Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיוס למשטרה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3983 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לשוטרים שבפורום,האם כדאי היום להתגייס למשטרה?

איך התנאים? השכר? בהנחה ואני הולך לתפקיד מבצעי כמו יס"מ או בילוש.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אריק, אחרי שתחזור מהפרטי, שתף אותנו. :-)

 

אחרי שהלך לפרטי עם שוטר גם אם יחזור הוא לא יהיה במצב לכתוב או לשתף:lol:

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

למה בפרטי? אין כאן משהו להסתיר.

במצב הכלכלי היום,אם אתה לא יזם או בעל חושים מחודדים ויכולות שיווק,אם אין לך מקצוע טוב -ברור שכדאי להתגייס למשטרה !

משרה בטוחה עם משכורת סבירה,פנסיה,תנאים שונים ואפשרויות להתקדם .אם תלמד לתואר אוניבירסטאי (ובמשטרה מעוניינים שתעשה תואר ולכן נותנים עזרה)המשכורת תעשה קפיצת מדרגה .

יש אנשים שאפילו לקנות רכב צרפתי מגובה ב5 שנות אחריות מפחדים לקנות, ואילו אתה מעז לרכוש רכב Low Cost צרפתי רומני משומש עם K200+ ק"מ . מה שאני רוצה לדעת זה איך לעזעזל אתה קם בבוקר עם ביצים כאלה גדולות ?!

פורסם

אני מכיר הרבה מאוד שוטרים בהרבה מאוד דרגות וה2 סנט שלי הם - אם אתם לא יודעים למשוך בחוטים, לצבור ''טובות'', להמר על הסוס הנכון ולהיות גב של הצבע שלכם - אין לכם מה לחפש שם. לא תתקדמו גם כשהמשיח יגיע.

שימו לב כי מדובר רק על טווח ארוך, אלא אם כן אתם מחפשים סתם מקום להעביר בו שנתיים-שלוש לצבור ניסיון בתחום מסויים.

 

פותח השרשור ARIKC מהיכרות לגבייך רק מהודעות יש לך ידיים טובות חבל שאתה הולך לכיוון הזה.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

קצת פסימי, יש נגדים ויש קצינים, בשניהם ניתן להתקדם ותלוי גם לאן ותלוי מה מחפשים, לגבי קצונה יש כאלה שמקושרים ויוצאים ללא כישרון מיוחד אבל לא ראיתי מישהו שבאמת בנוי לפקד ולא נותנים לו להתקדם או לצאת לקצונה, הכל תלוי ברצון ובחומר שאתה עשוי ממנו גם בלי קשר לקשרים!

בכל מקום עבודה גם ניתן לראות לקקנים שנהנים מהטבות אז גם שם זה לא שונה.

כנראה שהשוטרים שאתה מכיר הם יותר מהזן הממורמר ןהמתמרמר.

 

לגבי תואר, היום זה לא כמו פעם ולא משדרג ברמות את השכר, פעם זה היה נותן 20% וגורם שכר שהתווסף, היום לתואר ישים תקבל 7%-6% לשכר.

 

הפנסיה החדשה שהיא כמו של כולם עדיין לא סגורה, המשטרה מעסיקה אותך עד גיל 57 ואז יש תקופה עד גיל 67 שלא מקבלים פנסיה ועדיין לא נסגר הנושא של מה האנשים יקבלו! ז''א מחר יכולים לבוא ולומר שסוכם על 40% מהשכר בחודש....

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
קצת פסימי, יש נגדים ויש קצינים, בשניהם ניתן להתקדם ותלוי גם לאן ותלוי מה מחפשים, לגבי קצונה יש כאלה שמקושרים ויוצאים ללא כישרון מיוחד אבל לא ראיתי מישהו שבאמת בנוי לפקד ולא נותנים לו להתקדם או לצאת לקצונה, הכל תלוי ברצון ובחומר שאתה עשוי ממנו גם בלי קשר לקשרים!

בכל מקום עבודה גם ניתן לראות לקקנים שנהנים מהטבות אז גם שם זה לא שונה.

כנראה שהשוטרים שאתה מכיר הם יותר מהזן הממורמר ןהמתמרמר.

 

לגבי תואר, היום זה לא כמו פעם ולא משדרג ברמות את השכר, פעם זה היה נותן 20% וגורם שכר שהתווסף, היום לתואר ישים תקבל 7%-6% לשכר.

