Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3163 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה עדכון על המצב......

הייתי אצל המוסכניק והוא לקח ספריי כמו wd-40 והשפריץ ביסודיות על המוט של ההגה ובעיקר בתוך כל החריצים...מתחת להגה יש כמו פנל שנפתח ושם צריך להשפריץ וכל מיני נקודות וכל כמה שניות לסובב את ההגה עד הסוף לכל כיוון...

הרעש לא נעלם סופית, אך הוא בקושי נשמע והוא גם לא משפיע על סיבוב ההגה כמו שהיה קודם שבקושי היה אפשר לסובב את ההגה...

מקווה שעזרתי

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם
גם לי אותה בעיה ברכב של המשפחה .

איזה גריז כדי לקנות וכמה יכול לעלות דבר כזה אצל מוסכניק? לא כלכך יודע להתעסק עם זה ..

 

יש לי את הרעש הזה בעיקר בעליה עם אנשים.

זה רעש של מישהו שקם מספת עור או גומי כמו בדלת ישנה.

מטריף לי את החיים.

זה לא קורה בעמידה ושההגה מסובב רק באמצע שלו. ולא בנסיעה בכביש ישר

 

ולא הלכתי למוסך כי אני מבין שכולם חכמים גדולים ולא ידעו לאתר את התקלה ובטח שלא לסדר לפי הפוסט הזה.

 

 

מישהו מצא פיתרון?

פורסם

אם זה מההגה רעשים של תקתוקים כאלה, כאילו רעש של פלסטיקה בדשבורד, צריך לפתוח את הגרמושקות של המסרק הגה, ולגרז את השיניים של המסרק.

והקפצת שרשור ישן.

פורסם

תודה על ההקפצה מ2015, גם אצלי בסיווק 2003 אני שומע רעשים כאלה מדי פעם. עד כה לא הייתי מודע לכך שכדאי לגרז את מסרק ההגה. אני בהחלט מתכוון לבצע זאת בקרוב.

פורסם

אכן להסיר מעט את גומיות האקורדיון ולדחוף בנדיבות סיליקון והרעש יעלם כלא היה. ביצעתי במיספר סיויקים שהומלץ בהם במקומות שהיו להחליף מסרק הגה, תיבת הגה, הגה וכל מה שניגמר ב "הגה".

×
×
  • תוכן חדש...