Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום

מסתיימת לה עסקת ליסינג יבש על מאזדה 2 באלבר לקראת עסקה חדשה אלו המועמדות:

קיה פורטה

מאזדה 3 אותו מחיר לסדאן או ההצב'ק

 

מעט עלינו זוג , תינוק בדרך וכלב .

הפער במחיר ה 3 יקרה מהפורטה ב 100 שקלים לחודש .

 

אני מבולבל - מצד אחד אני מעדיף מכוניות האצ'בק אך תא המטען של ה 3 האצ'בק ממה שהבנתי קטן קטן.

מצד שני הפורטה יותר מרווחת ומנוע יותר חזק אבל משום מה נתפסת בעיניי כמכונית "זקנה".

 

שמתי לב שבאלבר מנסים לדחוף מאוד חזק את הפורטה וטרח הנציג להסביר לי שהרכב מלא באבזור כולל מובילאיי והמליץ עליה וכשאנשי מכירות מציעים לי משהו אני תכף ומיד הופך חשדן .

 

במקביל הוא הציע גם את הפיאסטה שהעלות עליה נמוכה מהשתיים האחרות .

שאלתי לגבי I30 אמר לי רד מזה ,והמשיך לספר שהפורטה זו התאומה של ה I35 ולשבח את הרכב.

 

אם הייתי מתלבט עוד טיפה הרי כמעט אין הבדל בין תא המטען של הפיאסטה לזו של ה 3 האצ'בק או שבכלל עדיף שאלך על ה 3 סדאן .

 

חשוב לי בטיחות ,נוחות,אבזור ושיהיה כיף לנהוג באוטו .

 

אוף איך אני שונא להתפשר ...

 

נ.ב

ושאול הלברדור שלנו מאוד אוהב לשבת בתא במטען בזמן נסיעה בסדאן יהיה לו נוח פחות .תינוק ולברדור במושב האחורי לא נראה לי ילך טוב יחד

 

אשמח לדעתכם

 

תודה

עריכה אחרונה על ידי shayke74
פורסם

מבחינת כיף באוטו כנראה שיד המאזדה תהיה על העליונה/ מאידך אני מניח שמדובר ב1.5 שנחשבת עגלתית. ממליץ לקפוץ לאולם תצוגה לראות מה גדול הבג'אז ולא להסתמך על ספקולציות ולפי זה להחליט.

אין שום בעיה עם הI30, הגה מאוד קל, אבל אין שום בעיה איתה, אוטו סבבה לגמרי.

לגיר של הפיאסטה היו גם בעיות בדומה לזה של הפוקוס, לא יודע אם נפתר.

פורסם
מבחינת כיף באוטו כנראה שיד המאזדה תהיה על העליונה/ מאידך אני מניח שמדובר ב1.5 שנחשבת עגלתית. ממליץ לקפוץ לאולם תצוגה לראות מה גדול הבג'אז ולא להסתמך על ספקולציות ולפי זה להחליט.

אין שום בעיה עם הI30, הגה מאוד קל, אבל אין שום בעיה איתה, אוטו סבבה לגמרי.

לגיר של הפיאסטה היו גם בעיות בדומה לזה של הפוקוס, לא יודע אם נפתר.

 

מדובר במאזדה 3 1500 ...אני מניח שגם הפורטה לא זריזה במיוחד ...

פורסם
נציג המכירות צריך להיפטר ממלאי וזה השיקול היחיד שלו כשהוא "דוחף" לך רכב

 

הייתי ממליץ אולי על קיה סיד סטיישן/ I35 סטיישן

 

I35 סטיישן יש דבר כזה?

פורסם (נערך)

קודם כל נראה לי שבגלל הכלב אז רק מכוניות 5 דלתות או סטיישן באות בחשבון. מי יכניס כלב לתא מטען אטום של רכב סדאן?

לא חסר מכוניות וקיה סיד אמורה להיות מועמדת חביבה ביותר.

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
קודם כל נראה לי שבגלל הכלב אז רק מכוניות 5 דלתות או סטיישן באות בחשבון. מי יכניס כלב לתא מטען אטום של רכב סדאן?

לא חסר מכוניות וקיה סיד אמורה להיות מועמדת חביבה ביותר.

 

סיד סטיישן אופציה טובה ?

פורסם
סיד סטיישן אופציה טובה ?

 

אם אתה רוצה רכב עם הרבה ספייס ושעדיין כיף לנהוג עליו אז לדעתי מהסיד סטיישן אתה תהנה.

העברתי איתו שבוע בטיול בחו"ל והיתה ממש חוויה טובה,זאת למרות שגם הילדים והאישה נארזו עם המזוודות (;

פורסם
סיד סטיישן אופציה טובה ?

 

תעשה עליה סיבוב ותחליט בעצמך (:-

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

×
×
  • תוכן חדש...