 

הפנסיה החדשה שהיא כמו של כולם עדיין לא סגורה, המשטרה מעסיקה אותך עד גיל 57 ואז יש תקופה עד גיל 67 שלא מקבלים פנסיה ועדיין לא נסגר הנושא של מה האנשים יקבלו! ז''א מחר יכולים לבוא ולומר שסוכם על 40% מהשכר בחודש....

 

עד עכשיו זה היה 2% שכר על כל שנה שאתה עובד. שינו את זה ?

 

ושאלה לי אלייך, זה שאתה קצין אומר שהגשמת את פסגת חלומותייך ? אז הוציאו אותך לקצונה, זה לא אומר כלום. לא אומר שמחייבים לתת לך קידום/העלאה אח''כ. קצונה זה אחלה דרך להשתיק אדם לעשור+.

ואת זה אמרו לי אנשים שאין להם הרבה לאן להתקדם, כי הם מיצו את כל אפשרויות הקידום ולא מיועדים לסמפכ'ל. אז אל תדאג להם. יש לי גם הרבה חברים שעובדים שם והם ממורמרים כי מקדמים ערבים וכו' על חשבונם - אותם אני בכלל לא סופר.

 

בנוסף גם יש מחוייבות לכל שוטר פעם בשבועיים או שלו אאל"ט להיות בנקודת בילוי מרכזית. התחנה ברחובות, סינימה סיטי, ראשל'צ מזרח. לא יודע איפה זה היום.

 

גם יש מבחן כל שנה/שנתיים אותו חייב לעבור עד 2 מועדים לגבי חוקים. אתה מקבל כל שנה נק' בH&O לקנות בגדים ומוצרים לבית. יש לך גם בנוסף הנחה של 25% נראה לי (ממחיר חבר מועדון)

יש את הנופש התקציבי כל שנה, יש כאלו מקבלים פעמיים בשנה לא הבנתי איך זה עובד. אתה גם חלק מארגון 'קרנות השוטרים' שהוא קצת פחות משתלם מ'חבר' של צבא קבע.

בנוסף יש גם מטווחים שנתיים אבל זה שטויות.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

אתה מערבב בין כ''כ הרבה דברים, זה נראה כאילו ניזונת מכל מקום קצת ושפכת פה הכל!

יש כל כך הרבה תפקידים במשטרה שלערבב את זה עם מקומות בילוי פעם בשבוע זאת טעות!

לא צריך לראות את המשטרה כיס''מ, סיור ובילוש (וחקירות) זה הרבה מעבר! יש יחידות עיכוב, יש אתגר, פרשים, את''ן אופנועים, ימ''ר, יחב''ל, יל''כ, כלבנים, יחידת הסייבר וזה רק על קצה המזלג! מבטיח לך ששוטר ביחידת הסייבר לא מבלה במוקדי בילוי פעם בשבוע וגם לא מגיע לירושלים לתגבר כשהאפיפיור בא!

 

ממורמרים תמיד יהיו ותמיד גם יהיו מספרי סיפורים, עד שלא תראה את אותו אדם בעבודה אל תשפוט למה הוא לא התקדם, יש כאלה עם רצון אך בלי כישרון ומה לעשות לא כל אחד מתאים לפקד... שוב יש מקומבנים שבלי שום כישרון יצאו לקצונה וכו' אבל עדיף להתמקד בחצי כוס המלאה ולא להסתכל על מה אפשר להתבכיין! המערכת היא כמו מערכת צבאית לכל דבר!

 

2 אחוז בשנה? לא היה מעולם! עליית שכר מורכבת מדרגה, דרגת ביניים, וותק, שלב מקצועי ועוד כמה מרכיבים שונים כאלה ואחרים, יש גם תוספות שונות בהתאם לתפקיד ואופי העבודה.... לדוג' חבלן מקבל 25% תמריץ לשכר, אם הוא בשטחים גם מקבל רמת סיכון א' או א'+ ובנוסף לזה גם יש שלב מקצועי שיש אותו למקצוע חבלן שהוא גם גבוה לעומת שוטר סיור וכך נוצר שכר גבוה יותר!

זה קיים גם בתצורה שונה לבוחן תאונות דרכים שזה נחשב מקצוע, אתה יכול להתחיל בתור סייר תנועה ועם הזמן להפוך לבוחן רכב/תאונות דרכים.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
אתה מערבב בין כ''כ הרבה דברים, זה נראה כאילו ניזונת מכל מקום קצת ושפכת פה הכל!

