Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות לגבי רכב ראשון VOLKSWAGEN VS HONDA


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3983 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,לא מזמן השתחררתי מהצבא וכעת אני במסע חיפושים אינטנסיבי אחרי האוטו הראשון שלי .

התקציב הינו 15,000 הנסיעות לרוב תהיינה בין עירוניות בין 150-200 קילומטר לשבוע.

אני מחפש רכב ידני אך לא שולל גם תיבה אוטומטית,הנתונים החשובים לי ברכב:

-לא פחות משנת 2000

-חיסכון בדלק

-טיפולים בתדירות קבועה ללא "מחלות" שכיחות שיתקעו אותי במוסך כל שני וחמישי.

אין עדיפות לנפח מנוע מסוים .

 

האופציה שכרגע אני בודק היא וולקסוואגן פולו שנת 2003 מנוע 1.2 ידנית גרסאת הYOUNG, הבן אדם מתחייב בבדיקה והקילומטראז עומד על 170+-

ההתלבטות (באוות טווח מחירים +-2000 ש"ח) היא בינה לבין היפנית הונדה סיוויק מנוע 1.6 2001-2002. (יש כיוון לגרסא ידנית ).

לפי מה שהבנתי צרפתיות כמו פג'ו 206 לא מומלץ בגלל מחלות כאלה ואחרות ובלאי גיר אוטומטי,לגבי הידנית היא גם היוותה אופציה עד שהפולו נכנסה לתחרות.

 

השאלה היא למרות שיש שוני גדול בין הפולו לסיוויק מי תשתלם לי יותר לשלוש שנים הקרובות מבחינת דלק וטיפולים?

תודה מראש לעוזרים !

נ.ב: לא מצאתי יותר מידי מידע על הגרסא הזו של הפולו בשנה הזו אם מישהו יכול לשפוך יותר אור אני יותר מאשמח!

פורסם

הפולו משמעותית פחות אמינה מההונדה, אך סביר להניח שבגרסת גיר רגיל תפגין אמינות סבירה ותהיה חסכונית יותר בדלק.

 

אני ממליץ לקנות רכב בשנתונים האלה בעיקר לפי מצבו הפרטני.

 

חפש לך דגם קטן של יונדאי - I10 או גטס או בסגנון נראה לי ייתן לך מענה הולם.

STI 2004

 

 

פורסם

תודה רבה על התגובה !

התחלתי לבחון עוד אופציה של פאביה גרסת גיר רגיל עם מנוע 1.4 האם היא ברמה של הפולו באחזקה והדלק או יותר עדיפה ?

פורסם

עדיפה

מנוע חזק יותר, חסכוני בערך אותו דבר

אמינות: סקודה פאביה חולקת מכלולים רבים עם פולקסווגן פולו וסיאט איביזה, וסובלת מאותן בעיות כמותן. באופן כמעט מסורתי ברכבי קונצרן VW, קיימת בעיה עם חלונות החשמל, כאשר עלות שיפוץ/החלפת המנגנון יכולה להגיע לסכום של כ-1,500 ש"ח (במוסך מורשה). מחשב ניהול המנוע - בכל הדגמים - רגיש ללחות ורטיבות. במנועי הבנזין בנפח 1.4 (בגרסאות ה-8V) יש נטייה לנזילות מאטם הראש. במנועים בעלי 16 שסתומים יש לוודא כי רצועת התזמון הוחלפה כל 60 אלף ק"מ, ע"פ הוראות היצרן. תיבות ההילוכים האוטומטיות בפאביה עשויות להעביר הילוכים לפני הזמן, ולסירוגין לא להעלות הילוכים- לבדוק תיבה. מערכת ה-ABS מגלה רגישות ללכלוך בחיישני הבלימה בגלגלים, יש נורה בלוח מחוונים. אם ניקוי חיישנים אינו פותר את הבעיה, נדרש שיפוץ יקר של מערכת ה-ABS בעלות של 5,000-7,000 שקל. יש לבדוק אם המתז האחורי פועל, מאחר והצינור עלול להתנתק ולהתיז מים הישר אל תא המטען.

