Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4019 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

לאחרונה ביצעתי פוליש + גלייז + אוטם + ווקס .

עכשיו התוצאות מדהימות ורציתי לשמר את התוצאות.

בעקרון אני די חדש פה אבל קורא סמוי כבר המון זמן , יש פה אולי כמה חברה מהפורום של אלפא שיזהו אותי.

ככה הזמנתי כמה מוצרים רציתי לדעת אם לדעתכם שווה להוסיף משהו או שכדאי לבטל משהו ( יש לי עדין את האופציה) 1.ONR ירוק ליטר ( ישמש לי בעיקר כחומר סיכוך וחומר ניקוי כללי לציפורים וכו')

2.שמפו עם ווקס Meguiar's Ultimate 1.360L (לא היה citrus)

3.פלסטלינה אדומה 200 גרם Meguiar's ( אגרסיבי).

4.AUTO GLYM SRP 325ml ( ישמש אותי לגלייז ד"א יש לי כמה כאלה אם מישהו רוצה לקנות במחיר עלות)

5.ווקס Menzerna CL אל 0.473 מ"ל ( מיושם כבר על האוטו עכשיו).

6. שישה אפליקטורים של Meguiar's ( לגלייז ווקס וכו' ) .

7.כפפת מיקרופייבר של Meguair's . ( לשטיפה )

8. 3 מטליות מיקרו פייבר של Meguair's . ( ניגוב ווקס גלייז וניקוי כללי ) .

9.מטלית לשמשות גם נראה לי של Meguair's לא זכור לי .

10. מברשת מחודדת לג'אנטים של Carplan .

11. חומר ניקוי לג'אנטים Carplan Ultra wheel .

12.חומר לצמיגים יש לי של ד"ר Marcus ( היה לי ממזמן ועושה עבודה לא רעה )

13.חומר ניקוי פלסטיקה ופנים Meguiar's Natural shine .

14.חומר שימור וניקוי עור Meguair's Leather cleaner .

15.מיכל לריסוס בלחץ (משמש לניקוי עם אונר או תג'אנטים תלוי )

16. 3 מיכלי ספריי ליטר לIPA לחומר סיכוך וכו' .

 

האם פספסתי משהו ?

אני מתלבט עם כדאי להוסיף גם אוטם צבע יש לי אופציה להשיג auto glym paint renovator מישהו שמע על זה?

מתלבט גם אם שווה לרכוש מגבת גדולה לייבוש האוטו .

 

תודה למי שקרא את כל החפירה מקווה שתאירו את עיניי ולא עשיתי פדיחות ;)

פורסם

ככה:

אם ביצעת פוליש, יכול לוותר על הגלייז, האפקט שתקבל לא יגרום להבדל שיצדיק שום השקעה, כרגע.

Onr ירוק רק כסיכוך ונקיון צואת יונים? מיותר, לך על הכחול, אין טעם לשלם כסף על תוספת הווקס במקרים הללו.

2. שמפו גרוע לחלוטין, לך על מיסטר פינק או כמעט כל שמפו אחר.

3. וותר, מיותר, בטח שלא אגרסיבי. בצע חיפוש כפפת פלסטלינה/ ספוג פלסטלינה, לך על אחד מהם.

4. כמו שאמרתי, ביצעת פוליש, כרגע מיותר, אין לך סווירלים לסכך ככל הנראה.

5. שוב. פוליש נותן לך 99% מהברק שאתה רואה, במקומך הייתי בוחר במוצר בעל הגנה ארוכה יותר, לדוגמה מנזרנה פאוורלוק.

6. סבבה.

7. הכפפת נוזל הירוקה של קארפלאן עדיפה.

8. וותר, בצע חיפוש על מטליות באפינג של הקוריאני.

9. וותר, שוב קוריאני.

11. מהזיכרון שלי, החומר של קארפלאן אגרסיבי, השתמש בתבונה, או לחילופין נוזל לנקיון חישוקים של סונאקס.

12. וודא שלא מכיל סיליקונים, במקרה וכן, זרוק לפח ולך על מגווריס אנדורנס בג׳ל.

 

בכסף שחסכת, קנה מגבת אובר לייבוש הרכב.

