Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמיגים למאזדה 3 2005


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אני מעוניין לקנות רביעיית צמיגים למאזדה 3 2005/2006,

ההתלבטות בין: גודייר, קלבר, מישלין, דנלופ.

אני גר בחיפה אשמח להמלצה על מקום סוג ומחיר לרביעייה מה הסדר גודל ?

תודה מראש וחג שמח

פורסם

[ציניות]שים אחד מכל חברה וכך לא תהיה התלבטות.[/ציניות]

 

ציין מידה, תקציב ודרישות.

בנוסף בצע חיפוש, משום שאותם צמיגים (ודרכי הרכישה) עולים בכל פעם כאשר מדובר במידות נפוצות וללא דרישות חריגות.

פורסם

הי תום

המידה היא 195/65R15

אוטו רגיל לנסיעות רגילות עבודה בית. תקציב עד 1000 או 1200 ל4 צמיגים. מה ממליץ בהמשך לשאלה שלי מעלה.

פורסם

לקבלת סדר גודל של מחירים פתח יד2 צמיגים.

 

אני חושב שכדאי לך לשקול 2 צמיגים שלא הכנסת לרשימה שלך:

1. פאלקן 914 - טוב וזול.

2. קונטיננטל אקוקונטקט - דגם 3 או 5 אם נכנס בתקציב. צמיג מעולה, אוחז טוב ברטוב ויבש, אורך חיים גבוה מאוד.

פורסם
אני לא חולק על הנסיון שלך, רק ציינתי שנתקלתי במספר ביקורות בינוניות לגביהם, ובכל מקרה הוא לא מיוצר במידה שפותה"ש צריך.

 

חשבתי שמדובר על ספיריט,

 

צודק.

פורסם
בבעלותי מאזדה 3 ספיריט שנת 2006 האצב'ק,

 

להשם אך ורק TOYO R32 אחיזה איכות בשמיים!

 

זהו צמיג בינוני מינוס, גם רועש גם בעל התנגדות גלגול גבוהה, מאז שהרכבתי אותם הצריכת דלק עלתה האחיזה על הפנים בכל כיכר הרכב מחליק בקיצור אני מאוד מאוכזב כמו חלק גדול מהאנשים שהרכיבו אותו. אני כבר שנה וחצי עם הצמיג הזה ומחכה בקוצר רוח להחליף אותו.

 

פורסם
אין מבין מבעל הניסיון,

 

אצלי הם מורכבים באוטו חוויה! 8)

חוויה? ואיך הם ביחס לצמיגים שהיו מורכבים ברכב לפני? ואיך הם ביחס לשאר האפשרויות בשוק?

למה אתה משווה?

 

גם אדם שחי בשבט אפריקני נידח חושב שהכי טוב להתקלח בנהר, הוא פשוט עוד לא ניסה ג'קוזי עם רטט בישבן וג'טים לשערות של הגב...

 

בנוסף לצמיגי יוניברס המצויינים - ממליץ גם על צמיגי פרויד בתחנת דלק פז מול קניון חיפה.

מצטרף להמלצה לפאלקן 914, וגם לקלבר HP3.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...