פורסם
עדיפה

מנוע חזק יותר, חסכוני בערך אותו דבר

אמינות: סקודה פאביה חולקת מכלולים רבים עם פולקסווגן פולו וסיאט איביזה, וסובלת מאותן בעיות כמותן. באופן כמעט מסורתי ברכבי קונצרן VW, קיימת בעיה עם חלונות החשמל, כאשר עלות שיפוץ/החלפת המנגנון יכולה להגיע לסכום של כ-1,500 ש"ח (במוסך מורשה). מחשב ניהול המנוע - בכל הדגמים - רגיש ללחות ורטיבות. במנועי הבנזין בנפח 1.4 (בגרסאות ה-8V) יש נטייה לנזילות מאטם הראש. במנועים בעלי 16 שסתומים יש לוודא כי רצועת התזמון הוחלפה כל 60 אלף ק"מ, ע"פ הוראות היצרן. תיבות ההילוכים האוטומטיות בפאביה עשויות להעביר הילוכים לפני הזמן, ולסירוגין לא להעלות הילוכים- לבדוק תיבה. מערכת ה-ABS מגלה רגישות ללכלוך בחיישני הבלימה בגלגלים, יש נורה בלוח מחוונים. אם ניקוי חיישנים אינו פותר את הבעיה, נדרש שיפוץ יקר של מערכת ה-ABS בעלות של 5,000-7,000 שקל. יש לבדוק אם המתז האחורי פועל, מאחר והצינור עלול להתנתק ולהתיז מים הישר אל תא המטען.

 

תודה על השיתוף בידע!

כל מה שנאמר כאן מקבלים על כך דיווח בבדיקה במכון בדיקה או שזה דורש ידע מכני מקצועי ?

פורסם

אם אתה רוצה אוטו נטו להגיע ממקום למקום תקנה אימפרזה.

 

אם אתה רוצה טיפה כיף תקנה פוקוס ידנית.

 

בפולו אל תגע. מניסיון של דודה שלי, היה לה גם פולו 2003. הכניסה בו עשרות אלפים ובסוף הוא נזרק לפח

פורסם

בתקציב שלך מצב המכונית יותר חשוב מהכישורים שלו/ארץ ייצור. גם יפאנית שלא טופלה כראוי תיקרע אותך במוסך!.

חפש רכב עם היסטוריית טיפולים מלאה טסט ארוך ושכל המכלולים בו עובדים.

הפולו אמינה במידה ומטפלים בה כראוי ובחלקים מקוריים. הטיימינג זה עסק יקר שצריך להחליף אחת ל 3 שנים או 90K הקודם מבניהם כי זה 2 רצועות ו 3 מותחנים.

קח בחשבון שכל רכב בתקציב הזה הוא סוג של הימור ולכן כדאי לחפש שנתון כמה שיותר גבוהה+היסטוריית טיפולים. אגב ראיתי באתר יד 18K פיג'ו 206 ידנית 2008 והוא כותב שיש לו היסטוריית טיפולים בחברה, שווה לבדוק.

פורסם

הונדה ללא ספק , אני בתהליך רכישת רכב כרגע יש לי הונדה 9 שנים מתענג על כל רגע

הסבה שאני מחליף ולא להונדה היא שאני צריך רכב 7 מקומות והונדה החליטה לא לייבא מכוניות מעל 5 מקומות מאז 2010

רכב 5 מקומות הונדה אם אתה רוצה חסכוני קנה ג'אז אבל בכל מקרה תהנה מהונדה

 

שלום לכולם,לא מזמן השתחררתי מהצבא וכעת אני במסע חיפושים אינטנסיבי אחרי האוטו הראשון שלי .

התקציב הינו 15,000 הנסיעות לרוב תהיינה בין עירוניות בין 150-200 קילומטר לשבוע.

אני מחפש רכב ידני אך לא שולל גם תיבה אוטומטית,הנתונים החשובים לי ברכב:

-לא פחות משנת 2000

-חיסכון בדלק

-טיפולים בתדירות קבועה ללא "מחלות" שכיחות שיתקעו אותי במוסך כל שני וחמישי.

