Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן חבר'ה, יש לי הונדה סייויק שנת 93' אדומה יפייפיה, עם ספויילר ועיניים עצבניות, you know..

 

אני אוהב את האוטו שלי נורא, משקיע מאוד בכל הפן המכני, האוטו הזה משרת אותי כבר שנה וחצי, וכשקניתי אותו לראשונה פחדתי שיפרצו לי, לא יודע, כמו ההרגשה הזאת שקונים משהו חדש ואז פוחדים שיקרה לו משהו, אפילו השריטה הכי קטנה. הייתי אז חודשיים לפני הגיוס וכל שעה הייתי רץ לחלון לבדוק שהכל בסדר.

 

התגייסתי לקרבי, שנה וחצי עברו יפה, הייתי חוזר הבייתה, שוטף את הרכב ישר, נוסע לכל מיני מקומות, והנה, יום לפני ערב ליל הסדר, אבא שלי מתקשר אלי ומודיע לי את הבשורה: שברו לי את החלון, שברו את הפלסטיקים מתחת להגה, הרסו את הסוויץ', את הנעילה המרכזית, אפילו שברו את הכיס הזה למטה בדלת!!! פאקינג למה?!

 

אני חייל לוחם, ולא יודע למה אבל אני חושב שאם הייתי בבית כשזה אירע והייתי יוצא, אני בדוק הייתי לוקח את הנשק ומכניס כדור לקנה. לא בשביל להרוג, מן הסתם. אבל לא הייתי מהסס לירות ברגל בשביל לעצור במידה והיה בורח ואז מתקשר למשטרה. לא הייתי נותן לו לברוח.

 

לא עצבן אותי האוטו, באמת שלא! הכל זה רכוש, נטו כסף. עצבן אותי שמישהו העז לגעת במשהו שהוא לא שלו, אני רואה את האוטו כהבית שלי, המקום הפרטי שלי, אני מתאר איזה עבריין מגעיל עם ידיים מגעילות פשוט נכנס ושובר לי בפנים דברים ובשביל מה???

 

*הוא (או הם) ניסו לפרוץ עוד 5 מכוניות ברחוב. לא הצליחו להניע אף רכב. למה אני חושב שניסו להניע ולא לגנוב דברים? כי הרדיו דיסק עדיין היה באוטו.

 

כמה שאני עצבני כרגע..

עריכה אחרונה על ידי Maximiliano
  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

איפה אתה גר?

 

לפי התיאור זה לא ילדים משועממים, אלא יותר נשמע כמו גנבי רכב בעל דת שונה משלנו, לא מפתיע...

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
פורסם

5 מכוניות ברחוב? נשמע כמו שעשוע.

לגביי מה שרשמת עם הנשק, תמחק את הרעיון מהראש, זה רק יגרום לך נזק גדול לכל החיים ולא יעזור בכלום.

לכולנו פרצו מתישהו את הרכב קח בפרופורצייה ותגן עליו בדרכים חוקיות.

פורסם
איפה אתה גר?

 

לפי התיאור זה לא ילדים משועממים, אלא יותר נשמע כמו גנבי רכב בעל דת שונה משלנו, לא מפתיע...

ראית אותם?

מה עניין הדת פה?

פורסם

זאת הבעיה אדון שי, שבמדינה הזאת יש לא מעט דברים שרק בכח מבינים אותם עם כל הכאב והצער שבזה!

 

מצד שני, אין ספק שהוא יסתבך, כי החוק במדינה הזאת לא תקין כמו כל המדינה.

פורסם

אני מבין את הצער שלך אבל אם זה היה התגובה שלך לשמחתך לא היית שמה,

הבנאדם השפל הזה שווה באמת חקירות מצ"ח? כלא צבאי? הדחה מהיחידה? או יותר גרוע כתם בתיק האישי בצבא וכתם במשטרה באזרחות?, החיים שלך שווים בנאדם כזה?, מה גם שכנראה עד שהיית עולה עליו הוא היה עושה נזק כזה או אחר לרכב.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
אהלן חבר'ה, יש לי הונדה סייויק שנת 93' אדומה יפייפיה, עם ספויילר ועיניים עצבניות, you know..

