Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ידידה טובה שלי היא הסולנית של להקת רוק צעירה בשם The Carsitters (זה אפילו קשור למכוניות :-P ). הם הוציאו וידאו קליפ לא מזמן והוא מופיע באתר של וואלה:

 

http://mymusic.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=item.dj_sets&path=210&id=646984

 

אם בא לכם - כנסו וצפו בקליפ. תגידו גם מה דעתכם.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

השיר הוא באנגלית, מפתיע:smile:

 

השיר דווקא יפה. הקליפ פחות. הייתי רושם מה לא אהבתי בקליפ, אבל אני בעצמי לא יודע - אלא פשוט יודע שלטעמי הקליפ פשוט לא משהו. אין סיבה ספציפית למה. פשוט לא הבנתי את הקליפ... מה הולך שם?

 

אגב,

נכון שאם מישהו אחר היה מעלה את זה, היית מוחק ואומר לו ללכת לפורום אחר ולשאול שם? :smile:

הייתי באינדקס, וראיתי את הכותרת של "וידאו קליפ של להקת רוק ישראלית" ושהמגיב האחרון על השרשור הזה הוא sronis. הייתי בטוח שאתה המגיב האחרון כי אתה נעלת...לא חשבתי אפילו שאתה פתחת אותו.

Back to the original - NC again.

פורסם
אגב,

נכון שאם מישהו אחר היה מעלה את זה, היית מוחק ואומר לו ללכת לפורום אחר ולשאול שם? :smile:

הייתי באינדקס, וראיתי את הכותרת של "וידאו קליפ של להקת רוק ישראלית" ושהמגיב האחרון על השרשור הזה הוא sronis. הייתי בטוח שאתה המגיב האחרון כי אתה נעלת...לא חשבתי אפילו שאתה פתחת אותו.

 

:lol:

 

האמת היא, שחשבתי על זה בעצמי לפני שהעליתי את זה. אחרי כמה דיונים ביני לבין עצמי הגעתי למסקנה שאתם יכולים לקפוץ לי.

 

וברצינות עכשיו - בדיוק כמו שכל אחד יכול לפתוח כאן שרשור של "קניתי דיסק של להקת X ואני רוצה להמליץ לכם", או "נרצח גיטריסט של להקה ידועה", או "מה לדעתכם הסרט הכי טוב של 2004" וכולי - כך גם אפשר להמליץ לכם כאן על להקה טובה שאני מכיר. נכון, במקרה הזה מדובר בידידה שלי, אבל שוב אין בזה כל רע לדעתי - אתם יכולים לאהוב את זה או לא, אני בסה"כ המלצתי. (כמו שאורן המליץ על הידידה שלו בת'רד הבנות הכי יפות בישראל :wink: ). בכל מקרה - אני לא הייתי מוחק כזה ת'רד. סה"כ אוף טופיק מיועד לכאלו דברים.

 

א-ב-ל - אם זה מפריע לך, או לכל אחד אחר, מסיבה כלשהי - אתם מוזמנים להגיד לי בה"פ.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני מאוד אהבתי...

אבל ... הם נשמעים כמו גירסה מסולנת (עם סולנית ולא סולן) של הפיקסיז.

לי זה לא מפריע ואשמח לראות אותה מצליחה ומתפרסמת.

פורסם

אם לך מותר, אז גם לי P:



הנה קליפ של כמה חבר'ה דיי מוכשרים ממודיעין שקוראים לעצמם הפרברים רפיוג'יז. היפהופ ישראלי ממש חביב, לדעתי.

הקליפ בויים ע"י חבר טוב שלי.

 

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

.Since you asked for opinions I'll drop mine too

 

 

Sorry, there's just about nothing original in this song... it sounds like a hundred other songs that were done before, just nothing special, the kind of stuff that you hear and five minutes later I forget it even went through my ears

 

The production is terrible but that's a problem with just about any other israeli rock band with a single exception - Ha'yehudim, everyone elses production sounds like crap when it comes to israeli rock, with Carsitters there's everything that the israeli production is "famous" for - guitars that sound like they're made out of plastic, bass that sounds like a hollow core interior door for cheap apartments and drums with no sound volume, very flat and lacks any character... someone here said pixies - go back to your pixies' albums and listen to the way the sound hits you even in simple songs like "Hey" or "Where is my mind", every accord and piece of beat hits right as it should, why the f**k is it so hard to produce a good album in israel? this is beyond my understanding

