Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

volkswagen passat 2003 1.8T חוות דעת לפני רכישה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום,

מעוניין לקבל יעוץ לפני רכישה,הרכב שמעניין אותי כרגע הוא פולקסווגן פאסאט 2003 1.8T,

לאחר שקראתי וביררתי אני מבין שיש די הרבה חסרונות לרכב כמו גם יתרונות.

 

חלפים יקרים,נניח בצד.

צריכת דלק ,לא כל כך חסכוני בלשון המעטה,

אחת הבעיות הכי גדולות שיש לרכב הזה (ממה שקראתי ברשת) היא צריכת שמן גבוהה מאוד,דעתכם בעניין הזה?

 

אשמח לשמוע חוות דעת כללית,בעד נגד,כדאי לא כדאי.

 

הרכב מאוד מוצא חן בעיניי,''הרבה רכב בכלום כסף'',האם הרכב באמת שווה משהו? או שכדאי לרדת מהעניין..?

 

חשוב להדגיש שהתקציב די חונק (לימודים) ורכבים קטנים לא כל כך מדברים אלי.

 

תודה ליועצים.

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם

קודם כל, האם הרכב הספציפי שאתה מתעניין בו טופל בצורה מסודרת ובחלפים איכותיים? יש תיעוד מסודר לטיפולים? האם מדובר בגיר אוטומטי? כמה ק"מ נסע? איזו יד? האם אתה מכיר את הבעלים הנוחכי?

לכל רכב בגיל כזה יש בלאי טבעי. גיר בגיל כזה יתכן ויצטרך שיפוץ, או אולי כבר עבר אותו. יש לבדוק. רכב עם טורבו הוא עוד מקור להוצאות.

כמי שמעיד על עצמו שהתקציב חונק אותו, הייתי מציע לך ללכת על רכב יפני/קוראני, שיעלה פחות בתחזוקה השוטפת.

פורסם
קודם כל, האם הרכב הספציפי שאתה מתעניין בו טופל בצורה מסודרת ובחלפים איכותיים? יש תיעוד מסודר לטיפולים? האם מדובר בגיר אוטומטי? כמה ק"מ נסע? איזו יד? האם אתה מכיר את הבעלים הנוחכי?

לכל רכב בגיל כזה יש בלאי טבעי. גיר בגיל כזה יתכן ויצטרך שיפוץ, או אולי כבר עבר אותו. יש לבדוק. רכב עם טורבו הוא עוד מקור להוצאות.

כמי שמעיד על עצמו שהתקציב חונק אותו, הייתי מציע לך ללכת על רכב יפני/קוראני, שיעלה פחות בתחזוקה השוטפת.

 

 

קודם כל תודה על התשובה.

הרכב עבר 173ק''מ,גיר אוטומטי.

לא מכיר אישית את הבעלים,אבל לטענתו מטופל בזמן ויש ניירת מסודרת ממוסך מורשה.

הוא יד שניה,היד הראשונה במשפחה הרכב נרכש מהחברה.

הבחור מתחייב בבדיקה ''על כל בורג'',קבעתי איתו פגישה ליום שלישי ובנתיים עושה שיעורי בית,

חשבתי על רכב יפני\קוריאני או כל רכב זול יותר,אבל אני לא מסוגל להשתחרר מפולקסווגן,בעבר הייתה לי גולף MK4 שהייתה כמו הילד שלי,מבין את ההוצאות בתחזוקה.

 

אם נניח רגע בצד את יוקר התחזוקה,באופן כללי,מה החולשות של הרכב? מה הדגשים בבדיקה?

אם תמונת הפרופיל שלך לא מטעה אותי אתה בעלים של פאסאט,מאיזה דגם אם אפשר לשאול? והאם יש דגם ספציפי בסדרה שעדיף על אחרים מנסיון שלך?

 

 

ואם אפשר לקבל תשובה בנוגע לצריכת השמן בפאסאט שבה אני מתעניין.

 

שוב תודה על העזרה.

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם (נערך)

גם לי הייתה גולף חדשה 2001 אוט' 2.0 שנגנבה, ובמקביל אליה קניתי פאסאט אוט' 2.0 שנת 2002 מיד שניה במצב נדיר.

 

לדעתי ברכב הספציפי, בנוסף לגיר המזדקן שאם לא עבר שיפוץ עלול להזדקק לכזה, נקודה נוספת היא כמו שכתבתי, הטורבו.

אצלי בפאסאט לא הייתה צריכת שמןן חריגה, הוספתי 1 ק"ג בערך בין טיפול לטיפול. יתכן והדגם עליו שמת עין צורך קצת יותר, צריך לבדוק.

נקודת הפתיחה נשמעת טוב, יד שניה במשפחה ורכב מטופל. כדאי אולי לגשת למוסך עם הבעלים ולבקש הדפסת ההיסטוריה כדי לדעת מה עבר על הרכב.