 

אני אוהב את האוטו שלי נורא, משקיע מאוד בכל הפן המכני, האוטו הזה משרת אותי כבר שנה וחצי, וכשקניתי אותו לראשונה פחדתי שיפרצו לי, לא יודע, כמו ההרגשה הזאת שקונים משהו חדש ואז פוחדים שיקרה לו משהו, אפילו השריטה הכי קטנה. הייתי אז חודשיים לפני הגיוס וכל שעה הייתי רץ לחלון לבדוק שהכל בסדר.

 

התגייסתי לקרבי, שנה וחצי עברו יפה, הייתי חוזר הבייתה, שוטף את הרכב ישר, נוסע לכל מיני מקומות, והנה, יום לפני ערב ליל הסדר, אבא שלי מתקשר אלי ומודיע לי את הבשורה: שברו לי את החלון, שברו את הפלסטיקים מתחת להגה, הרסו את הסוויץ', את הנעילה המרכזית, אפילו שברו את הכיס הזה למטה בדלת!!! פאקינג למה?!

 

אני חייל לוחם, ולא יודע למה אבל אני חושב שאם הייתי בבית כשזה אירע והייתי יוצא, אני בדוק הייתי לוקח את הנשק ומכניס כדור לקנה. לא בשביל להרוג, מן הסתם. אבל לא הייתי מהסס לירות ברגל בשביל לעצור במידה והיה בורח ואז מתקשר למשטרה. לא הייתי נותן לו לברוח.

 

לא עצבן אותי האוטו, באמת שלא! הכל זה רכוש, נטו כסף. עצבן אותי שמישהו העז לגעת במשהו שהוא לא שלו, אני רואה את האוטו כהבית שלי, המקום הפרטי שלי, אני מתאר איזה עבריין מגעיל עם ידיים מגעילות פשוט נכנס ושובר לי בפנים דברים ובשביל מה???

 

*הוא (או הם) ניסו לפרוץ עוד 5 מכוניות ברחוב. לא הצליחו להניע אף רכב. למה אני חושב שניסו להניע ולא לגנוב דברים? כי הרדיו דיסק עדיין היה באוטו.

 

כמה שאני עצבני כרגע..

רק שתדע, גם אם אתה תופס גנב על חם ומפרק לו את הצורה עם אלת בייסבול אתה תמצא את עצמך אחרי זה בצרות צרורות. קל וחומר כאשר אתה יורה לו ברגל כאשר הוא נס לאחר שזהית אותו מנסה לפרוץ לך את הרכב.

עוד דבר, אסור לך להשתמש ברובה של צה"ל לכל שימוש אחר מלבד הצלת חיי אדם או כאשר מנסים לגנוב לך את הנשק.

אירוניה, אני יודע אבל ככה הם החוקים במדינה הזאת.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
זאת הבעיה אדון שי, שבמדינה הזאת יש לא מעט דברים שרק בכח מבינים אותם עם כל הכאב והצער שבזה!

 

מצד שני, אין ספק שהוא יסתבך, כי החוק במדינה הזאת לא תקין כמו כל המדינה.

יש דרכים לשימוש בכוח ביותר תאקט מאשר לדפוק במישהו כדור עם נשק צבאי.

פורסם
כמה שאני עצבני כרגע..

 

מבין איך אתה מרגיש.

קצת אחרי שקניתי את האוטו הראשון שלי (שנת 2008 או משהו כזה), החניתי אותו ברחוב די מרכזי והלכתי לטייל. כשחזרתי גיליתי שפרצו אליו.

מה לקחו:

-מצלמה דיגיטלית מחורבנת שקיבלתי בחינם מאיפושהו.

-ארגז כלים שהיה בבגאז', שהיו בו ג'ילדה, שמפו לרכב ווקס (וזהו).

-את הפאנל של הרדיו. לא את כל הרדיו!

