Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רוני, אם סטאלוס ואורן חן היו חברים שלך , היית מפרסם גם ? :) קשה לי להאמין.

 

מה שכן, הבחורה בקליפ נראית טוב... וגוף מצויין ;)

לא יודע מה עם רוני אבל אם אלו היו חברים שלי

אז הייתי מבקש מהם כסף עבור השירות

 

עד כמה גרוע זה יכול ליהיות לקחו מוזיקה יוונית שהיא בסדר בצורה יחסית והוסיפו לשם טעם מיזרחי אולי אפילו קצת יותר מידי

זה הרס לי את כל הדעות לגבי מוזיקה יוונית

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

Here's another simple song with brilliant production - "Summer romance (Anti-gravity love song)" from Incubus - the production is nothing short of awesome, down to the recording that sounds like a dirty vinyl record

 

 

.Definitely worth listening in my book

 

 

.Moti

פורסם

אחחח...ספלטורה... :-)

 

דווקא אני חושב שהראשונים שלהם (לא כולל Morbid Visions) הוציאו מקאבלרה יותר ממה שהוא הציג אח"כ, בתקליטים המאוחרים.

 

 

(מי אמר הזדקן?)

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

לגבי אינקובוס-כל דבר שהם עושים זה זהב,אבל כל דבר שהם עושים גורם יותר ויותר להתגעגע לפיית' נו מור.

 

לגבי איגור ומקס קאוואלרה....THEY DONT MAKE THEM LIKE THEY USED TO.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

I consider "Chaos A.D." and some songs from "Arise" to be the peak Sepultura, there are great songs in the earlier albums too but the overall sound and improvement in lyrics reaches the peak as far as I concerned in these two albums

 

I don't listen to them too much in last few years, but every once in a while I'll grab one of these albums and listen to Igor ripping, I mean, listen to Desperate cry, either album version or live, he must be switching the drum beat 20 times, and all of them are interesting.. or how about Propaganda? sounds like firing a machine gun..... even in a very simple song like Inhuman nature from the Refuse/resist single, he just sounds SO GOOD

 

Tomer - I have all of Incubus' albums, there are many songs that are pretty boring and I would just skip them, but Incubus have the talent to release EVERY album quite a few incredible songs that worth the rest of it... I like the album Make yourself better than the rest of them and highly recommend it if you don't have it yet

:smile:

 

.Moti

פורסם

I actually like Rockfour very much, haven't had a chance to listen to their latest album yet, I have the album

 

 

"חור בלבנה"

but from what you're saying it almost proves my point that they needed to come to the US to find a good producer and quality sound work

 

 

 

 

 

.Moti

דבר ראשון - האלבום הוא "האיש שראה הכל". "חור בלבנה" היא רצועה מהאלבום.

דבר שני - לרוקפור יש כבר 3 אלבומים באנגלית, 2 הופקו בארץ (הראשון, Supermarket הוא יצירת מופת שיושבת לה ללא רגשי נחיתות לצד אלבומי הביטלס והKing Crimson שלי) והאחרון הופק בדטרויט ע"י ג'ים דיאמונד.

הבחירה בג'ים להפקת האלבום היא לא כדי ליצור סאונד מקצועי יותר אלא בדיוק להפך - ליצור סאונד יבש ופחות מרוחק ממה שהיה באלבומים הקודמים.

 

תשמע את Supermarket, One Fantastic Day ו-Nationwide ותבין שגם בישראל עושים דברים טובים.

 

עוד 2 אמנים מצויינים באנגלית:

איזבו

שי נובלמן (טוב נו... רוקפור הפיקו לו את האלבום... ;))

פורסם
דבר ראשון - האלבום הוא "האיש שראה הכל". "חור בלבנה" היא רצועה מהאלבום.
:smile: !Ouch, you're right, I was just thinking about my favorite song in this album

 

 

 

I had no idea what Rockfour are doing today (or for the past few years), been away from the israeli music for a while... listening mostly to local rock here nowadays... I'll check it out when I have the chance

 

.Moti

פורסם
:smile: !Ouch, you're right, I was just thinking about my favorite song in this album

 

 

 

 

 

I had no idea what Rockfour are doing today (or for the past few years), been away from the israeli music for a while... listening mostly to local rock here nowadays... I'll check it out when I have the chance

 

 

 

 

.Moti

הם נמכרים לא רע בכמעט כל חנות online... תוכל להזמין אותם מאמאזון, B&N ואולי אפילו למצוא אותם בחנות הקרובה למקום מגוריך... (חברה שלי מצאה דיסקים שלהם בכמה חנויות בביקור שלה בקלי לפני שנתיים)

לגבי מוסיקה ישראלית... איך אפשר לקרוא ללהקה ששרה באנגלית עם מתופף קנדי ובאסיסט אוסטרלי ישראלית? :)

אגב - יש סיכוי טוב שאפילו תוכל לתפוס אותם בהופעה קרוב לבית... - http://www.rockfour.com/pastgigs.php?year=2002

(גם ב2003 ו2004 הם הופיעו לא מעט, אבל 2002 הייתה מטורפת ממש)

×
×
  • תוכן חדש...