Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4011 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי המתנה של דיי הרבה זמן בגלל אי הבנה קיבלתי את הגלוריה fm10 אתמול .

הרושם ראשוני מהמוצר חיובי מאוד , מספיק מעט מאוד האנידו ( 10 מ״ל ) ליטר מים והרכב מכוסה בשכבה

מצויינת של קצף , בגלל שהרכב שלי קטן (107) נחוץ מיכל אחד בלבד של הגלוריה .

בקיצור מומלץ !

אעלה סרטון קצר מאוחר יותר

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אין צורך בצינור?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אין צורך בצינור . זה הדגם הידני בנפח של ליטר וקצת .

הפימפום מבוצע ידנית ולא דורש עבודה מרובה

Rsm130d תודה :wink::wink:

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם

מה עלות המוצר ומאיפה הזמנת?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

קניתי מאיביי מהמוכר הזה

http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=190586070726&globalID=EBAY-US

אומנם רשום לאיחוד האירופי אבל הוא שולח לישראל רק צריך להציק לו קצת במיילים ...

העלות בסופו של דבר 250₪ כולל משלוח כמובן

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם

חברים הרי פרסמתי בשרשור הקנייה,

ניתן להזמין מאמזון גרמניה את הFM10 וגם ה100 (יותר קטן) ולהתחלק במשלוח.

יוצא כולל הכל, עבור הFM10 אזור ה160 ש"ח וה100 משהו כמו 120 ש"ח.

במידה ואתם רוצים רק את הFM10 לבד הוא יוצא כולל הכל 210 ש"ח ותוך שבוע אצלם בבית.

פורסם

shapin, מה שהבאתה בקישור מדובר בגלוריה 100.

עדיף לקנות את הגלוריה 10 שעולה בין 180 ל-250 ש"ח באיביי\ אמזון.

הגלוריה 10 עולה באוטוסטור 370ש"ח:

http://www.autostore.co.il/%D7%9E%D7%99%D7%9B%D7%9C-%D7%AA%D7%A8%D7%A1%D7%99%D7%A1-%D7%9C%D7%97%D7%A5-%D7%9E%D7%A7%D7%A6%D7%99%D7%A3-%D7%A8%D7%99%D7%A7-Gloria-FoamMaster-10.html

פורסם (נערך)

באוטוסטור עולה למיטב זיכרוני 360₪

 

ליאב כן , בעזרת דלי מים

Darkwolf תודה , פיניתי ....

הנה rsm130d הקדים אותי

עריכה אחרונה על ידי AMOS

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם

יש למישהו המלצה למקציף כזה שאפשר לקנות בארץ? אפילו משהו קצת פחות טוב...

ניסיתי לשים שמפו של MR PINK עם מים במרסס גינות וזה לא בדיוק מקציף אלא סתם מוציא מים עם סבון חחחחח...

פורסם

השמפו עם מוניטין ההקצפה המוכר בפורום הוא Honeydew של CG . קיים באוטוסטור: http://www.autostore.co.il/%D7%A9%D7%9E%D7%A4%D7%95-Chemical-Guys-Honeydew.html

איך מורידים את הקצף הזה ללא צינור אח"כ?

והאם יש למקציף הזה שימוש גם בשטיפה ללא מקור מים? (כמו שיטת המטליות)

volkswagen polo 2016

Ford Focus 2008


×
×
  • תוכן חדש...