(בד"כ זה גם ביחס ישר עם הגיל :|)

חוץ מזה שאני בן 22

שבת שלום

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
טוב! אני יכול להביא לכם אקדח ותטעינו אותו ותירו בי.

סך הכל הצעתי הצעות, במיוחד שהוא בחר באיבזור לא מלא.

 

 

ולגבי הריפוד של הרכב, הוא נראה ליסיניגי כזה כאופייני לטויוטה ובגלל זה הצעתי רעיונות.

 

חוץ מזה שאני בן 22, אוהב לקסמט רכבים קצת יותר מאנשים מבוגרים פה, זה לא חטא.

 

אז לקחת רכב עם מושבים מקוריים ולהלביש עליהם ריפודים זולים כלשהם או דמוי עור מזוייף שהופך את זה למונית? לה.

פורסם

מסכים,הכי נוח ונעים זה הריפוד המקורי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...