Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4042 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

על סף ייאוש ומבקש את עזרתכם.

 

כמו שנכתב בכותרת, הרכב הוא אימפלה שנת 2001, מנוע 3.4L+מערכת גז של Lovato שהותקנה לפני שנתיים.

עד לפני כחודש הרכב היה במצב מעולה, ללא תקלות חריגות ובטח שלא במנוע.

לפני כחודש הכנסתי את הרכב לטיפול במערכת הגז, שאחריו הכל היה תקין, ואז לטיפול ויישור קו לפני טסט במוסך רגיל.

הרכב טופל ועבר טסט, אבל יצא מהמוסך לא תקין.

 

המאפיינים העיקריים של התקלה:

 

  • מתקשה בהנעה כשהרכב קר (רועד ומתכבה).
  • מתכבה תוך כדי נסיעה בסל"ד נמוך (כשהרגל יורדת מהגז) בעיקר כשהרכב קר.
  • המצערת מגמגמת בעיקר כשהרכב קר אבל לא רק (אני לוחץ אבל המנוע מגיב לסירוגין).
  • מורגש אובדן כוח.

 

במוסך הרכב עבר:

 

  • החלפת פילטרים ושמן מנוע.
  • החלפת מצתי אירידיום.
  • החלפת בוקסות של המשולשים.
  • החלפת מסרק הגה.
  • ניסיון להחלפת חיישני חמצן בחיישנים שהבאתי ב-ebay. המוסכניק טען שהחיישנים החדשים לא תקינים והחזיר את הישנים.

 

המוסכניק שטיפל ברכב והעביר טסט מתנער וטוען שהתקלות לא קשורות למה שהוא עשה עם האוטו.

לקחתי את הרכב שוב למוסך של הגז ושם כיילו את המערכת, אמרו שמבחינת מערכת הגז הכל תקין והמליצו לבדוק את המצערת.

הכנסתי את הרכב לדיאגנוסטיקה במוסך יבואן (UMI), ושם חיברו למחשב אבל הודיעו לי אח"כ שמנהל העבודה מסרב לטפל ברכב כי אין להם רישיון לפרק מערכת גז.

מצורפים קודי התקלה שהראה המחשב ב-UMI.

 

אני כבר די מיואש, הוצאתי על הרכב למעלה מ-5,000 ש"ח בחודש האחרון ועדיין אין אור בקצה המנהרה.

 

אשמח מאוד לעצתכם:

א. מה לדעתכם יכולה להיות הבעיה?

ב. האם מישהו יכול להמליץ על בעל מקצוע שיסכים להתמודד עם הבעיה ולנסות לתקן את הרכב? (אני מאזור חדרה)

111.jpg

עריכה אחרונה על ידי madmon10
×
×
  • תוכן חדש...