Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3959 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום הלכתי לגיחה קצרה לים עם 2 חברים. לאחר היציאה מהים לכיוון הכביש כנראה צחקנו קצת באוטו או משהו ואז ראיתי משטרה רגילה עומדת, נוסעת כשאני נוסע, עומדת כשאני עומד (היה לי עצור) והיה לי כבר ברור שאני עומד להיעצר לאיזו ביקורת ואכן קרה.

 

מהניידת יצאו 2 שוטרים ואחד מהם החליט לעשות לי בדיקת אלכוהול בצהריי יום ביציאה מהים.

השוטרים אמרו לי לנשוף, 3-4 פעמים לא הצלחתי לנשוף והוא אמר לי שבפעם הרביעית זה נחשב שאני "שיכור" והוא מאמין לי שאני לא שתיתי והכל בסדר אבל הוא חייב לראות במכשיר אז בסוף הצלחתי ולאחר מכן הוא שיחרר אותי.

 

עכשיו השאלה שלי היא ממתי משטרה רגילה עושה בדיקת ינשוף באיזור ים בצהריים? והאם זה בכלל נכון שאחרי 4 נשיפות אתה נחשב שיכור? בסך הכל שתיתי קולה וצחקתי קצת עם חברים...:shock:

פורסם (נערך)

לא מזמן היה כאן ישהו שנכשל בבדיקת אלכוהול באויר נשוף בשעות הבוקר כ-8 שעות (או יותר) לאחר ששתה.

אם תחשוב על כך, אנשים נהנים מבירה צוננת ביום חם, וחוף הים בהחלט מקום מתאים לשתיה. לכן פעולת המשטרה בהחלט הגיונית וסבירה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מה הקשר בין נהיגה בשיכרות לשעה שזה קורה?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

זה עניין שבשגרה ביציאה מחוף הסטודנטים בחיפה למשל.

שבת בצהריים + הרבה מאוד צעירים + בירות + וודקה + מכוניות = שילוב מנצח לבדיקות ינשוף.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

אם המשטרה חושבת שמי שיוצא מהים יצא ממנו שתוי אלכוהול אז היא תעצור כל מי שהיא חושדת. ללא קשר לשעות היום, ליום בשבוע ולמקום.

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

גם אני לא מכיר דבר כזה שאם אדם לא מצליח לנשוף 4 פעמים הוא נחשב לשיכור.

 

מישהו יכול לחזק/להסיר טענה זו? נשמע לי הזוי.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

אשריקו, אתה כנראה בחור עממי עם גופיה, קובע מצחיה וזקן בן שבוע. גם קצת צחוקים באוטו נשמעים לי כמו מוזיקה מזרחיץ בפול ווליום.

לא פלא שאתה מושך אש. אבל יפה שאתה מתמודד עם זה יפה ולוקח הכל בסבבה. תמשיך ככה.

פורסם
זה עניין שבשגרה ביציאה מחוף הסטודנטים בחיפה למשל.

שבת בצהריים + הרבה מאוד צעירים + בירות + וודקה + מכוניות = שילוב מנצח לבדיקות ינשוף.

 

לפי הפואמה האחרונה של אייל גולן, עיקר הבלאגן צריך להיות דווקא בשישי :lol:

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
זה עניין שבשגרה ביציאה מחוף הסטודנטים בחיפה למשל.

שבת בצהריים + הרבה מאוד צעירים + בירות + וודקה + מכוניות = שילוב מנצח לבדיקות ינשוף.

 

אכן, קצת מביש להגיד מתי הייתי שם פעם אחרונה, אבל גם אז הייתה ניידת ובדקה כל רכב ורכב שיצא, בלי קשר לגופיות, סוג המוזיקה ברכב, סוג הרכב עצמו או תדירות הגילוח של הנהג.

האמת? בצדק, ידוע ששתיית אלכוהול בים הפכה למנהג ואף אחד לא אמר שלנהוג שתוי אסור רק בחושך.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
היום הלכתי לגיחה קצרה לים עם 2 חברים. לאחר היציאה מהים לכיוון הכביש כנראה צחקנו קצת באוטו או משהו ואז ראיתי משטרה רגילה עומדת, נוסעת כשאני נוסע, עומדת כשאני עומד (היה לי עצור) והיה לי כבר ברור שאני עומד להיעצר לאיזו ביקורת ואכן קרה.

