Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וחג שמח

אני נמצא בשלב איסוף חלקים ליגואר מדגם XJ6C 1975 שיובאה על ידי לארץ לפני זמן מה.

הרכב עדיין לא עבר עמדה 1 ולא רישוי. הוא אינו במצב נסיעה.

בימים אלו אני אוסף את החלקים הדרושים לשיפוץ ושחזור.

את החלקים שאינם בטיחותיים אין בעיה להזמין ולקבל כמובן בעלויות מוגזמות של כל הגורמים שדרכם עובר החלק.

אני צריך להזמין גם כמה חלקים כמו מיכלי דלק משאבת בלם, משאבות בלם לגלגלים, וכדומה.

עיינתי בטופס של משרד התחבורה לקבלת אישור יבוא חלפים ושם מופיע סעיף " מספר רכב ורשיון בתוקף"

אין עדיין מספר לרכב ומין הסתם גם לא רשיון לרכב.

וכאן השאלה? איך פותרים את הבעיה הבירוקרטית הזו?

אודה להתייחסות ותשובות.

 

בברכה

 

גדעון קדרון

פורסם

תתקשר למשרד התחבורה, הטלפון שלהם רשום בטופס.

לא צריכה להיות בעייה, והכי טוב לשאול אותם.

הבעייה שקצת קשה לתפוס אותם בטלפון וזה דורש סבלנות.

פורסם

הכי פשוט תגש למשרד הרישוי עם טופס מ.ב. שקיבלת מהמכס ורשומון יבוא , תבקש מספר ורשיון זמני

תוכל לקבל את הרשיון לשלושה חודשים , וכמובן תקבל מספר רכב.

 

אז תוכל לצרף אותו למסמכים ולסגור את הבעיה

לאחר השיפוץ תוכל להעביר אותו את עמדה מספר 1

 

בהצלחה

 

 

נ.ב. אל תשכח להוסיף לכל בקשה ממשרד התחבורה מכתב מקדים שישודך בהתחלה שמציין שמדובר ברכב אספנות בשלבי שיפוץ ולכן אתה צריך לייבא XYZ

 

לרוב זה מקל על התהליך

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

בטופס תכתוב באופיות של קידוש לבנה "רכב אספנות" ומי שמאשר במשרד התחבורה ייאשר.

זה מה שאני עשיתי שהייתי באותו שלב, יותר מפעם אחת, ומהיכרותי האישית עם הפקיד שמאשר - זו מדיניותו.

 

אסף.

פורסם

אתה יכול לכתוב שזה חלקים של רכב אחר ולצרף רשיון של הרכב האחר .. אפשרי גם של אותה חברה מדגם שונה..

פורסם (נערך)

^ למה להמליץ לו ללכת עקום? מה רע בדרך הישר?

העניין יותר פשוט ממה שנראה - והבירוקרטיה מועטה.

 

ההמלצה שלי כפי שנאמר כבר, ומתוך נסיון טרי :

 

1. לך למשרד הרישוי עם טופס ה מ.ב. מהמכס.

 

2. במידה והרכב שוחרר כראוי כבר ממתין לו במחשב מספר רישוי קבוע ורשיון רכב עם תוקף זמני של 3 חודשים (הנ"ל הינו רשיון בר תוקף לכל דבר ועניין)

 

3. השתמש ברשיון החוקי לבקשות הייבוא.

 

אורן

עריכה אחרונה על ידי orenuchx
פורסם

לפני מספר ימים יצא לי למלא טופס דומה עבור הגה לרכב שעדיין עשה את דרכו לישראל וכרגע ממתין במחסני המכס לתהליך שחרור ורישוי.

ציינתי בטופס שמדובר בהגה עבור רכב אספנות שעדיין לא נרשם לנסיעה, בצירוף מכתב תקנות משרד התעבורה בנושא התקנת הגה חלופי לרכב אספנות וההגה שוחרר ללא בעיות ובחיוך.

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם
^ למה להמליץ לו ללכת עקום? מה רע בדרך הישר?

העניין יותר פשוט ממה שנראה - והבירוקרטיה מועטה.

 

ההמלצה שלי כפי שנאמר כבר, ומתוך נסיון טרי :

 

1. לך למשרד הרישוי עם טופס ה מ.ב. מהמכס.

 

2. במידה והרכב שוחרר כראוי כבר ממתין לו במחשב מספר רישוי קבוע ורשיון רכב עם תוקף זמני של 3 חודשים (הנ"ל הינו רשיון בר תוקף לכל דבר ועניין)

 

3. השתמש ברשיון החוקי לבקשות הייבוא.

 

אורן

 

אורן זה נראה לך הגיוני שרק במדינת ישראל , אם אתה רוצה להביא חלקי חילוף מקוריים אתה צריך אישורים , אבל חלקי חילוף בטיחותיים סינים מותקנים ב95% מכלי הרכב פה !

היום כדי לקנות חלק מקורי בחנות חלפים ״הוא צריך להזמין״ $%#&@

בישראל יש פיזיקה שונה , עקום+עקום=ישר

פורסם

אסף,

 

לצערי בהרבה מקרים אתה צודק, ולצערי אנחנו משתמשים במשוואה הזו ביותר מדי מקרים - גם בכאלו שאינם נוגעים בכלל לתחום.

מדהים לראות כל פעם את הבעת פניהם של קולגות לתחביב מחו"ל בכל פעם שאני מוריד להם "קובץ הנחיות ופקודות" לאיך ומה לעשות כדי לעזור לי להתפתל בדרך העקלקלה של התחביב בישראל.

 

הרהור: מה קדם למה? התחמון לבירוקרטיה או הבירוקרטיה לתחמון...האם בגלל התחמנים יש בירוקרטיה או בגלל הבירוקרטיה נוצרו התחמנים?

 

אבל במקרה הנ"ל יש דרך ישרה ופשוטה.

 

הדרך העקומה רק תגרום לו צרות...

פורסם

המון תודה לכל המגיבים

החכמתי מהתשובות.

אני תמיד הולך בדרך הישרה גם אם לפעמים היא מאוד עקומה בסבך הבירוקרטיה בארץ.

אני צריך לייבא 2 מכלי דלק וריצפה לרכב הנ'ל.

לגבי הריצפה אני מניח שלא תהיה בעיה, לגבי מיכלי הדלק אני אצטרך מהיצרן / חנות, אישור על התאמת החלקים לרכב.

שאלה: אני יכל לקבל רשיון ליבוא עוד לפני שהחלקים בארץ? וזאת כדי לחסוך את תשלום האחסנה המופרז.

פורסם

כן,

תגיש את הבקשה מוקדם ככל האפשר , תציין שמדובר בבקשה מוקדמת (בגלל זה אין את הודעת הדואר)

ותוכל לקבל

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...