Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4029 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כפיר ברשותי קיה ריו 2014 סדאן נפח 1.4 ואני מאוכזב מהצריכת דלק שלה , אני רואה הרבה אטראז'ים צבאיות ויצא לי להכנס אומנם לא לנסוע אבל ממה שהיא משדרת ביחס לקיה ריו שלי שמיים וארץ לדעתי האטראז' רכב מוצלח יותר בעיקר בזכות האבזור שלו ולטעמי הוא נאה ולא מכוער כמו שהרוב חושבים :) . אגב שמתי לב שהצבא הלך על הדגם המאובזר עם מגנזיום ומצלמת רוורס ומולטימדיה , עד כמה ההבדל במחיר זניח שהצבא יכל להרשות לעצמו לקנות INSTYLE על פני הINVITE ?

 

שיהיה בשעה טובה מזל טוב על הולדת הבן וכמובן על הרכב החדש במשפחה :) לפי התמונות נראה שאשתך ממש ממש שמחה שקניתם אותה :)

 

הי,

למה שלא תחליף לאטראז בעצם? הרכב שלך עולה בדיוק כמו אטראז במבצע.

 

לגבי צהל- ההבדל ללקוח הפרטי הוא 1000 ש״ח במחיר.

אגב- ראיתי גם צהליות בדגם invite

 

לגבי היופי/כיעור של הרכב- אני חושב שהוא סהכ נאה. ויש לו משהו מאד מיוחד מקדימה.

מכוער הוא לא. אולי טיפ איפה מאחורה.

כפיר הג'ינג'י

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קורולה נורמלית לא מצאתי

 

אומנם קצת מאוחר מדי, אבל לטויוטה יש מכוניות מיד שניה ועם אחריות שהם מוכרים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
כמו כן, למרות המחיר המעולה שהשגתי עם חיישני רוורס-הסוכן החליט להפתיע בעוד הפתעה בדמות מרימי שמשות :)

 

זה המשפט שראוי להתייחס אליו יותר מכל. למה? כי התרגלנו בעיקר לשירות נורא שלא לדבר על חוסר ציפייה להפתעות טובות. נראה שקיבלת פה שירות מצויין (כפי שאמור להיות).

 

חוץ מזה, תתחדש (ועם משיקולייך זו הייתה הבחירה הנכונה, אז מצויין).

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

תתחדש! גם האלטו בצבע הזה?

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

תתחדש! נראית מעולה, צבע יפה.

אם תוכל להעלות עוד תמונות של פנים הרכב ע"מ שנוכל להתרשם מהגודל הפיזי - אשמח (תא מטען, מושבים קדמיים ואחוריים וקונסולה מרכזית).

פורסם
זה המשפט שראוי להתייחס אליו יותר מכל. למה? כי התרגלנו בעיקר לשירות נורא שלא לדבר על חוסר ציפייה להפתעות טובות. נראה שקיבלת פה שירות מצויין (כפי שאמור להיות).

 

חוץ מזה, תתחדש (ועם משיקולייך זו הייתה הבחירה הנכונה, אז מצויין).

בן.

 

אני מתכנן לשלוח מייל להנהלת כל מוביל. סוכן כזה לא רואים כל יום.

הוא עוד הציע לי בקנייה לרכוש מרימי שמשות בהנחה וסירבתי כי לדעתי אין בזה צורך.

ממש ברגע שיצאנו לרכב - הוא אמר לי החלטתי לפנק אותך במתנה. כל הכבוד

כפיר הג'ינג'י

פורסם
תתחדש! גם האלטו בצבע הזה?

אכן. הצבע קצת שונה. הכחול של האטראז יותר יפה.

 

אני אוהד הפועל פ״ת בעוונותיי הרבים. אז כחול זה הצבע!

כפיר הג'ינג'י

פורסם
תתחדש! נראית מעולה, צבע יפה.

אם תוכל להעלות עוד תמונות של פנים הרכב ע"מ שנוכל להתרשם מהגודל הפיזי - אשמח (תא מטען, מושבים קדמיים ואחוריים וקונסולה מרכזית).

 

היי stio

בסרטון הנל רואים את זה הכי טוב. אם אצלם לך- יראו פחות טוב. אם זה לא יספק אותך אני אצלם.

 

בכל מקרה בעוד כחודש- חודש וחצי אעלה סקירה נרחבת עם הרבה יותר תמונות.

כפיר הג'ינג'י

פורסם

תתחדש! עיצוב זוועה אבל צבע יפה, איבזור עשיר ומחיר מעולה, אחלה דיל לדעתי.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

תתחדש!

 

ייתכן שזה דיל משתלם אך באופן אישי די מבאס אותי שהכבישים שלנו מתמלאים ברכבים מהסוג הזה שייעודם למדינות עולם שלישי.

 

לדעתי זה אחד הרכבים המכוערים שיש. משהו בפרופורציות שלו לא מסתדר לי טוב בעין. גם אחיו הספייסטאר נראה זוועה.

 

כשאני חושב על זה עכשיו, כל קשת הדגמים הנוכחי של מיצובישי נראה רע.

פורסם

מכבד מאד את דעתך.

 

כבן אדם מאד מחושב ופרקטי, פחות אכפת לי מהיופי של הרכב (למרות שלדעתי הוא די חביב).

יותר חשוב לי עלות הרכב עצמו, אמינות, חיסכון וכל מה שרשמתי לעיל.

 

אגב, לגבי עולם שלישי- אני חולק עליך.

כפיר הג'ינג'י

פורסם

למה אתה חולק עליו? זה לא נאמר בקטע של קללה - זה הייעוד של הרכב.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אני מבין שזה הייעוד של הרכב.

אבל זה גם מתאים למדינה החביבה שלנו.

אלא אם כן אנחנו עולם שלישי ואז זה מסתדר.

כפיר הג'ינג'י


×
×
  • תוכן חדש...