יש כל כך הרבה תפקידים במשטרה שלערבב את זה עם מקומות בילוי פעם בשבוע זאת טעות!

לא צריך לראות את המשטרה כיס''מ, סיור ובילוש (וחקירות) זה הרבה מעבר! יש יחידות עיכוב, יש אתגר, פרשים, את''ן אופנועים, ימ''ר, יחב''ל, יל''כ, כלבנים, יחידת הסייבר וזה רק על קצה המזלג! מבטיח לך ששוטר ביחידת הסייבר לא מבלה במוקדי בילוי פעם בשבוע וגם לא מגיע לירושלים לתגבר כשהאפיפיור בא

אני מאמין כשיש בחירות אין יוצאי דופן. ודרך אגב גם שוטרי מפקדה בזמנו (היום המפקדה אזרחית) היו ביום שישי במוקדים מרכזיים מידי שבועיים או שלוש.

אתה זורק פה יחידת כלבנים כאילו זה דבר שקל להתקבל אליו. תתמקד בדברים שהמשטרה כן מגייסת אליהם.

ממורמרים תמיד יהיו ותמיד גם יהיו מספרי סיפורים, עד שלא תראה את אותו אדם בעבודה אל תשפוט למה הוא לא התקדם, יש כאלה עם רצון אך בלי כישרון ומה לעשות לא כל אחד מתאים לפקד... שוב יש מקומבנים שבלי שום כישרון יצאו לקצונה וכו' אבל עדיף להתמקד בחצי כוס המלאה ולא להסתכל על מה אפשר להתבכיין! המערכת היא כמו מערכת צבאית לכל דבר!

טוב, אתה לא הבנת אותי וטוב שכך אני לא רוצה לדבר יותר בנושא הזה בוא נספיק פה

2 אחוז בשנה? לא היה מעולם! עליית שכר מורכבת מדרגה, דרגת ביניים, וותק, שלב מקצועי ועוד כמה מרכיבים שונים כאלה ואחרים, יש גם תוספות שונות בהתאם לתפקיד ואופי העבודה.... לדוג' חבלן מקבל 25% תמריץ לשכר, אם הוא בשטחים גם מקבל רמת סיכון א' או א'+ ובנוסף לזה גם יש שלב מקצועי שיש אותו למקצוע חבלן שהוא גם גבוה לעומת שוטר סיור וכך נוצר שכר גבוה יותר!

זה קיים גם בתצורה שונה לבוחן תאונות דרכים שזה נחשב מקצוע, אתה יכול להתחיל בתור סייר תנועה ועם הזמן להפוך לבוחן רכב/תאונות דרכי

על מה אתה מדבר ? התכוונתי שפעם החישוב לפנסייה היה %(כל שנה שאתה עובד*2) מהמשכורת שלך

12345

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

אתה מדבר על פנסיה תקציבית, גם בצה''ל וגם במשטרה לא קיימת אם אני לא טועה מדנת 2003. הפנסיה היא כמו בכל מקום אחר היום, צברת קיבלת.

 

אני מאמין שכן הבנתי ויש לי לומר שכנראה אתה ניזון מהאנשים הלא נכונים.... ושוב לכל מטבע שני צדדים, בכל מקום עבודה יש פאקים משלו.

 

היום המפקדה לא אזרחית מלבד חלק מהבינוי והמטבחים, כל גורמי הכח אדם והמנהלה היום שוטרים אגב ולא אזרחים.

 

לגבי בחירות לא יודע להגיד לך אבל עדיין מאמין שלא כולם ברחוב, ויש גיוסים להכל צריך רק מודעות לכך שזה בכלל קיים ואז להתעקש לקבל אחד מהדברים האלה לגיוס. ברור שהחוסר הגדול הוא חקירות, סיור ובילוש אבל זה לא מונע מאדם להתגייס למקום שונה! ניתן גם להתחיל הליך גיוס בשתי צורות, אחד הוא דרך מקום אליו אתה רוצה להתגייס ומעוניינים בך והשני הוא דרך לשכת גיוס כנראה לאן שישבצו אותך.

 

שוב לא הכל ורוד או ליתר דיוק ממש לא וורוד ואיפה שצריך קוטלים איפה שלא צריך לא קוטלים אבל לא צריך להיות פסימי!