 

.Moti

פורסם

מוטי - נגעת בנקודה רגישה. חוץ מהיהודים יש עוד כמה מעטים שההפקה משחקת אצלם תפקיד חשוב (ברי סחרוף, עברי לידר ויש עוד) אבל אצל הרוב אין הקפדה, או יותר גרוע - פשוט אין תקציב. ללהקה צעירה כמו הקארסיטרס אין יכולת פיננסית להקלטה באיכות כמו שהם היו רוצים. המוצר המוגמר הוא אמנם לא רע לטעמי, אבל חסר את ה-EDGE. חסר את ההקפדה. מתאים לרדיו ולמיין סטרים, אבל זה לא תמיד מספיק.

 

דרך אגב, אם כבר, אז לא רק בישראל אין הקפדה מספקת, גם להקות אמריקאיות ואירופאיות רבות מסתפקות במועט. הצליל לא מתפרש על כל הספקטרום, העוצמות מתאימות לרדיו ולמערכות אמצע הדרך ולא למערכות איכותיות והתוצאה פשוטה וסתמית. דרך אגב - דווקא בקנדה יש אולפני הקלטות נדירים באיכויותיהם, ולהקות שהקליטו שם נשמעות פשוט טוב יותר (אפילו אם המוזיקה שלהם לא משהו).

 

ואם כבר נגעת בפיקסיז - אני גם לא רואה שום דימיון כאן, ועם כל הכבוד לקארסיטרס שהם להקה חדשה ואני מאוד נהנה מהם בהופעות, אי אפשר להשוות. הפיקסיז יכולים ללמד גם להקות מצליחות בהרבה מהי הקפדה על צליל, נגינה מדויקת, הקלטה איכותית וכולי. קים דיל היא אלילה. פרנק בלאק גדול, והמתופף שלהם הוא אחד המתופפים הטובים בעולם (שכחתי את שמו כרגע). בשירים כמו debaser זה ממש נשמע כאילו יש לו 3 ידיים.

 

אה, ומוטי, אני יודע שאתה אוהב שירים עם מילים כאלו, אז במקומך לא הייתי מדבר:

 

Ya got the power of the hootchie

I got the fever for the flava of the cootchie

I’m your lovey dovey bedtime playa

Call me the super sexy boogie man slayer

I got the green glow under my car

I got the boom boom system you can hear real far

 

:wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אהלן כאן יודה בדחן..

 

אני ,בניגוד למוטי, מאוד נהנתי מהמוסיקה ומהקליפ פשוט מכיון שלא ציפיתי שייפלו לי האזניים תוך כדי האזנה .אני לא חושב שאיזו להקת רוק ישראלית שמעולם לא שמעתי עליה יכולה להעיף לי את הראש כאילו זה מינימום תקליט חדש של לד זפלין עם ג'ון בונהם שיצא מהקבר לצורך האיחוד ואני לא מצפה לכך.

אני כן מצפה לרעיון מוסיקלי הרמוני וזורם(סימנתי וי ראשון), קליפ מעניין עם רעיון (הניגוד בין החופש לכלא והשיגעון שבצידו זה רעיון נחמד-קבלו וי שני)ובעצם זה הכל. אין כאן חדשנות או יצירתיות יוצאת דופן וגם הסאונד רחוק מלהיות מושלם אבל כחבילה הקליפ נותן לצופה/מאזין 3 דקות של בידור חביב וזה כל שנדרש ממנו. הוא לא ישנה את עולם המוסיקה ואין לצפות לזה ממנו.

נ.ב.

הזמרת נראית מעולה.

פורסם
.אני לא חושב שאיזו להקת רוק ישראלית שמעולם לא שמעתי עליה יכולה להעיף לי את הראש כאילו זה מינימום תקליט חדש של לד זפלין עם ג'ון בונהם שיצא מהקבר לצורך האיחוד ואני לא מצפה לכך.

