Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4065 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום עשיתי טסט לפנדה של החברה , ביקשו להחליף מספר מקדימה, הגיוני הוא היה במצב על הפנים, ונכשלתי בבדיקה של הזיהום אוויר אחרי שרכשתי תוסף אפילו לא בדקו שוב את הזיהום פשוט העבירו את הרכב.

טסט בירכא אם מישהו שואל

דייהטסו שרייד סדאן 97 sold

פונטו 2002 sold hgt

שברולט ספארק 2011 sold

פונטו ספייס 2002 16v 1.2 מונמכת מאוד ;)

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בדיקת זיהום האוויר והתשלום הנוסף עבורו כבר מזמן הפך להיות בדיחה (לא שאני בכלל מבין למה יש טסט שנתי, זה ישראבלוף במיטבו), אני לא זוכר מתי היה הטסט האחרון בו התבקשתי לעמוד על 3,000 סל"ד בשביל בדיקת הזיהום בסל"ד גבוה. העיקר שעל התעודה מתנוססים מספרים שכל קשר בינם לבין המציאות מקרי בהחלט.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

במ.מ.מ. היה לי הטסט ההזוי ביותר בחיים, לפני כ-15 שנה הגעתי לטסט בערב יו"כ בשעה 11:30. בדקו לי בלמים, כיוונו פנסים קדמיים וחתמו על הרשיון.

יש להם שכנים - בחן - שיתרונם הוא פתיחה ב-05:45. בשעה 6 בבוקר אפשר להיות אחרי טסט.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני זה שתמיד מקפיד לבדוק כל מקרה לגופו שהרי לכל מטבע יש שני צדדים.

לפי "החוויה" שעברתי אצלם שבוע שעבר אני קובע שמדובר בנוכלים תאבי בצע או בבוחנים לא מקצועיים כלל וכלל.

 

לאיתמר, טסט לרכב הוא דבר מאוד מאוד רצוי בארץ הקומבינות והחלטורה.

מדינת ישראל מודעת לכל החלטורות והקומבינות של הישראלים. זאת הסיבה שזה סיפור מההפטרה לייבא בצורה עצמית חלקי חילוף לרכב.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
לאיתמר, טסט לרכב הוא דבר מאוד מאוד רצוי בארץ הקומבינות והחלטורה.

מדינת ישראל מודעת לכל החלטורות והקומבינות של הישראלים. זאת הסיבה שזה סיפור מההפטרה לייבא בצורה עצמית חלקי חילוף לרכב.

אתה באמת מאמין שהטסט מונע קומבינות ? אם כבר הוא רק מצליח להגביר את היצירתיות שלהם, חלק מהן פורט בפוסטים כאן בפורום בפרוטרוט.

פורסם

הטסט הוא קישקוש מוחלט, הפיקוח אפסי והקומבינות הן מהפשוטות, הזולות והעלובות שיש. עוד מסחטת כספים בשירות הממשל.

בטסט האחרון חירטטו לי את נתוני בדיקת זיהום האוויר ובבדיקת הבור לא היה אף אחד למטה, העיקר ששיחקתי עם ההגה כמו אהבל שתי דקות עד שאחד העובדים צעק "סע סע" ואז צעק "אבי, אין אף אחד בבור".

 

:roll:

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לפני כחודש וחצי העברתי את היאריס שלנו (2007 שמורה כחדשה) טסט. האוטו עבר כמו גדול, היה מישהו בבור, לא חירטטו זיהום אוויר ולא המציאו שום שטות על מספרים ופחי אשפה.

אממה.... פחות מחודש לאחר מכן האוטו נכנס לטיפול 15000, ושם מצאו חופש היסטרי בצירייה, שגם גרם לשחיקה פנימית של אחד הגלגלים הקדמיים. המכונאי היה בהלם שהאוטו עבר טסט ואמר שהוא לא חושב שיש סיכוי שזה קרה תוך חודש/כמה שבועות.

 

מהרגע שסידרו את העניין (רק חיזקו צירייה, לא הוחלפו צמיגים ולא כוון פרונט) האוטו נוסע משמעותית טוב יותר! משמע, חופש מסוים היה גם היה שם כבר כמה חודשים טובים.

ואני לתומי חשבתי שטויוטה מייצרים רכבים בצרפת בלי ללמוד שום דבר מהצרפתים על איך לכוון ולייצר מיתלים. הנחתי שהאוטו פשוט גרוע בתחום הזה. עכשיו, (כשמשווים ביחס ללפני התיקון, לא אבסולוטית), האוטו נוסע כמו קארט :)

פורסם
הטסט הוא קישקוש מוחלט, הפיקוח אפסי והקומבינות הן מהפשוטות, הזולות והעלובות שיש. עוד מסחטת כספים בשירות הממשל.

...

