Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3997 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום

 

רציתי לשמוע חוות דעת הגיר רובוטי

1.האם כדאי ללכת על זה? זה גיר אמין או צרה ?

2. הבנתי שיש אנשים שלא מסתדרים איתו, מה הכוונה?

3. סליחה על הבורות אבל מעולם לא נהגתי על גיר רובוטי ומעולם לא היה לנו אוטו עם גיר כזה במשפחה ככה שאין לי מושג, כרגע נוהג על אוטו עם גיר רגיל

5.מדובר באסטרה 2005-06 (צורה החדשה) הייתי מעדיף ידני אבל זה מה יש

עריכה אחרונה על ידי A900

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

אם זה גיר רובוטי חד מצמדי ועיקר הנסיעות בעיר הייתי נמנע,העברות לא חלקות מספיק,לפעמים הגיר מושך הילוכים אני לא אוהב אותם.

כפולי המצמדים כבר עניין אחר,הגיר של פורד לדעתי לא נעים כמו הdsg.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אנשים עושים מהגיר הרובוטי מפלצת. בעצם מדובר בחתלתול מחמד. שורט כשלא מנומסים אליו, אבל לרוב נעים ומתלטף.

 

גיר רובוטי הוא גיר ידני לכל דבר, רק שרובוט הוא שלוחץ על המצמד עבורך. לכן אין דוושת מצמד.

ברובוטי חד מצמדי, ההתנהגות משלבת את המאפיינים של גיר ידני (הדרדרות אחורה בעליה, ניתוק בעת העברת הילוך, קפיצה לא נעימה בהחלפה תחת עומס) עם אלה של האוטומטי.

גיר כפול מצמדים הוא כבר סיפור אחר (וטוב יותר יש לומר).

 

אישתי נוהגת ברכב רובוטי חד מצמדי (שהוא כשלעצמו לא עילוי טכנולוגי בלשון המעטה) ולאחר תקופת התרגלות קצרה, שנינו נוהגים ונוסעים איתו בנעימים.

פורסם
ועל איזה רכב מדובר בדיוק?

רשום למעלה - אופל אסטרה 2005-06 איך הגיר הזה שם? איך מבחינת אמינות?

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

הגיר באסטרה 1.6 הוא רובוטי. לי היה לפני כמה שנים אסטרה 1.8 אוטומט.

 

לא מכיר את הרובוטי, אבל הבנתי שהוא לא אמין.

 

לא עדיף לך לחפש 1.8 עם גיר 4 הילוכים פלנטרי?

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

ל1.8 היה גיר פלנטרי,ל1.6 רובוטי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הייתי נזהר מגיר רובוטי ישן ברכב שהוא די נדיר.

 

הייתי קונה בשלושה תנאים:

1. בדיקת תקינות

2. בדיקה האם נוח לך איתו במגוון תנאי נהיגה

3. מחיר מחיר מחיר. זה רכב שאפשר לשקול לקנות רק במחיר שמגלם התמודדות ם תקלה בגיר. שווה לשאול במוסך מתאים כמה עולה תיקון של העניין.

 

מה היתרון הגדול של הרכב הזה על פני האופציות האחרות?

פורסם (נערך)
הגיר באסטרה 1.6 הוא רובוטי. לי היה לפני כמה שנים אסטרה 1.8 אוטומט.

 

לא מכיר את הרובוטי, אבל הבנתי שהוא לא אמין.

 

לא עדיף לך לחפש 1.8 עם גיר 4 הילוכים פלנטרי?

אז ממליץ לרדת מהרוביטי?

לחפש 1.8 אוטומט או 1.6 ידני?

הבעיה שכולם כמעט 1.6 רובוטי, גם ככה אין הרבה אסטרות מהדגם הזה למכירה

 

איך הרכב חוץ מי זה?

למי ששאל למה כי האוטו הזה, כי הוא נמכר בזול יחסית ונראה פשוט מעולה, מאובזר ולא חלק מהעדר!

עריכה אחרונה על ידי A900

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

×
×
  • תוכן חדש...