Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4092 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כאחד שגר באזור השרון וחווה מספר גנבות וניסיונות גנבה שנגמרו בוונדליזם אני מזדהה לגמרי עם ההרגשה.

ממליץ להתקין ביפר איכותי.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם נתעלם רגע דברי ההתלהמות המשעשעים שנכתבו אפשר להסכים שאכן יש הרגשה מאוד יחודית כשפורצים לך לרכב.

כאילו מישהו אנס לך את הכלב.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

עדין עדיף מאשר לבוא ולא לראות אוטו כלל...

משתתף בצערך :\ עצוב לשמוע כמה המדינה הזו מופקרת. לא הייתי מודע להיקפים בהיבט של גניבות ופריצות רכבים.

 

 

פורסם

נצרת עילית, מסביר הכל.

הנה כמה מקרים מהתקופה שגרתי שם:

בוקר אחד (כשעוד נסעתי בסיוויק), החלון נהג, בצורת רסיסים, היה מונח על המושב נהג בצירוף לבנה.

לא נלקח כלום מהרכב.

 

יום אחר תלשו וגנבו את המגיני רוח מהחלונות.

 

בפעם האחרונה מישהו בא ולקח את הסופית מהאגזוז.

(שלא נדבר על כל הונטילים שגנבו לי כל הזמן).

 

הסיוויק ממש לא הייתה "משופרת", פשוט הייתה מאוד שמורה, נצבעה מחדש, כנראה זה הפריע למישהו.

פורסם

זה מבאס, וזה הרגשה נוראית.

לי פרצו לרכב פעמיים, ונגנבו המון דברים.

 

תתנחם בעובדה שלא גנבו את הרכב (גם זה קרה לי, ממש מכה מתחת לחגורה).

SCANSPEAK

פורסם

הגשת תלונה במשטרה?

אם כן, אני בטוח שהם מטפלים בכך ושתוך מספר ימים ימצו עם הפושע את הדין.

 

(אני כמובן צוחק, גם אם היית מגיע עם הפורץ אליהם לתחנה הם היו משחררים אותו על 'חוסר עניין לציבור')

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

גנבו לי 2 רכבים בהפרש של פחות משנה (סובארו DL ומיצובישי לנסר, אותו שנתון בערך), וניסו לגנוב לי רכב פעם אחת ללא הצלחה (פולקסוואגן בורה).

 

לא יודע למה, דווקא בבורה הרגשתי הכי חרא. התחושה הזאת שאתה מתיישב באוטו, אחרי שכבר הכל מתוקן, ואתה יודע שישב שם מישהו שכל מטרתו הייתה להזיק לך, זאת הרגשה נוראית. בא לך לשבור איזה קיר. הרגשת חלחלה וחילול. היה לי הרבה יותר קל כשגנבו את הרכבים.

 

בקיצור, אני מבין איך אתה מרגיש.

אני גם מבין את כל העניין עם העצבים ועם הנשק, גם אני הייתי חושב ככה.

אבל, אם חס וחלילה היית עושה את זה, אתה היית מצטער על זה בדיעבד. יש דרכים אחרות לנקום באנשים כאלה, כמובן במידה ואתה באמת עומד מולם.

כל אחד יגיב בצורה אחרת. אחד יגיד שהוא אפילו לא יצא מהבית ופשוט יתבע את הביטוח, אחר יגיד שהוא ירוץ אחרי הגנב גם עם עיפרון אם זה כל מה שיהיה לו באותו הרגע. בקיצור, אני בהחלט מבין את הכעס שלך ומזדהה איתו.

 

אחרי ניסיון הגניבה הכושל של הבורה, עשיתי איתה גם תאונה. הבנתי שהרכב הזה פשוט מנחוס ומכרתי אותו.

 

קח את זה בקלות, כל הסיפור הזה יעבור לך ולאט לאט הוא יהפוך לזיכרון רחוק. אם תמשיך להיות פעיל בפורום הזה, יבוא עוד כמה שנים משתמש חדש, לוחם בצבא, שניסו לגנוב לו את הרכב, ואתה תגיב לו ותגיד לו שזה קרה גם לך. אתה תסביר לו איך פעלת ומה עשית ואיך הרגשת.

אז אתה תבין שזה הכל זיכרון רחוק והיום אתה כבר עם רכב אחר והכל בסדר.

 

תשמור על עצמך ובהצלחה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

שוברים את הסוויץ' רק בשביל מטרה אחת - גניבת הרכב ושלא יהיה ספק בכלל.

 

ממליץ לך להחזיק קופרסור בבגאז ובזמן שאתה יוצא לסגירות תוציא אוויר מ2 הגלגלים הקידמיים

 
 

 

 
 
פורסם

אני מבין שהרוב מתייחסים לרכב בתור חתיכת פח עם גלגלים. אם לדוגמא זה היה קלאסי יבוא אישי ויחידי בארץ? לא הייתם רצים אחרי הגנב עם מקל ביד?

אמנם לי אין רכב כזה אבל הרכב שלי הוא גם לא נפוץ במיוחד ואני יודע שהגנב שרק ישים יד על האוטו שלי לא יצא מזה בלפחות יד אחת שבורה. אני רק רוצה לציין כי אף פעם לא גנבו לי רכב או משהו מבפנים הרכב.

פורסם

זה לא נדיר שגנבי רכב מגיעים מצויידים גם בכלי נשק בנוסף לכלי פריצה והם מוכנים לכל תרחיש. עם כל האהבה שלי למכונית, ויש המון, אני לא אסתכן בשבילה בדקירה או מוות.

פורסם
אני מבין שהרוב מתייחסים לרכב בתור חתיכת פח עם גלגלים. אם לדוגמא זה היה קלאסי יבוא אישי ויחידי בארץ? לא הייתם רצים אחרי הגנב עם מקל ביד?

אמנם לי אין רכב כזה אבל הרכב שלי הוא גם לא נפוץ במיוחד ואני יודע שהגנב שרק ישים יד על האוטו שלי לא יצא מזה בלפחות יד אחת שבורה. אני רק רוצה לציין כי אף פעם לא גנבו לי רכב או משהו מבפנים הרכב.

 

לעיתים זה יכול להיות קצת מסוכן , תקרא קצת על המקרה של השוטר שלומי אסולין שהפתיע גנב רכב , הגנב דקר אותו עם מברג , והיום המשפחה שלו מבקרת אותו בבית הקברות. וכאן מדובר על שוטר , אז מה יקרה עם אזרח ?

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
אני מבין שהרוב מתייחסים לרכב בתור חתיכת פח עם גלגלים. אם לדוגמא זה היה קלאסי יבוא אישי ויחידי בארץ? לא הייתם רצים אחרי הגנב עם מקל ביד?

אמנם לי אין רכב כזה אבל הרכב שלי הוא גם לא נפוץ במיוחד ואני יודע שהגנב שרק ישים יד על האוטו שלי לא יצא מזה בלפחות יד אחת שבורה. אני רק רוצה לציין כי אף פעם לא גנבו לי רכב או משהו מבפנים הרכב.

גנב שיבוא לגנוב רכב קלאסי יחיד בארץ, יבוא מצוייד לכל תרחיש אפשרי, כולל חברים שיחכו לך מתחת לבית עם לום.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4092 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...