Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בליינדרים כמעט ונעלמו מהשטח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי ליפני בערך 10 שנים הבליינדרים החלו להיות מאוד פופולריים בארץ...

היום מאיזה שהיא סיבה כבר בקושי רואים אותם על רכבים שלא נדבר על זה שאי אפשר לקנות אותם יותר בארץ...

מה גרם לכך שהם נעלמו מהשוק?

עד כמה שידוע לי מבחינת החוק המצב זהה למה שהיה לפני 10 שנים (או שאני טועה...) אז מה קרה?

פורסם

נכון שיש הרבה אכיפה באמצעות הגאסטו אבל נגד המצלמות מאוד קל להתגונן...

האם אתם מרגישים שהמשטרה עושה פחות שימוש בממל"ז?

פורסם

הבליינדר היה פתרון אפקטיבי אבל יקר ומסוכן במובן שהוא עלול לסבך את בעליו עם החוק.

לדעתי מה שהרג את הבליינדר ומוצרים דומים זה Waze. אמנם לא יעיל כמו הבליינדר אבל חינמי וחוקי.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

יש עדיין מספיק אכיפה בממל"ז, בנוסף על הגאטסו, אין קשר.

הסיבה שאין בליינדרים למכירה בארץ היא שלא חוקי לייבא ולמכור אותם. בזמנו ממש רדפו אחרי היבואנים עד שכולם הפסיקו.

מי שרוצה באמת, מביא בעצמו מחו"ל (אירופה/ארה"ב), למתקינים אין בעיה להתקין.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

עד כמה שידוע לי מבחינת החוק המצב זהה למה שהיה לפני 10 שנים (או שאני טועה...) אז מה קרה?

 

דווקא היה שינוי:

http://www.bbd.co.il/inner/27

תגלול למטה לתקנה 27(ו)

 

דרך אגב, יש לי כזה חדש דנדש שמעולם לא הותקן.

הסיבה שלא התקנתי אותו לבסוף היא לא בגלל עניין החוקיות שהשתנתה (גם לנהוג ב 150 אסור), אלא כי אין היכן למקם אותו ברכב הנוכחי שלי בצורה אלגנטית ומבלי שיפריע לי בעין.

פורסם (נערך)

אוקי ראיתי את השינוי מ 2014...

מה העונש במקרה ומישהוא עובר על התיקון הנ"ל?

והתקנה הזו דיי מוזרה...

זו התקנה : תקנה 27(ו): אין לשבש את פעולת מכשיר האכיפה.

נוספה פיסקה (ו) הקובעת: "לא יתקין אדם ברכב מכשיר או אבזר המשבש או עלול לשבש מכשיר אכיפה ובכלל זה שיבוש היכול לזהות את הרכב, ולא ינהג אדם ברכב שיש בו מכשיר כאמור."

לא מצליח להבין כיצד זה משנה את המצב שהיה מקודם?!?!

עריכה אחרונה על ידי misgavv
פורסם
אוקי ראיתי את השינוי מ 2014...

מה העונש במקרה ומישהוא עובר על התיקון הנ"ל?

והתקנה הזו דיי מוזרה...

זו התקנה : תקנה 27(ו): אין לשבש את פעולת מכשיר האכיפה.

נוספה פיסקה (ו) הקובעת: "לא יתקין אדם ברכב מכשיר או אבזר המשבש או עלול לשבש מכשיר אכיפה ובכלל זה שיבוש היכול לזהות את הרכב, ולא ינהג אדם ברכב שיש בו מכשיר כאמור."

לא מצליח להבין כיצד זה משנה את המצב שהיה מקודם?!?!

אבל ..אבל זה רק חישני חנייה :twisted:

קובי

:-)

פורסם

יש בחו"ל שבשי לייזר מדור חדש שיש להם פיצר מגניב...

המכשיר הוא גם משבש לייזר וגם חיישן חניה אבל כדי שהאופציה של השיבוש לייזר תפעל צריך להכניס דיסק און קי שמותקן עליו קובץ מיוחד לתוך המכשיר ורק כאשר "המפתח" הזה בפנים השיבוש לייזר פועל אחרת זה רק חיישן חניה...

אז נניח עוצר אותך שוטר כי הוא חושב ששיבשתה לו את המדידה אתה פשוט שולף את ההתקן USB הזה מתוך המכשיר ומהרגע הזה לא משנה כמה ניסויים יעשה הבוחן של המשטרה הוא לא יצליח להוכיח שהמכשיר הזה משבש לייזר מאחר ועכשיו הוא עובד רק כחיישן חניה... המכשיר אפילו לא ייתן התראה שלוזרים עלייך...

פורסם
דווקא היה שינוי:

http://www.bbd.co.il/inner/27

תגלול למטה לתקנה 27(ו)

 

דרך אגב, יש לי כזה חדש דנדש שמעולם לא הותקן.

הסיבה שלא התקנתי אותו לבסוף היא לא בגלל עניין החוקיות שהשתנתה (גם לנהוג ב 150 אסור), אלא כי אין היכן למקם אותו ברכב הנוכחי שלי בצורה אלגנטית ומבלי שיפריע לי בעין.

 

לLaser Interceptor יש דגם אנכי במיוחד להתקנה בגריל של ב.מ.וו

 

(מוגש כשירות לציבור)

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

×
×
  • תוכן חדש...