Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי בטויוטה יאריס 2015 חדשה - Style


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אושריקו כתב: "ואם אתה יכול גם תוסיף ריפודים לאוטו" -



אני לא מבין מה רע בריפוד המושב המקורי של הרכב.

"דמוי גג פנורמי" - למה נחוץ לדמות גג פנורמי

הרוכש לא היה מעוניין בגג פנרומי לרכב שרכש.

"סתם שטויות שלי" - זה באמת לא מתאים לך.

חחח זה בסדר אחי, סך הכל שומע הצעות, זה לא אומר שאני באמת אקח את זה, ריפוד אני לא אשים ולשים מדבקה זה אני לא יודע, כי אני לא יודע כמה זמן זה ישמר וכו', אולי רק להחליף תגאנטים

במקום להגיד פשוט, "תתחדש" ו"תהנה מהרכב, שיהיה בשעה טובה", מתחילים לתת הוראות ורשמ"צ לביצוע...

למה כל אחד פה חייב לתת עת עצותיו (שבמקרים רבים בעיניי הן פשוט חסרות טעם טוב) לכל מי שקנה רכב חדש?

(בד"כ זה גם ביחס ישר עם הגיל :|)

 

לא כל אחד אוהב ג'אנטים קלים, גגות פנורמיים, רמקולים בכסא של הנהג וחוליו איגליסיאס מהתחת. צאו לבנאדם מהווריד :roll:

 

רון- תתחדש ותהנה

תודה רבה אחי :)

תתחדש, עוד יש שאריות ביצים ליד הגלגלים :wink:.

לא היה עכשיו מבצע שדרוג ללא תוספת תשלום לדגם המאובזר?

חחחחחח מהר שטפתי תביצים שלא יפגע לי בצבע או משו

לא יודע, הדגם SKY עולה 105,519

 

תתחדש!!! סע בזהירות

תודה אחי

פורסם

דווקא לזוג עם ילד אפשר בהחלט לחיות איתה,אני עם ספייס סטאר עם תא מטען קטן יותר מסתדר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
דווקא לזוג עם ילד אפשר בהחלט לחיות איתה,אני עם ספייס סטאר עם תא מטען קטן יותר מסתדר.

 

ילד כן,תינוק עם עגלה תיקים ציוד זה קטן

פורסם

אני מדבר על תינוק,אצלי תא מטען קטן יותר אז השילדה נכנסה והאמבטיה שמתי מאחור,אחרי כמה חודשים כשעוברים לטיולון הכול נכנס בתא המטען,וליאריס כאמור יש גדול יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
טוב! אני יכול להביא לכם אקדח ותטעינו אותו ותירו בי.

סך הכל הצעתי הצעות, במיוחד שהוא בחר באיבזור לא מלא.

 

 

ולגבי הריפוד של הרכב, הוא נראה ליסיניגי כזה כאופייני לטויוטה ובגלל זה הצעתי רעיונות.

 

חוץ מזה שאני בן 22, אוהב לקסמט רכבים קצת יותר מאנשים מבוגרים פה, זה לא חטא.

אני גם בן 22 בדיוק כמוך ואין מצב שאני אקסמט רכבים עם דברים כמו דמוי כריש או דמוי סאנרוף או דמוי שקרכלשהו אחר.

ג'אנטים מוסיפים למראה של הרכב ואכן זאת תוספת מבורכת בעיניי לרוב הרכבים.

מערכת? אני כן שמתי, אבל לא כל אחד מחפש לשמוע באיכות וכו', יש כאלו שמחפשים לשמוע גלגלצ/רשת ב' ולא מעניין אותם מה האיכות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

רכב מאוד סולידי ויפה, אהבתי את הפנים-אמנם כהה אבל מתאים לרכב.

אנחנו (זוג+1) קצת התקשינו להסתדר עם הדור הקודם שנהיה קטן למושב בטיחות+עגלה בתא המטען.

הגיר הרציף בהחלט עושה טוב למנוע, נדמה לי שזהו אותו המנוע (1NRFE) כמו הדור הקודם.

תתחדש וסע בדרכים טובות.

×
×
  • תוכן חדש...