:roll:

סבבה, אבל מה כן במקום? הרי אתה לא יכול לסמוך על מר ישראלי שיתחזק את הרכב שלו כראוי. מישהו צריך לפקח\לבדוק את זה. וזה לא שבשאר העולם אין MOT.

פורסם
סבבה, אבל מה כן במקום? הרי אתה לא יכול לסמוך על מר ישראלי שיתחזק את הרכב שלו כראוי. מישהו צריך לפקח\לבדוק את זה. וזה לא שבשאר העולם אין MOT.

 

לדעתי לא הכל צריך להתבצע בכח בשרירות ובפטרונות

אולי לאפשר למי שרוצה בדיקה שנתית מקיפה יותר מהטסט, זולה ומסובסדת על ידי המדינה , כשגם התיקונים שיתבצעו לליקויים שיימצאו יהיו זולים (בלי מס למשל).

במקביל אפשר לשים הרבה יותר ביקורות פתע בדרכים,

ובמקביל להעלות את המודעות אל האזרחים לחשיבות של הבדיקה העצמאית של הרכב,

אפשר להוסיף כמה שיעורים במערכת החינוך לכיתות יב שילמדו איך לבדוק את המערכות ברכב שכל נהג צריך להכיר ולתחזק,

והכי חשוב צריך לשים כל אחד אחראי למצב רכבו ובעיקר לנזק שנגרם לצד שלישי אם הרכב לא תקין, להחמיר מאד את העונשים על זה.

 

הסיכוי שמשהו ישתנה שואף לאפס כי לדעתי הטסט נועד בעיקר להיות הכלי האפקיטבי של המדינה לקחת אגרה שנתית על הרכב, ואגרת רדיו, ואולי עוד אגרות אחרות בעתיד)

פורסם
סבבה, אבל מה כן במקום? הרי אתה לא יכול לסמוך על מר ישראלי שיתחזק את הרכב שלו כראוי. מישהו צריך לפקח\לבדוק את זה.

לא מסכים.

לדעתי הטסט מאפשר למר ישראלי להעביר את האחראיות על תקינות הרכב שלו למשהו אחר. מאוד נוח.

לא פעם שמעתי אנשים מכריזים שהרכב שלהם עבר טסט מתוך רצון לתת אסמכתא לכך שהרכב שלהם תקין.

אני באמת ובתמים מאמין שברגע שלא יהיה לאנשים אל מי להעביר אחראיות, הם יקחו את עצמם בידיים. וזה נכון לא רק בתחום הרכב אלא בתחומים רבים נוספים במדינה שלנו.

 

עובדה ישנן מדינות שבהן אין מבחן רישוי שנתי מכל סוג.. יתרה מכך, במדינות אלו אין הגבלה על שיפורי רכבים.. ואם להוסיף חטא על פשע אז גם מותר במדינות האלה לטפל ברכב לבד בחצר של הבית. ועובדה הכל שם בסדר. רכבים לא מתפוצצים מעצמם ברחובות.

יום טוב גם לך

פורסם

יגאל,

אני מסכים לגבי האחריות האישית.

אני תמיד מקפיד לטפל ברכבים שלי בזמן ומטפל בכל תקלה שעלולה להיות בטיחותית שצצה באוטו.

 

הקומבינות ששמעתי עליהם עד עכשיו היו העברת רכב משופר טסט ע"י מאכרים, ודרישה להחלפת מספרים. לא הייתי מודע לעניין תרגיל זיהום האויר, לי זה היה חדש לגמרי, גועל נפש.

 

לירוי,

הייתי מעביר במ.מ.מ לפני המון שנים, לא זוכר למה הפסקתי, אני אתן להם צאנס בשנה הבאה.

 

לגבי עניין הטסט לרכב חדש, מה שאמרו פה הוא נכון, קיבלתי בנוסף לפני שבוע רכב חברה חדש (35 ק"מ על השעון) ובדקתי אתמול, הטסט הוא עד 4/2016.

 

מדינה של קומבינות

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם
...

עובדה ישנן מדינות שבהן אין מבחן רישוי שנתי מכל סוג..

...

תן דוגמא. לא כהתנצחות, אלא כי אני לא מכיר מדינות שבהן אין כלל מבחן שנתי (מינימלי ככל שיהיה).

 

לעניין השיפורים אין וויכוח, אבל אני חושב שאתה נותן יותר מדי משקל ליכולתו של הישראלי הממוצע לשמור על הרכב שלו (הרי לא רחוק משרשור זה מסתובב שרשור אחר על הישראלים שמזניחים את הרכבים שלהם, ודי בבחינה קלה של רכבי ליסינג ממוצעים בשביל להבין את זה. אם כבר אז הפוך- תרבות הליסינג משתלטת גם על אלו שקנו רכבים בכספם המלא, ואני רואה את זה לפחות בסביבתי).

 

אנחנו פה בפורום לא דוגמא לכלום, בהשוואה לשאר האוכלוסיה אנחנו בטלים בשישים.


×
×
  • תוכן חדש...