Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4092 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עם כל הצער שבפריצה לרכב שלך, צריך לשמור על פרופורציות ולשמור על החוק בעצמך.

 

אם באמת היית משתמש בנשק ועוד צה"לי כנגד הגנבים, אחרי זה היית מצטער כל החיים על זה. בטח יעבור יום-יומיים ותבין כבר לבד שזה טעות לעשות את מה שחשבת לעשות. היית מבלה תקופה ממושכת בכלא לדעתי. אפילו שזה לא סתם חתיכת פח עבורך, החיים שלך שווים יותר.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
בדיוק קראתי את הסיפור הזה:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4646267,00.html

 

מהכתבה:

"בחקירה הודה החשוד במיוחס לו וטען כי לא היה לו כסף לקנות צמיגים חדשים וכדי לעבור את הטסט בחר לגנוב ארבעה צמיגים. בסיום החקירה החזיר החשוד את ארבעת הצמיגים הגנובים ושוחרר בתנאים מגבילים. החקירה הסתיימה וכעת שוקלים להגיש נגדו כתב אישום. "

 

אני בספק אם הוא קיבל משהו, ופה טמונה הבעיה. אם גנב שכזה היה מקבל 5 שנים בפנים (וגנב רכב בסביבות 10 שנים), אז התופעה הייתה פוחתת פלאים. אני בטוח שאותו גנב בטח סגר עסקת טיעון, אמר שהוא מסכן שיש לו ילדים, שאבא שלו היה נרקומן וקיבל איזה משהו פיצפון שלא מרתיע (אם בכלל הגישו כתב אישום, לא יודע מה השיקול בכלל). כמו כל חולי במדינה הזאת - אין אכיפה ודין.

עריכה אחרונה על ידי Dark Muse

 

 

פורסם

אמנם לי אין רכב כזה אבל הרכב שלי הוא גם לא נפוץ במיוחד ואני יודע שהגנב שרק ישים יד על האוטו שלי לא יצא מזה בלפחות יד אחת שבורה. אני רק רוצה לציין כי אף פעם לא גנבו לי רכב או משהו מבפנים הרכב.

 

אני ממש אוהב את הקו מחשבה ההירואי הזה,

אבל!

 

בשני הפעמים שפרצו לי לרכב - לא היה את מי להאשים, בטח שלא היה למי לשבור יד.

בפעם שגנבו את הרכב- נחש מה גם אז לא היה את מי להאשים, וכצפוי, לא היה למי לשבור יד.

 

תאמין לי שכאב לי על כל פריצה, עוד יותר כאב לי על הרכב שנגנב (עם מלא ציוד יקר, באמת רכב אהוב, בלי ביטוח מקיף).

 

אבל נחש מה, זה היסטוריה, כואבת, אבל עדיין, היסטוריה.

אני כמעט בטוח שאם הייתי "תופס" את הגנבים\פורצים, סאגת הפריצות/גניבה לא הייתה היסטוריה שכן הייתי "משלם" על זה.

 

אני מכיר בחור שהכניס מכות לגנב (שנתפס על חם, בתוך הרכב), זה נגמר בשני תיקים פלילים ועבודות שירות.

כל עוד לא עשית את זה (לשבור יד לגנב וכו'), אל תחשוב אפילו לכיון הזה.

SCANSPEAK

פורסם

רבותיי תתארו לכם הרגשתכם שהרכב החדש מסוג מאזדה 3 2014 חונה לא חשוב באיזה מקום,וכשאתה חוזר לרכב אתה מגלה שפירקו לך את כל הסמלים והפקקים של האוטו בשווי 3 אלף שקל וגרמו נזק לצבע,זאת אופרה אחרת ואני בהסכמה מלאה עם החייל שצריך לפרק משהו תחתון או עליון לאותם גנבים

פורסם
אני מבין שהרוב מתייחסים לרכב בתור חתיכת פח עם גלגלים. אם לדוגמא זה היה קלאסי יבוא אישי ויחידי בארץ? לא הייתם רצים אחרי הגנב עם מקל ביד?

אמנם לי אין רכב כזה אבל הרכב שלי הוא גם לא נפוץ במיוחד ואני יודע שהגנב שרק ישים יד על האוטו שלי לא יצא מזה בלפחות יד אחת שבורה. אני רק רוצה לציין כי אף פעם לא גנבו לי רכב או משהו מבפנים הרכב.

 

 

איזה גבר.

ואם הוא חזק ממך ויפרק לך את הצורה?

ישפיל אותך ברחוב לפני כולם, גם יירק עליך וגם ייקח את האוטו?

 

תבוא לספר בפורום איך הושפלת גם, כמו שאתה גבר לספר כמה חזק אתה מרביץ?

 

יאללה, יאללה... כולם גברים באינטרנט.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בקשר ליחידה - תראו, ברור שלא הייתי משתמש בנשק בשביל להרוג. אבל אם הייתי רואה את אותו בחור רץ או מנסה לברוח או לחילופין מנסה לתקוף אותי עם אבן או משהו כזה, לא הייתי מהסס..

 

אתה לא אמור בכלל לחפש מגע איתו, בטח שלא עם נשק.

לירות באמצע רחוב בישראל, מה אתה, דפוק?!

אתה לוחם, לא שוטר, ועצוב מאוד שאתה לא מבין מתי מותר לך לעשות שימוש בנשק ומתי לא.

 

בזה אני מסיים את שרשור הרמבואים המקומי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4092 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...