Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4058 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברצוני לקנות רכב משומש אך יחסית חדש בתקציב של עד 40-45 א' ש"ח.

יש לי הזדמנות לקנות פיאט בראבו 2011 עם 80 א' ק"מ בערך בסכום זה.

עד כה התעניינתי בסופר מיני, אבל במחיר זה אולי כבר עדיף לעבור למשפחתית.

 

אם יש למישהו חוות דעת על הרכב, אשמח לשמוע אותה. מחלות בחשמל/מכנית, סחירות, אמינות, נוחות (גיר ידני) ואיך רכב זה בכללי?



 

קראתי עד כה (בפורום זה ובכלל) חוות דעת די חיוביות מ- 2011, אני רוצה לדעת אם דברים השתנו מאז

 

תודה לעוזרים.

פורסם

היי,

יש לי בראבו סנסיישן 2011 גם עם 80K שרכשתי לפני שלושה חודשים.

אני מאוד מאוד מאושר שזכיתי לרכוש את הרכב הזה , מאובזר עד מעל הראש, איכותי , זריז מאוד , נוח וידני? הייתי חוטף!

מבחינת שכירות כמו שראית בעצמך , הרכב נמכר מתחת למחירון אך נותן תמורה לכסף שקשה למצוא היום.

 

באופן כללי רכב אמין , יש מחלה ידועה שהכרית אוויר על הדשבורד מתנפחת (לא בכולם) אבל בקושי שמים לב לזה וסדק במרכז ההגה גם מהתנפחות כרית אוויר גם לא שמים לב לזה אם לא מחפשים את זה ממש (חשוב לי לציין שזה לא פוגע בבטיחות כלל!).

 

באופן כללי רכב מצויין יקח אותך מA-B בהנאה רבה לדעתי.

 

אם יש עוד שאלות אשמח לענות , כמו כן יש קבוצת וואטסאפ תוכל לשלוח לי את המספר שלך ואבקש ממנהלת הקבוצה לצרף אותך תוכל לשמוע מהמון בעלי בראבו חוות דעת אמיתית על הרכב.

 

בהצלחה !

פורסם
אלי, תודה רבה!

שלחתי לך את המספר בפרטי

אין בעד מה , רק תוודא שהאקזמפל שבדקת לגביו הוא אכן הדגם עם הטורבו .

העברתי את המספר למנהלת הקבוצה

פורסם

כמו שכתבתי בקבוצה מדובר בגרסה הידנית ללא הטורבו. מישהו פה מכיר? איך צריכת הדלק? מבחינת אמינות אני מבין שאני יכול להיות שקט...

פורסם

שים לב - הגרסא הידנית בלי הטורבו תהיה יותר אמינה מהבראבו הממוצעת (לרובוטית יש עניין על הקלאצ' באזור ה100K, לטורבו אין איזו בעיה מיוחדת שאני מכיר אבל בסה"כ זו עוד מערכת שיכולה להתקלקל אז זה בטוח לא מוסיף לאמינות), מצד שני מבחינת סחירות אתה קצת בבעיה, כי מדובר במשפחתית קומפקטית בלי הזווית הדינאמית של אחותה המוגדשת.

אם לא אכפת לך מביצועים, זו אחלה רכישה. תשחק הרבה על המחיר כי היות והרכב לא סחיר, הבעלים הנוכחיים (וגם אתה, בעתיד) יצטרך להתפשר על המחיר, לדעתי לפחות.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

יש לי שאלה לגבי הבראבו

חיפשתי את תושובת בפורום ולא מצאתי

איזה דגמים הם בעלי טורבו ואיזה לא?

ואיזה דגמים מומלצים יותר?

פורסם

אני לא יודע בדיוק לגבי דגמים, פשוט שואלים אם יש/אין טורבו.

מבחינת אבזור: דיינאמיק = הבסיסי, סנסיישן (או מגניפיקו, אם אתה מסתכל על 2009 ומטה) = מאובזר.

