Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3924 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברים,

 

ככתוב בכותרת , הבוקר שמתי לב שמחשב הרכב התאפס לו ( trip a trip b צריכה ממוצעת וכו )

 

לא ניתקתי מצבר ושאר הגדרות הרכב -מדיה למשל ותחנות רדיו - תקין.

 

מה יכולה להיות הסיבה?

 

תודה,

פורסם

בדקת שהדקי המצבר מחוזקים טוב?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אתה נהג יחיד ברכב? במידה ולא אולי מישהו אחר איפס בטעות.

אני מציע שתעקוב,אם זה חוזר על עצמו תפנה למוסך עקב אחריות על הרכב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בהחלט מצבר חלש עלול לגרום לבעיות מסוג זה אבל במקרה של פותח האשכול הרכב חדש שנת 2015 ככה שאני בספק שבמקרה הזה הבעיה היא במצבר.

איזה כייף לי :)

פורסם
בהחלט מצבר חלש עלול לגרום לבעיות מסוג זה אבל במקרה של פותח האשכול הרכב חדש שנת 2015 ככה שאני בספק שבמקרה הזה הבעיה היא במצבר.

גם ברכב שנת 2015 יכול להיות שמותקנת מערכת כלשהי עם צריכת זרם גבוהה שגורמת לפריקת מצבר או שהרכב עמד תקופה ארוכה לפני שנמסר ללקוח ומצבר שלו כבר לא 100%.

 

 

פורסם
גם ברכב שנת 2015 יכול להיות שמותקנת מערכת כלשהי עם צריכת זרם גבוהה שגורמת לפריקת מצבר או שהרכב עמד תקופה ארוכה לפני שנמסר ללקוח ומצבר שלו כבר לא 100%.

הכול יכול להיות. קח בחשבון שמצברים חדשים מסוג קלציום-קלציום או קלציום-סילבר אשר מותקנים ברכבים חדשים הינם בעלי קצב התרוקנות איטי מאוד לעומת

מצברי חומצת עופרת פשוטים לכן אם הרכב עמד גם חצי שנה לפני שנמסר ללקוח לא גורמת בלאי למצבר או התרוקנות. גם העובדה שהבחור לא התלונן על קשיי התנעה

זה מחזק את האיבחון דרך מסך המחשב שהבעיה במקום אחר.

איזה כייף לי :)

פורסם
גם העובדה שהבחור לא התלונן על קשיי התנעה

 

 

כמובן שהכל בגדר הנחות.

 

אבל היה לי פעם באחת המכוניות:

מצבר שנפ רגיל.

הניע רגיל.

אבל Trip meter בלוח שעונים היה מתאפס בכל התנעה.

 

לאחר שבוע או שבועיים נאלצתי להחליף מצבר, לא הניע יותר.

 

 

אבל במקרה המדובר כאן, דבר ראשון שצריך לדעת - האם זה באמת קורה בכל התנעה או שמדובר במשהו חד פעמי?

 

 

פורסם (נערך)

לא מצברים מודרנים באחסנה נאותה כפי שכתבתי קודם לכן מסוג קלציום או קלציום סילבר.

 

יש לי בבית מצבר תוצרת וורטא של 60AH שמתח הקטבים שלו לא יורד מתחת ל-12.5-12.4 וולט אחרי כ-4 חודשים באחסנה בבית.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...