 

הלהקה תשמח לשמוע (אני אמסור להם), ונעה (הזמרת) תשמח לשמוע גם את הנ.ב שלך :wink:

 

בנוגע ללהקה ישראלית שתעיף לך את הראש - אז אמנם לא הייתי הולך עד לשם, אבל אם לא שמעת את "אלג'יר" כדאי לך לקנות את "מנועים קדימה". מבטיח לך שתופתע לטובה (אפילו אם הראש יישאר במקום).

 

רוני

 

תוספת: אם כבר אלג'יר ואם ביקשת בשרשור אחר סולו גיטרה - שיר מספר 11 באותו אלבום "בתוך הצינורות" - אחלה סולו שבעולם.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מוטי - נגעת בנקודה רגישה. חוץ מהיהודים יש עוד כמה מעטים שההפקה משחקת אצלם תפקיד חשוב (ברי סחרוף, עברי לידר ויש עוד) אבל אצל הרוב אין הקפדה, או יותר גרוע - פשוט אין תקציב. ללהקה צעירה כמו הקארסיטרס אין יכולת פיננסית להקלטה באיכות כמו שהם היו רוצים. המוצר המוגמר הוא אמנם לא רע לטעמי, אבל חסר את ה-EDGE. חסר את ההקפדה. מתאים לרדיו ולמיין סטרים, אבל זה לא תמיד מספיק.

Can't really agree with the above statement regarding the financial side of the production, not to mention that I think that there really aren't any rock bands / artists in israel with good production - that includes Mr. Saharof and even Mashina, that only in the "monsters of glory" album tried to come up with something close to a good production, and they surely don't have any budget problems, yet it still sounds thin and flat, even though the music is great in many of the songs... it's just sad, it seems like no one has the knowledge how to produce good music in israel, with budget or without

 

דרך אגב, אם כבר, אז לא רק בישראל אין הקפדה מספקת, גם להקות אמריקאיות ואירופאיות רבות מסתפקות במועט. הצליל לא מתפרש על כל הספקטרום, העוצמות מתאימות לרדיו ולמערכות אמצע הדרך ולא למערכות איכותיות והתוצאה פשוטה וסתמית. דרך אגב - דווקא בקנדה יש אולפני הקלטות נדירים באיכויותיהם, ולהקות שהקליטו שם נשמעות פשוט טוב יותר (אפילו אם המוזיקה שלהם לא משהו).

Maybe, but not ALL of them

:sad:, there are so many bands that sound great even if or when they don't play the most complicated music, in the music world... listen to the sound of the song "cowboys from hell" from Pantera for example, I'm not talking about the music itself which can be to someone's taste and not for other's, but the quality of the production in the first 30 seconds of that song is higher that all the bands and artists in israel altogether in the past 20 years... how about the first 30 seconds of "killing in the name" from Rage against the machine? same story.. I can give you so many examples it's not even funny... most of them sound better on shitty computer speakers than any israeli artist on the best stereo system around

 

ואם כבר נגעת בפיקסיז - אני גם לא רואה שום דימיון כאן, ועם כל הכבוד לקארסיטרס שהם להקה חדשה ואני מאוד נהנה מהם בהופעות, אי אפשר להשוות. הפיקסיז יכולים ללמד גם להקות מצליחות בהרבה מהי הקפדה על צליל, נגינה מדויקת, הקלטה איכותית וכולי. קים דיל היא אלילה. פרנק בלאק גדול, והמתופף שלהם הוא אחד המתופפים הטובים בעולם (שכחתי את שמו כרגע). בשירים כמו debaser זה ממש נשמע כאילו יש לו 3 ידיים.

I wasn't talking about any similarities with the Pixies, I can't find them either, I just used them as a good example for a high quality production of VERY simple music that sounds just awesome - the bass and drums hit your stomach just as they should, the guitar is cutting just right and the vocals are warm and accurate... simple but effective, and I'm willing to bet that the cost of producing a pixies album was lower than producing any of the latest albums of the more famous israeli artists

 

Wanna listen to a good drumer? Igor Cavalera from Sepultura would definitely be at the top 3 of my list, older songs like "territory", "refuse/resist" and not to forget the almighty "desperate cry, the guy sounds like he has at least 5 arms and 6 legs, un-Fing-real"

 

אה, ומוטי, אני יודע שאתה אוהב שירים עם מילים כאלו, אז במקומך לא הייתי מדבר:

 

Ya got the power of the hootchie

I got the fever for the flava of the cootchie

I’m your lovey dovey bedtime playa

Call me the super sexy boogie man slayer

I got the green glow under my car

I got the boom boom system you can hear real far

 

:wink:

 

רוני

:razz: !Since you were the one to introduce me to the above song, I'd be more careful choosing my words if I were you

 

.Moti

פורסם

מוטי - תשמע את רוקפור ותגיד אם ההפקה שלהם פחות ממדהימה...