גם אם הכל נשמע בסדר, לא הייתי מוותר על בדיקה.

עריכה אחרונה על ידי pasat04

פורסם
גם לי הייתה גולף חדשה 2001 אוט' 2.0 שנגנבה, ובמקביל אליה קניתי פאסאט אוט' 2.0 שנת 2002 מיד שניה במצב נדיר.

 

לדעתי ברכב הספציפי, בנוסף לגיר המזדקן שאם לא עבר שיפוץ עלול להזדקק לכזה, נקודה נוספת היא כמו שכתבתי, הטורבו.

אצלי בפאסאט לא הייתה צריכת שמןן חריגה, הוספתי 1 ק"ג בערך בין טיפול לטיפול. יתכן והדגם עליו שמת עין צורך קצת יותר, צריך לבדוק.

נקודת הפתיחה נשמעת טוב, יד שניה במשפחה ורכב מטופל. כדאי אולי לגשת למוסך עם הבעלים ולבקש הדפסת ההיסטוריה כדי לדעת מה עבר על הרכב.

גם אם הכל נשמע בסדר, לא הייתי מוותר על בדיקה.

 

מצוין אז נכון לעכשיו אני נשאר עם הרכב עד הבדיקה כמובן,גיר מנוע ושאר הדברים.

תודה רבה על העזרה.

 

אשמח לקבל תשובה יותר מדויקת בנוגע לצריכת השמן בדגם הספציפי הזה מחבר'ה נוספים,אולי כאלה שהיה בבעלותם הרכב המדובר.

ברשת הדעה די מתחלקת,הרכב הזה מאוד פופולארי למשל אצל הטיונרים בארה''ב ואירופה,מצד שני על כל דעה טובה יש אחת לא טובה.

די מבלבל.

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם

היתה לנו במשפחה אחת כזו יד ראשונה, מודל 1999 אבל גיר רגיל.

 

הרכב היה אמין יחסית, לא היו בעיות של צריכת שמן, הרכב נסע במסגרת הבעלות שלנו ברכב כ - 135 אלף ק"מ.

 

אצלנו התקלה היחידה היתה נורת אי.בי.אס, שבמוסך מורשה אמרו לנו שזה מחלה של הרבה דגמים של פולקסווגן מאותה התקופה. עלות החלק כולל עבודה היתה בסך כ- 5,000 ש"ח ולכן ויתרנו על התיקון הזה וכך גם מכרנו את הרכב.

 

אני יודע ממכרים שלנו שהיה להם דגם מקביל לשלנו אבל אוט' שהגיר לא מאריך ימים, השיפוץ שלו גם די יקר.

 

לגבי הטורבו, זה די ענין של מזל. אצלנו לא החלפנו בכל תק' הבעלות, אבל יש לי מכרים שהלך להם כמה פעמים.

 

אם הפרוטה אינה מצויה בכיסך, לא רואה סיבה מדוע לקנות רכב מזדקן שיקר לאחזקה. כתבו לך נכון, כדאי לך לקנות רכב קוריאני עם חלפים זולים, כך תהיה שקט יותר.

 

בהצלחה

פורסם

חבר'ה תודה על היעוץ,כרגע החלטתי ללכת לבדוק את הרכב ואז להחליט.

קשה לי להפרד מהאהבה שלי לגרמניות כבדות,אוהבי הקונצרן יבינו אותי.

 

שוב תודה ואעדכן בהמשך.

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם

מציע במידה ואתה גר במרכז ללכת לעשות בדיקה אצל מוסך רון אשר מתחמה בWV.

הוא יתן לך תמונה איכותית על מצב הרכב ואיזה יישור קו צריך לעשות במידה וצריך .

Porsche 944 turbo

פורסם

נימנים תודה על היעוץ,

המוכר לא מצא זמן פנוי להפגש איתי כמו שקבענו,הבדיקה תדחה לשבוע הבא,

מכיר את מוסך רון,מכיר את כל ההמלצות עליו,לצערי קשה לי להאמין שהמוכר יסכים להגיע מחיפה עד ת''א לבדיקת הרכב.

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם

שותף מלא לאהבה שלך לקונצרן, לפני כ4-5 שנים מכרתי פאסאט 2003 1.8T , רכב יפה, אמין ומפנק.

צריכת דלק באזור ה1-7 בממוצע וצריכת שמן גבוהה מאוד, אם אני זוכר היטב על כל פעמיים שהייתי ממלא דלק היה צורך גם ב3-2 ליטר שמן, כפי שאתה מבין כל ביקור במוסך מורשה עולה ביוקר. בהצלחה!

פורסם

עוד נקודה לשים לב אליה היא דיפוני הפנים. הריפוד נוטה לצנוח במיוחד בגג ובדלתות. בנוסף בדוק טוב את כל מנגנוני החלונות ( גם נושא רגיש ).

×
×
  • תוכן חדש...