היי,
רכשתי פיג'ו 206CC וקורה לי לפעמים שאחרי הקשת הקוד נכונה בפעם הראשונה, בניסיון התנעה הרכב לא מניע והאור בקודן כבה (הרכב אפילו לא מנסה להניע-אין רעש נסיון) האור חוזר לקודן אחרי כ-10 דק'.
אחרי שעות עד יום כשאני מנסה הוא כן מניע. אין לי מושג מה הסיבה אבל בהתייעצות עם המוסך נראה שמדובר בבעיית חשמל/במערכת אזעקה מסוג פיתון שיש באוטו
המלצות מה לעשות? אנשים מקצוע מומלצים לטיפול בתחום המרכז?
אני כבר מיואשת, נתקעתי כבר כמה פעמים וכשגררתי אותו למוסך הוא פתאום כן התניע.....
תמונה של הקודן:
המון תודה לעוזרים