Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לפני כשבועיים הכנסתי את הרכב(סיטרואן C4 2006ׂׂ) למוסך עקב התקלה הבאה:

בעת עצירת הרכב(עצירה מלאה) ולאחר מספר דקות לחיצה על דוושת הגז הרכב חוטף "מכה" חזקה מאחור.

ההרגשה היא שהוא לא משתלב באופן אוטומטי להילוך הראשון ונשאר בהילוך לא מתאים ואז בלחיצה על הגז לוקח לו כמה זניות להשתלב על ההילוך הראשון.

התיקון שבוצע במוסך-החלפת שסתומי לחץ בגיר. בעלות כ-900 ₪.

 

עוד באותו היום התופעה חזרה שוב, רק שהפעם המכה מאחור היא הרבה פחות חזקה אך עדיין קיימת,

השאלה שנשאלת היא האם התופעה מוכרת, ואם כן מה ניתן לעשות?

האם נדרש שיפוץ גיר מלא, או שניתן מענה לתופעות אלו בטיפול נקודתי?

סדר גודל של מחיר?

תודה!

פורסם (נערך)

תופעה זהה תוקנה ברכב מדגם סיטרואן קסארה . מאז חלפו כ 3 שנים והתיקון מחזיק. יתכן מאד שהתיקון לא היה מושלם . אין צורך בשיפוץ גיר מלא באלפי שקלים .

עריכה אחרונה על ידי zvikas
פורסם (נערך)

תודה רבה על הקישורים למקרים השונים, אכן טוב לדעת שאני לא הראשון שנתקל בתקלה מסוג זה.

לצערי בכל הלינקים לא רשום הכיצד הנושא נפתר, האם בוצע פירוק גיר?שיפוץ חלקי?מלא?סדרי גודל של מחיר?

 

"תיאור התקלה היא איבוד לחץ שמן מטבעות אטימה של תוף אחורי. התיקון המינימאלי הדרוש הוא לפרק גיר ולהחליף רק טבעות.

מנסיון של תיקון קשה שלא תמיד מצליח, רוב המוסכים לא מסתפקים בזה ואם כבר הגיר למטה עושים כבר שיפוץ מלא."

 

האם יש לחברי הפורום שביצעו שיפוץ לגיר הנ"ל סדר גודל של הערכת מחיר של שיפוץ מלא, או תיקון נקודתי של התוף האחורי והרינגים?

והאם תיקון נקודתי החזיק מעמד? כי האחריות שניתנת היא לחצי שנה בלבד.

בנוסף ברצוני לציין שהרכב טרם עבר 100,000 ק"מ.

המלצה למכון גירים לצורך התיקון באיזור חיפה והצפון יתקבל בברכה.

תודה מראש

עריכה אחרונה על ידי momozal
  • ספונסר פורום
פורסם

בהחלט ניתן לתיקון חלקי מניסיון של מאות תיקונים כאלו בהצלחה.

 

אם אתה מוכן להגיע לחולון, נשמח לעזור.

אורן

×
×
  • תוכן חדש...