אין עדיפות לנפח מנוע מסוים .

 

האופציה שכרגע אני בודק היא וולקסוואגן פולו שנת 2003 מנוע 1.2 ידנית גרסאת הYOUNG, הבן אדם מתחייב בבדיקה והקילומטראז עומד על 170+-

ההתלבטות (באוות טווח מחירים +-2000 ש"ח) היא בינה לבין היפנית הונדה סיוויק מנוע 1.6 2001-2002. (יש כיוון לגרסא ידנית ).

לפי מה שהבנתי צרפתיות כמו פג'ו 206 לא מומלץ בגלל מחלות כאלה ואחרות ובלאי גיר אוטומטי,לגבי הידנית היא גם היוותה אופציה עד שהפולו נכנסה לתחרות.

 

השאלה היא למרות שיש שוני גדול בין הפולו לסיוויק מי תשתלם לי יותר לשלוש שנים הקרובות מבחינת דלק וטיפולים?

תודה מראש לעוזרים !

נ.ב: לא מצאתי יותר מידי מידע על הגרסא הזו של הפולו בשנה הזו אם מישהו יכול לשפוך יותר אור אני יותר מאשמח!

אל נא תאמר מחר כי לא תדע מה יילד יום 8)

פורסם
הונדה או סובארו. כמובן, לפי מצב פרטני.

 

סובארו לא חסכונית מספיק וגם לא הטעם שלי ,נראה בינתיים כנראה הולך לבדוק פאביה יד ראשונה מטופלת רק במורשה

בשביל הונדה במצב טוב ומנוע לא קרוע אני כנראה אצטרך להגדיל את התקציב טיפה.

פורסם

שוב, בתקציב שלך לא חשוב אפילו צריכת דלק. חשוב המצב המכאני מספיקה תקלה קטנה/סדרת תקלות שתקזז לך את כל החסכון בדלק.

פאביה ידנית באמת אופציה טובה כמובן תבדוק ותאמת היסטוריית טיפולים ומתי בוצעה החלפת רצועת טיימנג וכמובן בדיקה במוסך מטעמך.

פורסם
בתקציב שלך מצב המכונית יותר חשוב מהכישורים שלו/ארץ ייצור. גם יפאנית שלא טופלה כראוי תיקרע אותך במוסך!.

חפש רכב עם היסטוריית טיפולים מלאה טסט ארוך ושכל המכלולים בו עובדים.

הפולו אמינה במידה ומטפלים בה כראוי ובחלקים מקוריים. הטיימינג זה עסק יקר שצריך להחליף אחת ל 3 שנים או 90K הקודם מבניהם כי זה 2 רצועות ו 3 מותחנים.

קח בחשבון שכל רכב בתקציב הזה הוא סוג של הימור ולכן כדאי לחפש שנתון כמה שיותר גבוהה+היסטוריית טיפולים. אגב ראיתי באתר יד 18K פיג'ו 206 ידנית 2008 והוא כותב שיש לו היסטוריית טיפולים בחברה, שווה לבדוק.

 

תודה על ההרחבה בעניין הפולו כעת אני מבין ששם היצרן בתקציב הזה הוא פקטור פחות חשוב מאשר מצבו הפרטני של הרכב.

מעדיף לא ללכת על פיגו ולחסוך עוד קצת בשביל הונדה במצב טוב!

פורסם

206 ידנית נחשבת דיי אמינה לפי מה שמדווחים פה בפורום אבל שוב, צריך לטפל כראוי כמו כל רכב (היתה לי פעם גם סיויק 2004 שמורה ומלוקקת במורשה מהיום הראשון אבל למרות זאת הזמן עושה את שלו וב 125000 ק"מ התקלקלו בולמים+תושבות מנוע וגיר וביחד עם טיפול גדול יצאתי בנזק של 5000 ש"ח...ככה שאין ערבון לאף רכב שיהיה אמין ב 100% אבל אם אתה מטפל כראוי אתה מקטין את הסיכוי לתקלות).

×
×
  • תוכן חדש...