 

שוב אם הייתי שוקל גיוס למשטרה הייתי מתעמק בתפקידים השונים ובודק עם עצמי מה באמת נראה לי.

 

למשל הכשרה של יס''מ ושל יחידת אתגר היא אותה הכשרה אבל לחלק מהאנשים יחידת אתגר תהיה מעניינת בהרבה מיס''מ.

 

ושוב אפשר להיות שנתיים נסיון ואז פשוט לא להמשיך...

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
אתה מדבר על פנסיה תקציבית, גם בצה''ל וגם במשטרה לא קיימת אם אני לא טועה מדנת 2003. הפנסיה היא כמו בכל מקום אחר היום, צברת קיבל

אתה יכול להסביר קצת איך עובדת הפנסיה כיום ?

אני מאמין שכן הבנתי ויש לי לומר שכנראה אתה ניזון מהאנשים הלא נכונים.... ושוב לכל מטבע שני צדדים, בכל מקום עבודה יש פאקים משלו.

 

היום המפקדה לא אזרחית מלבד חלק מהבינוי והמטבחים, כל גורמי הכח אדם והמנהלה היום שוטרים אגב ולא אזרחיםב

תבדוק זאת שוב. יש לך טעות. לא מאמין שיש דרך לבדוק כמה "אזרחים עובדי משטרה" ו"יועצים חיצוניים" המשטרה העסיקה בשנים האחרונות אבל התופעה מרקיעה שחקים. וזה אני מכיר דווקא מתחום כ"א.

לגבי בחירות לא יודע להגיד לך אבל עדיין מאמין שלא כולם ברחוב, ויש גיוסים להכל צריך רק מודעות לכך שזה בכלל קיים ואז להתעקש לקבל אחד מהדברים האלה לגיוס. ברור שהחוסר הגדול הוא חקירות, סיור ובילוש אבל זה לא מונע מאדם להתגייס למקום שונה! ניתן גם להתחיל הליך גיוס בשתי צורות, אחד הוא דרך מקום אליו אתה רוצה להתגייס ומעוניינים בך והשני הוא דרך לשכת גיוס כנראה לאן שישבצו אותך.

חידשת

שוב לא הכל ורוד או ליתר דיוק ממש לא וורוד ואיפה שצריך קוטלים איפה שלא צריך לא קוטלים אבל לא צריך להיות פסימים.

מסכים 100%

שוב אם הייתי שוקל גיוס למשטרה הייתי מתעמק בתפקידים השונים ובודק עם עצמי מה באמת נראה לי.

מסכים 100%

למשל הכשרה של יס''מ ושל יחידת אתגר היא אותה הכשרה אבל לחלק מהאנשים יחידת אתגר תהיה מעניינת בהרבה מיס''מ

דווקא אתגר/יס"מ לא רואה כ"כ הרבה הבדל. שניהם מעניינים, אם כי יס'מ לפעמים מתעסקים בקקה. ודווקא התפלאתי לשמוע שהרבה מעדיפים את זה. גם המוניטין - יס''מ - עושה את שלו.

ושוב אפשר להיות שנתיים נסיון ואז פשוט לא להמשיך...

מסכים 100%

123456

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

על הפנסיה אין כ''כ הרבה מה לפרט, שוטר מפריש כמדומני 7.5% לפנסיה וכך גם המעסיק, גיל הפרישה מהמשטרה הוא 57, גיל הפנסיה במדינה לגבר הוא 67, יש 10 שנים של חור שמצד אחד אתה פרשת מהמשטרה ומצד שני אתה לא מקבל פנסיה, ב 10 שנים האלה עדיין לא ברור מה השוטרים יקבלו או אם בכלל יצטרכו ללכת לעבוד לאחר פרישה ועד הפנסיה.

אגב גיל הפרישה בעבר במשטרה נע סביב 50.

את התנאים האלו השוטרים מהדור הישן לא מכירים כי זה גם ממש לא מעניין אותם.

 

לגבי האזרחים במשטרה, יש יועצים חיצוניים ברור אבל במשטרה עצמה המנהלה וכל מה שמנהל את המשטרה ברובו זה שוטרים, שוב הרוב, לא הכל, למשל משק''ית אמ''ש היא שוטרת מנהלה ולא אזרחית וכו'.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 


×
×
  • תוכן חדש...