 

מהניידת יצאו 2 שוטרים ואחד מהם החליט לעשות לי בדיקת אלכוהול בצהריי יום ביציאה מהים.

השוטרים אמרו לי לנשוף, 3-4 פעמים לא הצלחתי לנשוף והוא אמר לי שבפעם הרביעית זה נחשב שאני "שיכור" והוא מאמין לי שאני לא שתיתי והכל בסדר אבל הוא חייב לראות במכשיר אז בסוף הצלחתי ולאחר מכן הוא שיחרר אותי.

 

עכשיו השאלה שלי היא ממתי משטרה רגילה עושה בדיקת ינשוף באיזור ים בצהריים? והאם זה בכלל נכון שאחרי 4 נשיפות אתה נחשב שיכור? בסך הכל שתיתי קולה וצחקתי קצת עם חברים...:shock:

 

גם אני לא מכיר דבר כזה שאם אדם לא מצליח לנשוף 4 פעמים הוא נחשב לשיכור.

 

מישהו יכול לחזק/להסיר טענה זו? נשמע לי הזוי.

 

מי שמכשיל את הבדיקה בינשוף רואים אותו כשיכור, וזה הגיוני לחלוטין , אחרת כולם היו נוקטים בשיטה הזו.

 

גם סירוב להיבדק, התוצאה דומה , רואים אותך כשיכור.

 

בשני המקרים יש צורך להזהיר אותך מפורשות שהכשלה /סירוב דינם שמבחינת החוק תיחשב כשיכור

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מול מגדלי בלו החדשים ביציאה מהים נמצאים שוטרינו הנדיבים לעיתים תכופות בימי שבת בצהריים.

 

הוריי מתגוררים באחד המגדלים בסביבה וכשאשתי, אני והכלבה שלנו בדרך חזרה הביתה מארוחת שבת בצהריים אנחנו נעצרים לא פעם, בקופרה שלי או בב.מ.וו שלה ותמיד מצחיק אותי לראות שהם מתבאסים כשהם רואים שאנחנו לבושים לארוחה ולא לים ולא שתויים...

 

אבל בהחלט מבורך - לא מעט בירות שותים בים.

בדיקת אלכהול זו הבדיקה המשטרתית היחידה שאני מברך !

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

איך נכשלים בבדיקת ינשוף?! לנשום אתה יודע, מה הבעיה לנשוף? אף פעם לא ניפחת בלון ליומולדת משהו?

מה אני מפספס פה?

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם
מי שמכשיל את הבדיקה בינשוף רואים אותו כשיכור, וזה הגיוני לחלוטין , אחרת כולם היו נוקטים בשיטה הזו.

 

גם סירוב להיבדק, התוצאה דומה , רואים אותך כשיכור.

 

בשני המקרים יש צורך להזהיר אותך מפורשות שהכשלה /סירוב דינם שמבחינת החוק תיחשב כשיכור

אבל מי אמר שאותו אדם *מתכוון* להכשיל? אולי הוא באמת לא מצליח? יכול להיות שיש לו מחלה שלא אובחנה, בדיוק מתחיל איזה שפעת/דלקת ריאות, אולי הוא סתם מתרגש ובטח יש עוד מלא סיבות. השאלה שלי כאן היא איך אפשר להחליט שאדם שיכור בטענה שהוא הכשיל את הבדיקה כאשר הוא מעולם לא התכוון להכשיל אותה אלא פשוט לא הצליח לבצע אותה? בדיוק ההבדל בין "הכשיל" ל"נכשל".

אני שואל ברצינות כי לא הבנתי את זה עד הסוף כמו שצריך.

 

איך נכשלים בבדיקת ינשוף?! לנשום אתה יודע, מה הבעיה לנשוף? אף פעם לא ניפחת בלון ליומולדת משהו?

מה אני מפספס פה?

 

זאת דוגמה אחת:

לאנשים עם אסטמה יש קושי לבצע את הבדיקה.

ויש גם אנשים עם קושי נשימתי בלי קשר לאסטמה, התרגשות, חולי סרטן ריאות לשעבר ועוד המון סיבות.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

×
×
  • תוכן חדש...