תבצע חיפוש עליה.

ממליץ לקנות קוויק דיטיילר איכותי ולשלב בין שטיפות, המלצתי סונקס bsd.

בהצלחה.

"יאללה בירי".

פורסם (נערך)
ככה:

אם ביצעת פוליש, יכול לוותר על הגלייז, האפקט שתקבל לא יגרום להבדל שיצדיק שום השקעה, כרגע.

Onr ירוק רק כסיכוך ונקיון צואת יונים? מיותר, לך על הכחול, אין טעם לשלם כסף על תוספת הווקס במקרים הללו.

2. שמפו גרוע לחלוטין, לך על מיסטר פינק או כמעט כל שמפו אחר.

3. וותר, מיותר, בטח שלא אגרסיבי. בצע חיפוש כפפת פלסטלינה/ ספוג פלסטלינה, לך על אחד מהם.

4. כמו שאמרתי, ביצעת פוליש, כרגע מיותר, אין לך סווירלים לסכך ככל הנראה.

5. שוב. פוליש נותן לך 99% מהברק שאתה רואה, במקומך הייתי בוחר במוצר בעל הגנה ארוכה יותר, לדוגמה מנזרנה פאוורלוק.

6. סבבה.

7. הכפפת נוזל הירוקה של קארפלאן עדיפה.

8. וותר, בצע חיפוש על מטליות באפינג של הקוריאני.

9. וותר, שוב קוריאני.

11. מהזיכרון שלי, החומר של קארפלאן אגרסיבי, השתמש בתבונה, או לחילופין נוזל לנקיון חישוקים של סונאקס.

12. וודא שלא מכיל סיליקונים, במקרה וכן, זרוק לפח ולך על מגווריס אנדורנס בג׳ל.

 

בכסף שחסכת, קנה מגבת אובר לייבוש הרכב.

תבצע חיפוש עליה.

ממליץ לקנות קוויק דיטיילר איכותי ולשלב בין שטיפות, המלצתי סונקס bsd.

בהצלחה.

תודה רבה עזרת לי מאוד!!

דרך אגב אחרי הפוליש שעברתי נשאר לי טיפה סווירלים אומנם לא המון אבל נשאר קצת ( העמוקים )

בגלל זה אני מתכוון להשתמש בגלייז.

 

איך המטליות האלה לבאפינג : http://www.ebay.com/itm/3pcs-Microfiber-Terry-Buffing-Detailing-Polishing-Towel-Cloth-atop-Korea-/390086251532?hash=item5ad2f3d40c&vxp=mtr

אלה לייבוש : http://www.ebay.com/itm/2pcs-Microfiber-waffle-weave-big-drying-towel-Atop-Korea-/321138742070?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4ac55c5336&vxp=mtr

וזה לשמשות :

http://www.ebay.com/itm/320583822775

מה אתם אומרים?

עריכה אחרונה על ידי orimalka
פורסם (נערך)

http://www.i4detailing.co.uk/shop/i4d-uber-yellow-premium-drying-towels.html

תעלה לך רק 140₪ כולל משלוח, אם אתה רוצה להוריד עלויות תצטרך לקנות עם כמה אנשים(גג4 מגבות) וזה יוריד את המחיר... המשלוח שלה יותר יקר ממנה.

 

עידכון: הרגע ניסיתי למלא עגלה עם 4 מגבות והמשלוח קופץ לDHL.

הצלחתי להכניס רק 2 עם משולח רגיל.

יש קופון הנחה 7.5% : XDRIVERS

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
קניתי עכשיו את הסונקס bsd והסונקס לג'אנטים בנוגע למגבת ייבוש של אובר מישהו יכול לכוון אותי?

פנה אל richrach, אמורה להיות לו מגבת למכירה.

"יאללה בירי".

פורסם

לרסס 2-3 שפריצים על הפאנל לדוגמא מכסה מנוע (לא צריך להגזים עם החומר), לדאוג שעושים זאת על פח קר, ולנגב במריחה עם מטלית איכותית, אפשר עם סיבים ארוכים ועם סיבים קצרים, לדוגמא אני משתמש בירוקה של הקוריאני.

אפשר גם בצהובה של כימיקל גייז

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...