Jump to content

arieko1

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של arieko1

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם אני דיי חדש בתחום אבל טיפה מבין יש לי בעיה הרכב לא מניע [לא בעיית חשמל] יש סטרטר יש מצבר הקודנית עובדת כרגיל השבוע הוחלפו פלאגים פילטרים שמן אוויר, כשאני מסובב סוויץ המשאבת דלק משמיע צליל כרגיל , ניסיתי להניע בדרדור גם לא מניע [כנראה אין הצתה ראשונית] אני רק אציין שהאוטו בבקר לפעמים היה נכבה אחרי הנעה וטיפה מקרטע אבל באותו יום שזה קרה הניע לי רגיל והכל היה חלק בערב באתי להניע וכלום מה זה יכול להיות מנוע צעדים, חיישן אוויר ? ובכמה כסף זה יכול להסתכם מחר אני מכניס אתה אוטו למוסך. אגב האוטו פיג'ו 206 1400 שנת 2000 ידני
×
×
  • תוכן חדש...