Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

https://www.youtube.com/watch?v=En3h6JQ_l2g&feature=youtu.beשלום חברים!!!

יש לי הונדה סיוויק 2004 אוטומט.

בעת סיבוב ההגה ישנם רעשים של חריקות כמו גומי שמשתפשף ללא גריז או כמו להעביר אצבע רטובה על זכוכית.

הרעשים האלה מתגברים בעת עומס על החלק הקדמי של הרכב(בלימה בירידות,נסיעה עם כמה נוסעים ברכב).

בנוסף, ההגה קשה לסיבוב במהירות גבוהה(קשה לסובב עם יד אחת וההגה לא חוזר למקומו בעת עזיבה).

האבחנה הראשונה שהייתי קופץ עליה היא שזה הגה כח חשמלי אשר נמצא ברכב אך לפי ידיעתי ההגה מתנתק במהירות גבוהה והרעש לא נעלם.

הדברים שהוחלפו עד כה ברכב הם מייסבי בולם ותפוח פרונט ימני...

אשמח לעזרה אם מישהו נתקל בבעייה ותודה מראש.

פורסם

יש לי רכב זהה עם רעש דומה רק במידה הרבה פחות מורגשת.

 

 

לפני כמה זמן כשהחלפתי בוקסות למשולשים העלתי את הבעיה בפני מכונאי במכון פרונט.

 

אמר שזו תקלה מוכרת בסיוויקים האלו אך הוא אינו יכול לטפל.

 

המליץ לפנות למוסך מורשה הונדה, הם לדבריו מכירים את זה ומטפלים על ידי גירוז של משהו (אולי במסרק הגה). טרם טיפלתי ואין לי מידע נוסף.

 

 

פורסם

כתבתי: עדיין לא טיפלתי ואין לי מידע נוסף.

 

תנסה להריץ חיפוש בפורום, אני זוכר שהיה עוד מישהו עם בעיה דומה.

 

 

פורסם

גם אצלי בהונדה סיוויק 2003 יש רעש זהה.

לדעתי זה חיכוך כלשהו של גומי בגומי אחר, ראיתי גם רכב זהה של חבר עם אותו רעש, לי זה לא כזה מפריע, וגם מופיע פעם ב ככה שזה לא מטריד

שלומי

פורסם

הייתה לי אותה בעיה בהונדה סיוויק 2003 ותיקנתי אותה.

הפתרון הוא המסרק הגה.

יש שם שני בוכנות שצריך לגרז.

תוריד את הפילטר אוויר לטובת גישה.

יש שם שני גרמושקות לכל צד אחד מחוברות באזיקון.

תוריד את האזיקון ותמרח גריז בנדיבות תחזיר את הגרמושקה ושים אזיקון.

ככה בשני הצדדים. זה יפתור לך את הבעיה.

שים לב לא לקרוע את הגרמושקות כי אז זה סרט...

פורסם

אפרופו,

את הטיפול של גירוז המסרק הגה אני עושה בכל רכב שברשותי, אני מורח גריז גרפיט, כך אני מבטיח צימצום בלאי המסרק.

אשמח לחוות דעת אם גריז גרפיט הוא המתאים ביותר או כל גריז...?

פורסם

תודה על העזרה חברים. אך לגבי גירוז מסרק ההגה העניין כבר נבדק ויש מספיק גריז. גמאני חושב שזה חוסר שימון באיזור מסויים אך אין לי מושג איפה. הכי מעצבן שבעמידה במקום הרעש לא מופיע ולכן המוסכניקים לא כל כך יודעים איך לעזור לי.

פורסם

תיבדוק טוב טוב, איזה גריז אתה שם. במידה ותשים, גריז לא מתאים. הרעשים יחזרו, וגם יכולה להיות, תקיעה בהגה.

Honda civic eg9 manual 1995

Honda civic es1 manual 2004

הונדה הציתה את הדמיון!

היוםMX5 NC1 כי יש חוויות של פעם בחיים!

פורסם

גם לי אותה בעיה ברכב של המשפחה .

איזה גריז כדי לקנות וכמה יכול לעלות דבר כזה אצל מוסכניק? לא כלכך יודע להתעסק עם זה ..

פורסם

הגריז בצבע אדום אם אני לא טועה......שבוע הבא אני הולך למוסכניק וננסה למצוא את הבעייה כי זו בעייה מאוד נפוצה אצל הונדה ...לגבי זה שההגה לא חוזר למקום הוא אמר לי שזה מחלה אצל הונדה וצריך להתרגל.

×
×
  • תוכן חדש...