Jump to content

Atalia Schuster

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

הנקודות של Atalia Schuster

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. סוף סוף יצאה השמש. ואחרי שלא פתחתי את הגג בחודשים האחרונים השבוע מכשניסיתי לפתוח את הגג אחרי שפתחתי את שני הווים לא נשמע האות חיווי הקולי שהמנגנון פתוח ואפשר להתחיל בפעולת פתיחת הגג. כמובן שלחיצה על מתג הפתיחה לא עובדת.... (הכל היה בסדר לפני...) רעיונות? תודה רבה לעוזרים...
  2. המון תודה אורן עקרונית החשש העיקרי שלי זה או הקודן או בעייה בסטרטר יש לכם מחלקת חשמל שיכולה לבדוק גם את הסטרטר?
  3. קרה לי מצב דומה עם פיג'ו 206CC 2003 שבהקשת קוד הרכב פשוט לא מניע והאור בקודן כבה (אפילו אין צליל נסיון הנעה) ואחרי כמה שעות מניע כאילו כלום לא קרה, אבל נתקעתי איתו כבר כמה פעמים גם לך זה קרה? מה עשית בסוף והאם זה נפתר? זו הקודנית שלי: תודה..
  4. היי, רכשתי פיג'ו 206CC וקורה לי לפעמים שאחרי הקשת הקוד נכונה בפעם הראשונה, בניסיון התנעה הרכב לא מניע והאור בקודן כבה (הרכב אפילו לא מנסה להניע-אין רעש נסיון) האור חוזר לקודן אחרי כ-10 דק'. אחרי שעות עד יום כשאני מנסה הוא כן מניע. אין לי מושג מה הסיבה אבל בהתייעצות עם המוסך נראה שמדובר בבעיית חשמל/במערכת אזעקה מסוג פיתון שיש באוטו המלצות מה לעשות? אנשים מקצוע מומלצים לטיפול בתחום המרכז? אני כבר מיואשת, נתקעתי כבר כמה פעמים וכשגררתי אותו למוסך הוא פתאום כן התניע..... תמונה של הקודן: המון תודה לעוזרים
×
×
  • תוכן חדש...