 

הם ניסו קשה מאוד לפרק את הרדיו, תוך שהם הורסים לגמרי את כל איזור הדשבורד שמסביבו, ולא הצליחו לפרק אותו. לצערי זה היה רדיו של בלאופונקט שאי אפשר היה להשיג בארץ והביאו לי אותו במיוחד מארה"ב. ניסיתי למצוא את פאנל מתאים במשך מספר חודשים אבל לא הצלחתי (לא היה גם באיביי), אז לקחתי את הפיוניר המחורבן שנתנו מהביטוח. עדיין יש לי את הרדיו בבית אבל אין לי מה לעשות איתו.

אגב, הכלים לפירוק הרדיו היו בתא הכפפות.

בכמאה שקל במטבעות שהיו במאפרה לא נגעו.

 

עצבן אותי ממש שעשו את כל הנזק הזה בשביל כלום. הערך של כל מה שהם לקחו (חוץ מהפאנל שלא עוזר להם מן הסתם) הוא אולי 100 ש"ח בחנות. בשביל זה שברו לי חלון והרסו את הדשבורד. נראה לי שאם היו מצליחים לגנוב את כל הרדיו ואת הכסף הייתי מתעצבן פחות.

"ai motoare capul doare"

פורסם

אני חייל לוחם, ולא יודע למה אבל אני חושב שאם הייתי בבית כשזה אירע והייתי יוצא, אני בדוק הייתי לוקח את הנשק ומכניס כדור לקנה. לא בשביל להרוג, מן הסתם. אבל לא הייתי מהסס לירות ברגל בשביל לעצור במידה והיה בורח ואז מתקשר למשטרה. לא הייתי נותן לו לברוח.

 

לוחם אמיתי לא היה כותב שטויות כאלו...

לא לימדו אותכם כלום על שימוש נאות בנשק בצבא.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לוחם אמיתי לא היה כותב שטויות כאלו...

לא לימדו אותכם כלום על שימוש נאות בנשק בצבא.

אז אני לא לוחם אמיתי, סתם הייתי בעזה בקיץ, שיחקתי כדורגל עם החמאס..........

 

אממ, אני גר בנצרת עלית למי ששאל, אני מניח שזה עונה על השאלה של מי אני חושב שפרצו את האוטו. כמובן שאני לא מאשים, אבל אני כן מאמין שזה האנשים האלה, עד שיוכח אחרת.

אבל כמו שאנחנו יודעים, המשטרה הפסיקה לטפל בתיק בטח 5 דקות אחרי שהוא נפתח.

 

למי ששאל - האוטו לא חונה ליד הבית, כאילו כן, אבל לא ממש מול החלון. יש איזה חניה מאחורי הבית. אבא שלי משתמש באוטו כשאני בצבא מדי פעם, והוא בדר"כ חונה שם. תמיד יש שם מקום, לעומת מול הבית.

 

בקשר ליחידה - תראו, ברור שלא הייתי משתמש בנשק בשביל להרוג. אבל אם הייתי רואה את אותו בחור רץ או מנסה לברוח או לחילופין מנסה לתקוף אותי עם אבן או משהו כזה, לא הייתי מהסס. לא הייתי בא עם הנשק בשביל לתקוף, אלא נטו הגנה עצמית. לאנשים שעושים דברים כאלה אין אלוהים, זה חבר'ה שהיום פורצים לך את האוטו ומחר רוצחים אותך בטעות כי יצאת להגן על הרכוש שלך.

אני לא מאותם אנשים שהיו רואים את הרכב שלהם נפרץ ומתקשרים למשטרה ומחכים בבית, הייתי יוצא, עם הנשק (מהסיבה הפשוטה - עדיף להפחיד מאשר להרגיש פחד) והייתי תופס אותו או רודף אחריו באיומים עם הנשק.

אין מה לעשות, אנשים פה רגילים לחיים אחרים, בארה"ב לאיים על גנב עם הנשק (במידה ויש) זה must, רק ככה מפחידים. אם הייתי יוצא בלי נשק ספק לא הייתי מקבל אבן בראש.

פורסם
נשמע כמו גנבי רכב בעל דת שונה משלנו

בהאים? :shock3:

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...