Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה בכותרת.

 

הרכב עלה לכביש ב9.12.1995.

 

בעת ביקור במוסך הכנתי אישור רכב מיושן, ועכשיו קיבלתי רישיון לחידוש עד 9.12.2016 ולא לחצי שנה. משמע שהייתי צריך להכין אישור בלמים בלבד.

 

האם ללכת למוסך להחליף את האישור או שאין צורך?

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

לפי הנתונים שכתבת הרכב בן 20 ולא בן 19.

אני מניח שהוא עלה לכביש בדצמבר 96 (אחרת לא ברור איך קיבלת טסט לעוד שנה)?

אם אכן כך היית צריך אישור בלמים ולא אישור רכב מיושן.

אישור רכב מיושן הוא אישור מחמיר יותר מאישור בלמים ולכן לא תהיה בעיה לעבור איתו. אם לא שילמת עבורו יותר כסף, אין סיבה לחזור למוסך.

פורסם

הרכב יוכל להתקבל לטסט עם אישור מיושן במקום בלמים.

אכן, הרכב הנו מבציר 96'(נולד ב-95, מנפלאות משרד התחבורה) ולכן יצטרך מיושן רק בשנה הבאה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

 

הרכב עלה לכביש ב9.12.1995.

 

 

אני רק אוסיף שלגבי מכוניות שנרשמו עד 04/2008 (בתאריך זה בוטלה "שנת מודל) תאריך עליה לכביש לא מעניין את אף אחד.

 

יש להתייחס לשנת הייצור הרשומה ברישיון הרכב.

 

ברוב המוחלט של המקרים רכב שעלה בדצמבר 95 יהיה כבר מודל 96, אבל יש כמה חריגים כמו מכוניות תצוגה וכו' שעלו נניח בדצמבר 95 כמודל 95 או אפילו 94, תלוי בתאריך הייצור שלהן.

 

שנת הייצור (מודל) היא זו שקובעת לצורך אישור רכב מיושן ואישור בלמים ולא תאריך עליה לכביש.

 

 

פורסם

תודה,

 

ברור לי שהרכב בן 20 (לפי המספר שילדה יוצר באוקטובר 1995) אבל כדי לקצר את הכותרת כתבתי בן 19 לפי שנת ה"מודל"

 

הייתי בטוח שאקבל אגרה לחצי שנה..

 

עכשיו צריך לשלם 1716 ש"ח במכה. קבוצה 7.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

שוב פעם, לצורך העניין לא משנה מתי יוצר ומתי עלה לכביש.

 

 

מה שמשנה זה שנת הייצור ברישיון. אצלך זה 96'.

 

מודל 96' עכשיו נמצא בשנה ה 19 שלו, כלומר עוד לא "מלאו" לו 19 שנים כדי שיחשב רכב מיושן.

 

ולכן זה רק משנה הבאה.

 

 

אגב את האגרה לא חייבים לשלם "במכה", אפשר לפרוס לתשלומים ללא ריבית בכרטיס אשראי אם אתה משלם במכונות תשלום אוטומטיות שיש בסניפי סופרפארם.

 

 

פורסם

אפרופו סופרפארם, הוצאתי רשיון דרך המכונה שם וקיבלתי טופס בלי יפוי כוח , הרכב לא על שמי. מה עושים?

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

תוריד טופס "ייפוי כוח לאדם פרטי".

 

כזה שמשתמשים להעברת בעלות.

 

 

סמן שם "פעולה אחרת מטעם בעל הרכב" ותרשום "בעל הרכב מייפה את כוחו של xxxxx לצורך ביצוע מבחן רישוי".

 

 

לא ניסיתי לגשת לטסט עם טופס כזה אבל לא רואה שום סיבה שזה לא יהיה קביל. הרי להעברת בעלות זה קביל.

 

 

פורסם

מה טופס מי טופס … לקחתי סתם דף רשמתי עליו את השיט הידוע וקיבלו את זה בסבבה. טופס ייפוי כוח זה סתם חתימה ולא טופס ״רשמי״, קיצר זרמו איתי. תודה

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

×
×
  • תוכן חדש...