Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מהפורום של צה"ל בתפוז:

 

אהלן חברה אני חדש פה ..

אני עומד בזמן הקרוב להתגייס ושלרת את מדינתי בכבוד בשירות קרבי

רק אני סובל מבעיה מביכה במקצת.

כאשר אני רץ איני יכול לשלוט בצרכי ולעיתים בורחים לי גושים.

השאלה שלי כיצד לדעתם אוכל להסתיר עובדה זאת בטירונות?

בתודה, "ילד מסריח"

 

:roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao:

פורסם

אתה זוכר מה קרה בפארק היורה 3 כשהם היו מרוחים בחרא? הדינוזארו לא אכל אותם.

אולי במקרה שלך הרס"פ/רסר/סמל או מה שזה לא יהיה לא יציק ויטפל אליך (יעדיף לשמור ממך מרחק) אז אולי הכל לטובה :lol: (וחוץ מזה אחרי הריצות והכל כולם יסריחו כלכך שלא בטח שישימו לב אליך :lol: )

 

וברצינות אין לי שמץ של רעיון איך לעזור לך (אולי כמו שג'י {בג'י אנד סיילנט בוב2 } אמר לשוטר שהוא שם את הנייר של הג'וינט בתחת בשביל שהתחתונים לא יתלכלכו) .

פורסם
אני לא רואה פה בעייתיות, הוא תמיד יוכל לדעת את הדרך חזרה :D:D

 

 

(או מי אמר עמי ותמי) :p

 

 

:D:D:D:D:D

 

איפה המכשפה בכול הסיפור??

פורסם
מהפורום של צה"ל בתפוז:

 

לעיתים בורחים לי גושים.

 

:roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao:

 

חחחחח....

אחלה תירוץ להוציא פטורים מריצה...

 

שיהיה ג'ובניק...לא יצטרך לרוץ הרבה...מקסימום מהמגורים למשרד... :p

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

×
×
  • תוכן חדש...