Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4067 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תן דוגמא.

In the United States, vehicle safety inspection and emissions inspection are governed by each state individually. 17 states have a periodic (annual or biennial) safety inspection program, while Maryland and Alabama require a safety inspection on sale or transfer of vehicles which were previously registered in another state. New Jersey discontinued its passenger vehicle safety inspection program on August 1, 2010.[1]

 

 

usa_anual.jpg

 

זו דוגמא אחת,

תמצא עוד רבות אחרות כאן

יום טוב גם לך

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הטסט השנתי לרכב, אם מבוצע כפי שצריך, יכול לעזור לאזרח ממוצע בגילוי תקלות בטיחות,

ותיקון שלהן במידת הצורך. לצערנו יש מכונים שמעדיפים להתעסק במספר או בפח האשפה,

ולא במה שחשוב שזה היגוי, בלמים וכד'.

הבעיה הגדולה היא עם אלה שבאמת יש להם בעיות רציניות ברכבים, אבל ע"י הקומבינות עוקפים

את כל התהליך של הטסט, ומעבירים רכבים שהם לא תקינים ועם סכנה בטיחותית.

פורסם

...

זו דוגמא אחת,

תמצא עוד רבות אחרות כאן

תודה על התגובה, יגאל. אבל שים לב שלמעט ארה"ב (בחלקה) ואוסטרליה (גם כן חלקית), רוב מוחלט של מדינות העולם, או לפחות אלו שמוצגות ברשימה, דורשות בדיקה כלשהיא אחת לזמן מסויים- חלקן פעם בשנה, חלקן אחת לשנתיים. כך שלאו דווקא ישראל טועה בעניין הזה.

 

מה שכן, ברוב המקומות הנאורים, מכונית אינה חייבת בבדיקה כזו אלא לאחר שלוש או אפילו ארבע שנים מעלייתה על הכביש, שלא לדבר על ענייני השיפורים (אגב, במדינות מסויימות יש עליהם מגבלות ועוד איך, ואת זה אני יודע מניסיון- בכל אופן זה יותר טוב מפה).

 

אני חוזר לטענה המקורית שלי- מר ישראלי הטיפוסי לא רוצה לדעת כלום. להתניע ולנסוע, מכונית זו מקרר (והכנס שאר הקלישאות כאן).

 

מה שכן, אין ספק שהטסט במתכונתו הנוכחית הוא לעג לרש ובית גידול של קומבינות שונות, ואת זה צריך לתקן (מיד אחרי שיבוא המשיח).

 

עריכה: אתה ואני יודעים בדיוק כמה זה עוד יותר מגוחך כשמדובר באופנועים.

פורסם

גם קנדה ברובה לא דורשת.

שים לב שבהרבה מאוד מקומות בעולם שכן דורשים בדיקה שנתית הבדיקה היא זיהום בלבד. כלומר מעניין את הרשויות שאתה לא פוגע באחרים עם רכב מזהם, בטיחות ותקינות הרכב עדיין לא מעניינת את הרשויות ונתונה בלעדית בידי הנהג.

 

אני טוען שזו הגישה הנכונה ורק זה יחנך את הציבור לקחת אחראיות על עצמו ולהפסיק לצעוק ״המדינה חייבת _____״ (השלם את החסר)

יום טוב גם לך

פורסם
לא מסכים.

לדעתי הטסט מאפשר למר ישראלי להעביר את האחראיות על תקינות הרכב שלו למשהו אחר. מאוד נוח.

לא פעם שמעתי אנשים מכריזים שהרכב שלהם עבר טסט מתוך רצון לתת אסמכתא לכך שהרכב שלהם תקין.

אני באמת ובתמים מאמין שברגע שלא יהיה לאנשים אל מי להעביר אחראיות, הם יקחו את עצמם בידיים. וזה נכון לא רק בתחום הרכב אלא בתחומים רבים נוספים במדינה שלנו.

 

עובדה ישנן מדינות שבהן אין מבחן רישוי שנתי מכל סוג.. יתרה מכך, במדינות אלו אין הגבלה על שיפורי רכבים.. ואם להוסיף חטא על פשע אז גם מותר במדינות האלה לטפל ברכב לבד בחצר של הבית. ועובדה הכל שם בסדר. רכבים לא מתפוצצים מעצמם ברחובות.

יש מדינות שאין מבחן רישוי במכון ויש מדינות נאורות מאוד עם תרבות מוטורית מהחזקות שיש ויש להם מכוני רישוי בדיוק מה שיש פה, גרמניה למשל.

אז מה זה אומר? כלום. בחרו שזאת תהיה השיטה אז זאת השיטה.

פורסם

אז מה זה אומר? כלום. בחרו שזאת תהיה השיטה אז זאת השיטה.

זה אמור שאפשר בקלות לחנך את הציבור לאחראיות אישית

יום טוב גם לך


×
×
  • תוכן חדש...