 

חורשים את ארה"ב בהופעות,

One Fantastic Day נבחר כאחד מהTop10 של הRolling stone

המון השמעות בתחנות רדיו בארה"ב (כולל NPR)

ביקורות מזילות ריר מכל מי שרק שומע

האלבום האחרון שלהם הופק ע"י Jim Diamond (המפיק של ה white stripes שאני לא ממש אוהב...) והוקלט באולפן שלו בדטרויט.

 

לסיום, אני אצטט חלק מביקורת העורך המוסיקלי של מגזין Nuvo, מגזין מוסיקה גדול באינדיאנפוליס אחרי שכתבת בשם Moxy הייתה בהופעה והרגישה צורך לסחוב את המנהל שלה להופעה השניה שלהם:

 

I can only second what Moxy has to say about RockFour. In a lifetime spent watching shows, their set at Birdy’s was among the most powerful and passionate I’ve ever witnessed. They don’t so much channel the obvious influences - Beatles, Byrds, Floyd - as absorb them as a template for their own mournful observations.



 

Although not overtly political, they hint at the discord in their song “Government” when they ask, “Is it time to change the government?” But notice that it’s phrased as a question. Like every great band, from the Beatles to the Sex Pistols, they give you their view and leave it for you to decide.

 

I also heard a distinct influence of Zappa’s whimsy, Radiohead minus the bombast and Live without that annoying bald guy. RockFour’s bald guy, Eli Lulai, reminded me of a young Michael Stipe. Intense yet fun-loving. Overbearing. Mysterious.

 

One might read all these comparisons and think they’re derivative. I think these comparisons to legendary figures - and rock writers all over the world have struggled with RockFour in this way - come not from convenience but because there simply isn’t any other way to categorize them except by comparing them favorably with the greats.

...

פורסם

I actually like Rockfour very much, haven't had a chance to listen to their latest album yet, I have the album

"חור בלבנה"

but from what you're saying it almost proves my point that they needed to come to the US to find a good producer and quality sound work

 

 

.Moti

פורסם


 

 

.Moti

 

יכול להיות שאתה צודק ומדובר בידע ולא בכסף, וזה אפילו יותר חבל.

 

הבעיה אצל רוב הלהקות (לא רק בארץ) היא שכדי לעמוד בעוצמות ולהשמע נקי ברמקולים מסכנים של רדיו או מערכות AIWA עם חמישה דיסקים, המפיק פשוט לוקח את כל הצליל ומועך אותו. מקצץ מלמעלה, מוריד מלמטה, וכל מה שנשאר הוא שכבת הביניים, גם בצליל וגם בעוצמה שלו. כך שגם אם תשמע את המוזיקה במערכת איכותית, לא תוכל להגביר יותר מדי את הווליום בלי להכנס לדיסטורשן עצבני. עצוב שלרוב אלו אמנים שנותנים הרבה משקל על המוזיקה עצמה ומעט משקל על ההפקה (בניגוד להרבה DJים למשל - שם ההפקה היא הכל).

 

אני זוכר את הפעם הראשונה ששמעתי כמה דיסקים שלי במערכת סופר-איכותית, משהו שעולה כמו איזה מזדה 3 חדשה (רק הרמקולים :-P ). היה מדהים לשמוע שחלק מהדיסקים שאני כ"כ אוהב פשוט נשמעים לא משהו, ואחרים מקבלים מימד שונה לחלוטין.

 

אני אשמע את עצתך בנוגע לספולטורה, למרות שאני לא ממש חובב של המוזיקה הזאת.

 

ובנוגע לשיר האינטיליגנטי להחריד הזה (יש לי אור ירוק מתחת לאוטו, יש לי מערכת בום בום שאפשר לשמוע ממש רחוק) - מודה באשמה :lol::lol:

 

רוני

:razz: !Since you were the one to introduce me to the above song, I'd be more careful choosing my words if I were you

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...