Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3906 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם אני דיי חדש בתחום אבל טיפה מבין

 

יש לי בעיה הרכב לא מניע [לא בעיית חשמל] יש סטרטר יש מצבר הקודנית עובדת כרגיל השבוע הוחלפו פלאגים פילטרים שמן אוויר, כשאני מסובב סוויץ המשאבת דלק משמיע צליל כרגיל , ניסיתי להניע בדרדור גם לא מניע [כנראה אין הצתה ראשונית] :|

 

אני רק אציין שהאוטו בבקר לפעמים היה נכבה אחרי הנעה וטיפה מקרטע אבל באותו יום שזה קרה הניע לי רגיל והכל היה חלק בערב באתי להניע וכלום

 

מה זה יכול להיות מנוע צעדים, חיישן אוויר ? ובכמה כסף זה יכול להסתכם

 

מחר אני מכניס אתה אוטו למוסך.

אגב האוטו פיג'ו 206 1400 שנת 2000 ידני

עריכה אחרונה על ידי arieko1
פורסם

בזמן הנעה צריך לבדוק אם מיתקבלת הצתה בפלאגים ואם מיתקבלת זרימת דלק לכיוון חליל המזרקים ומשם להיתקדם. זה שהקודנית משמיעה ציפצוף תקין לא בהכרח מצביעה שהיא תקינה!

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

קרה לי מצב דומה עם פיג'ו 206CC 2003 שבהקשת קוד הרכב פשוט לא מניע והאור בקודן כבה (אפילו אין צליל נסיון הנעה) ואחרי כמה שעות מניע כאילו כלום לא קרה, אבל נתקעתי איתו כבר כמה פעמים

גם לך זה קרה? מה עשית בסוף והאם זה נפתר?

 

זו הקודנית שלי:

תמונה078.jpg

תודה..

×
×
  • תוכן חדש...