Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3959 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צריך להבדיל בין בדיקת נשיפה רגילה שהיא בסך הכל אינדיקטיבית שנועדה לתת לשוטרים בשטח אינדיקציה אם יש טעם לעשות לנהג בדיקת שכרות לבין בדיקה בינשוף עצמו. הינשוף הוא כבר מכשיר גדול ויקר שלא נמצא בכל ניידת ורק אם יש אינדיקציה שכנראה נהג שיכור אזז מזמנים את הניידת עם המכשיר או שמסיעים את הנהג אליה. מאחר ומדובר בנשיפה רצופה ויחסית ארוכה, לא כולם מצליחים לגייס מספיק אוויר כדי לבצע אותה. אבל זה גם לא כזה מסובך ובסוף כולם מצליחים. יש כאלה שחושבים שאם הם לא יצליחו לנשוף כמו שמבקשים מהם, אז יוותרו. זה בדיוק ההיפך ונקרא הכשלת בדיקה שדינה כמי שסירב להיבדק ועל כן נחשב למעשה כמי ששיכור. כמו שציינו, שבת בצהריים ביציאה מהים זה בדיוק כמו ערב ביציאה מאיזור פאבים. הבעיה בשתיה בצהרים בים היא שנוסף גם אלמנט השמש והחום שמרחיב את כלי הדם וגורם להשפעה חזקה יותר של האלכוהול.

פורסם
אשריקו, אתה כנראה בחור עממי עם גופיה, קובע מצחיה וזקן בן שבוע. גם קצת צחוקים באוטו נשמעים לי כמו מוזיקה מזרחיץ בפול ווליום.

לא פלא שאתה מושך אש. אבל יפה שאתה מתמודד עם זה יפה ולוקח הכל בסבבה. תמשיך ככה.

 

 

הפעם הזאת דווקא הייתי לבוש רגיל ללא כובעים ודברים:lol:.

 

פשוט מפתיע אותי לראות שוטר שמחכה לך בכוונה כדי לעשות לך בדיקת אלכוהול בצהריי יום.

 

מעולם לא נתקלתי או שמעתי על זה.

פורסם

המשטרה עוצרת נהגים לבדיקות ליד ריכוזי שתייה.

 

הגיוני להציב עמדת בדיקה באיזור פאבים בשישי בלילה. הגיוני באותה המידה להציב עמדת בדיקה בצהריים ליד הים.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

העצה לגבי אלה שסובלים מבעיות נשימה, היא ללכת עם מסמך רפואי המעיד על כך באופן קבוע, זו הדרך המועדפת, או לטעון זאת לפני הבדיקה עצמה , ולהביא את התיעוד הרפואי המעיד על כך אח"כ.

 

הינשוף לא בלעדי, וניתן להרשיע גם על סמך בדיקת מאפיינים כמו הליכה על קו ישר, הבאת האצבע לאף בעיניים עצומות, ריח חריף של אלכוהול מהפה עיניים אדומות וכו'

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
הפעם הזאת דווקא הייתי לבוש רגיל ללא כובעים ודברים:lol:.

 

פשוט מפתיע אותי לראות שוטר שמחכה לך בכוונה כדי לעשות לך בדיקת אלכוהול בצהריי יום.

 

מעולם לא נתקלתי או שמעתי על זה.

ממש מפתיע, יש בים יותר אלכוהול מבפאבים.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
×
×
  • תוכן חדש...