Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן:

 

המיצובישי פייס סטאר 1000 סמ''ק ידנית וחסכונית.

 

הבעיה היא שהרכב מרגיש חלש.

 

אשמח לשמוע הצעות מחברי הפורום.

 

הכוונה היא לא להיכנס לפרויקט שיפורים.

 

האם דלק 98 במקום 95 יעשה משהוא או רק יזיק?

 

כמה כח סוס מוסיפה מדבקה של sport מהebay?:wink::wink::wink:

פורסם

רק אוסיף שלי יש מדבקות ספורט מקוריות מהיבואן. מוסיף לי לפחות 30 כ"ס מנטליים.

 

ובכנות, תחכה לתגובה רצינית יותר. אני קניתי את האוטומטית לפני שבועיים ובינתיים נהנה מהרכב

פורסם

הרכב לא מרגיש חלש, הוא אכן חלש.

בהנחה שהרכב תקין אין הרבה מה לעשות עם זה.. דלק באוקטן גבוה יותר רק יזיק לחשבון בנק

יום טוב גם לך

פורסם

Wמה הצריכה של הידני?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא יזיק אבל גם לא יועיל. דלק באוקטן 98 מיועד למנועים שפועלים בלחץ גבוה וזה לא המצב אצלך.

 

חבל על הכסף.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

98 לא יועיל (לביצועים) ולא יזיק (רק לכיס).

יש לי טיפ שיעזור מעט. כדי להבין מה צריך לעשות קצת בחינת נתונים :

לדגם שלך יש הספק של 71 כ"ס אבל הם מושגים בסל"ד גבוה של 6000. המומנט של המנוע, שהוא זה שמקנה הרגשת חוזק/חולשה הינו גם צנום - רק 9 קג"מ, אך מה שיותר גרוע מגיע בסל"ד מאוד גבוה - 5,000.

אם נשווה זאת למנועים דומים תראה את ההבדל -

דוגמא - לפיקנטו ידנית מנוע 1000 יש 69 כ"ס ומומנט מעט חזק יותר 9.7 אך מושג ב- 3,500 סל"ד שימושיים בהרבה.

לסקודה סיטיגו ידנית מנוע 1000 יש רק 60 כ"ס אך מומנט שימושי בהרבה של 9.7 ב - 3,000 סל"ד נמוכים.

 

לכן מה עושים ? כדי לקבל סחיבה סבירה עליך למשוך כל הילוך לסל"ד גבוה. אם תחליף ב 3,000 עד 3,500 סל"ד תקבל הרגשה חלשה. עליך להחליף קרוב לשיא המומנט (5,000). אמנם יש רעש מטריד/מלחיץ , אל דאגה , המנוע לא יתפרק. אמנם תצרוכת הדלק תורע , אבל המנוע ירגיש חזק יותר אם תשמור אותו כל העת בטווח 4,500-5,500.

×
×
  • תוכן חדש...