סנסיישן מוסיף חישוקי מגנזיום, בקרת שיוט, חלונות כהים מקוריים, פנסי ערפל הנדלקים אוטומטית בעת שינוי כיוון, מע' בלוטות' ושליטה מההגה.

 

מומלצים? זה סובייקטיבי. כשאני חיפשתי בראבו, החלטתי להתמקד רק בגרסא המאובזרת מפאת 'אם כבר אז כבר'. לעומת זאת אם הייתי מוצא ידנית טורבו בגרסא פחות מאובזרת, הייתי רוכש אותה בלי למצמץ (אני אוהב רכבים ידניים). הבעיה שהן נדירות לאללה....

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

בתור בעלים הטרי )חודשיים ו3000 קמ על בראבו ידנית מבציר 2011 אני חייב להודות שזאת אחת הקניות הטובות שאיי פעם עשיתי.

אומנם עוד לא נכנסתי למוסך לטיפולים אבל הרכב מאובזר היטב, נראה טוב ומגהץ מרחקים ארוכים ללא כל בעיה.

בהתחלה חשבתי מההעדר טורבו אך במידה והסגנון נהיגה שלך רגוע הוא יביא אותך לכל מקום שתרצה.

ממליץ בחום התמורה לשקל הטובה ביותר שיש היום בשוק.

תוודא שהרכב טופל כראוי בדגש על נוזל קירור פאראפלו ותקח את הרכב ללא חשש!

נ.ב

אשמח גם אני להצטרף לקבוצת בעלי הבראבו

פורסם

אלכס -

1. שלח ה"פ לMurzillka, היא האדמין בקבוצה ויכולה לצרף אנשים.

2. אני מציע שבשביל לעזור לפות"ש להכיר מחירים ריאליים בשוק, תספר לו מה המחיר בו רכשת את הרכב, במידה וזה לא מפריע לך. אתה יכול לעשות זאת בה"פ הממוענת אליו אם לא בא לך לרשום בפומבי.

3. תתחדש!

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
בתור בעלים הטרי )חודשיים ו3000 קמ על בראבו ידנית מבציר 2011 אני חייב להודות שזאת אחת הקניות הטובות שאיי פעם עשיתי.

אומנם עוד לא נכנסתי למוסך לטיפולים אבל הרכב מאובזר היטב, נראה טוב ומגהץ מרחקים ארוכים ללא כל בעיה.

בהתחלה חשבתי מההעדר טורבו אך במידה והסגנון נהיגה שלך רגוע הוא יביא אותך לכל מקום שתרצה.

ממליץ בחום התמורה לשקל הטובה ביותר שיש היום בשוק.

תוודא שהרכב טופל כראוי בדגש על נוזל קירור פאראפלו ותקח את הרכב ללא חשש!

נ.ב

אשמח גם אני להצטרף לקבוצת בעלי הבראבו

 

 

אלכס תודה רבה, זה בדיוק מה שרציתי לשמוע.

אשמח אם באמת תשלח לי בפרטי את פרטי העסקה (אם לא אכפת לך כמובן).

ובנוגע לקבוצה, הם מאוד נחמדים שם

אבל קצת בזים לגרסה הידנית בלי הטורבו... :-)

פורסם

אין לי בעיה לחשוף את המידע לקהל הרחב.

הרכב הנ"ל הינו יד 3 ונקנה עבור 43 אלף ש"ח,המוכר רצה תחיל 45 אך בסוף התגמש עד ל43..

הרכב עבר בדיקה במוסך ע"י קרוב משפחה שאני סומך עליו ולא עלה שום פער או תקלה.

אם יש לך עוד שאלות אתה מוזמן לשאול בכיף

פורסם
שתף מה קנית

שנתון,יד,גיר,צבע, מחיר (אם בא לך)

מאיפה?

2011, יד שניה (אני שלישית), ידני, לבן, 43 א' (אבל הטסט כבר בחודש הבא), מפרטי (יד 2).

מקווה שעזרתי

×
×
  • תוכן חדש...