Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 405 97' זה הזרקה או קרבורטור?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4092 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ב-97 אמור להיות הזרקה. לא יותר פשוט לפתוח מכסה מנוע ולהסתכל?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אוקי תודה.

 

הרכב לא אצלי, ככה שאין לי אפשרות לבדוק, אחרת לא הייתי שואל.

 

כנראה שצדקתי וזה אכן הזרקה, היה לי וויכוח עם מישהו שטען שכל ה405 זה קרבורטור

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
אין בארץ רכב מוזן מאייד אחרי 94'.

יש גם יש - כגון רנו אקספרס 95', מאזדה B2000 מבציר 95' וגם מאזדה בונגו(מסחרי סגור/ואן סדרה E) מאותו בציר.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
יש גם יש - כגון רנו אקספרס 95', מאזדה B2000 מבציר 95' וגם מאזדה בונגו(מסחרי סגור/ואן סדרה E) מאותו בציר.

אקספרס 95 הייתה מוזרקת. וכנראה גם כל השאר במודל 95.

 

 

במודל 94 עוד היו מסחריות עם קרב', פרטיות היו עד מודל 93' (חוץ מסקודה ולאדה).

 

נפח 1.8 ומעלה קרב' עד מודל 92.

נפח 2.0 ומעלה קרב' עד מודל 91.

 

 

חוץ מזה אני מכיר 405 שהסבו מהזרקה לקרבורטור, ואני מניח שהיא לא היחידה.

 

 

פורסם

חדרה, (סוף) 1991:

 

אבא בדיוק קיבל את ה-405 SR 1.9 קרבורטור 8) "מודל" 1992, שאמורה להחליף את הלאנסר 1989 התכולה משמאל- גם אותה קנה חדשה.

 

תנו כבוד- היתה הלאנסר הראשונה בחדרה אז, ולא איזה רכב של עניים אלא ה-GLX היוקרתי. חלונות חשמל, הגה כח, אוטומטי, מזגן והכל ממנוע 1.5 בעל מומנט עוקר חושים). כמובן שכשהפיג'ו הגיעה, היא שמה הכל בפרופורציה, גם אם בעצמה לא היתה מכונת השחזות. אבל ההבדל מהלאנסר היה עצום.

 

בינהן, ה(לא באמת) מפלצת שלי שהיתה הרפתקאה שכל אידיוט חייב לעצמו. ואכן אתם יכולים לראות אותי מנסה לתקן את הוויניל בגג עם סופר-גלו או תכשיר זוועות אחר. החתול השחור מבשר על העתיד לבוא.

 

img001.jpg

פורסם
אקספרס 95 הייתה מוזרקת. וכנראה גם כל השאר במודל 95.

לא כל האקספרס של 95' היו מוזרקות יש בינהן גם מאויידות(ככל הנראה עודפים של 94').

שתי המאזדות שציינתי, הן בוודאות עם מאייד(מהדגמים שיובאו ארצה).

את בד' זיהום האויר לרכבים אלו אנו בודקים בסרק בלבד(כמו במאייד) וחותמים ידנית.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
יש גם יש - כגון רנו אקספרס 95', מאזדה B2000 מבציר 95' וגם מאזדה בונגו(מסחרי סגור/ואן סדרה E) מאותו בציר.

 

מעניין - למיטב זכרוני משנת 1994 כל המכוניות חויבו בממיר קטליטי, והממיר דרש הזרקת דלק.

איפה הטעות שלי? ממיר לא דורש הזרקה? זה לא היה ב-1994? לא כל המכוניות חויבו בממיר?

פורסם

לא...היו כמה חריגות.

 

סקודה פייבוריט 94 הייתה עם קרבורטור וממיר.

 

בחו"ל עוד השנות ה 80 היו דגמים עם קרבורטור וממיר קטליטי.

 

בכל מקרה, כמו שנאמר: הייתה דחיה של שנה או שנתיים לגבי מסחריות.

 

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

ראיתי את הרכב אכן הזרקה חד נקודתית.

 

סתם מעניין לדעת הלאדות היו בארץ עד 97', מודל 95-97 היו הזרקה?

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

×
×
  • תוכן חדש...