Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עמית - תשובתך מעלה לי שתי שאלות:

1. האם קורס רענון בנהיגה או נהיגה נכונה מוכר כאשר הרשיון אינו תקף (כלומר בעת שלילה, או בעת שהנהג ממתין להשלמת מבחן התאוריה או המבחן המעשי שנדרש ממנו?2. האם במקרה של התחדשות תקופת ה"נהג החדש" גם קורס הרענון נדחה בהתאם למועד "איפוס" תקופת הנהג החדש?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

1. כן. ללא השלמת הקורס לא יחודש הרישיון או לחילופין יקבל זמני ל-2-3 חודשים עד השלמת הקורס.

2. אין דחיות.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

שלום לכולם :)

 

התמול הגיע אלי מכתב הביתה ואני לא כול כך מבין אותו מישהו יכול להסביר לי ולפרט לי?

togy5mat5mnz.jpg

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה אומר שהוזמנת לבצע קורס נהיגה מונעת, לא ביצעת אותו מסיבה כלשהי וגם לא הודעת להם על סיבה שמונעת ממך לבצעו.

מרגע קבלת המכתב- יש לך 7 ימים להפקיד את רשיון הנהיגה שלך במשרד הרישוי הקרוב.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם
זה אומר שהוזמנת לבצע קורס נהיגה מונעת, לא ביצעת אותו מסיבה כלשהי וגם לא הודעת להם על סיבה שמונעת ממך לבצעו.

מרגע קבלת המכתב- יש לך 7 ימים להפקיד את רשיון הנהיגה שלך במשרד הרישוי הקרוב.

 

אבל הרישיון שלי מופקד כבר אצלהם ונרשמתי לקורס ב13.4

פורסם
אבל הרישיון שלי מופקד כבר אצלהם ונרשמתי לקורס ב13.4

הרשיון שלך הופקד בבית המשפט לא אצלהם, מוזר שהם לא מעודכנים ומתואמים בינהם, תגש אליהם בדחיפות ותסדיר את העניין עם הרשיון כלכך חשוב לך. אתה מרגע לרגע נגרר לעוד צרות שאתה יושב בפורום ומנסה למצוא פתרונות

פורסם
הרשיון שלך הופקד בבית המשפט לא אצלהם, מוזר שהם לא מעודכנים ומתואמים בינהם, תגש אליהם בדחיפות ותסדיר את העניין עם הרשיון כלכך חשוב לך. אתה מרגע לרגע נגרר לעוד צרות שאתה יושב בפורום ומנסה למצוא פתרונות

 

אני חייב לגשת אליהם אין להם איזה מספר שאפשר לעדכן אותם?

פורסם
אני חייב לגשת אליהם אין להם איזה מספר שאפשר לעדכן אותם?

לא אמרת שנגמרת לך השלילה ב1.4?! גש אליהם עם טופס הפקדת רשיון מבית המשפט שקיבלת, אל תקח את את הטופס של הגזר דין וכל הפירוט אין צורך בזה וזה רק יפגע בך, ואולי יתמזל מזלך ורק תצטרך נהיגה מונעת.

פורסם
לא אמרת שנגמרת לך השלילה ב1.4?! גש אליהם עם טופס הפקדת רשיון מבית המשפט שקיבלת, אל תקח את את הטופס של הגזר דין וכל הפירוט אין צורך בזה וזה רק יפגע בך, ואולי יתמזל מזלך ורק תצטרך נהיגה מונעת.

ביום ראשון משרד הרישוי חוזרים אני יקפוץ לשם עם כל הניירת שיש לי וניראה לאן זה מתגלגל :/

פורסם
לא אמרת שנגמרת לך השלילה ב1.4?! גש אליהם עם טופס הפקדת רשיון מבית המשפט שקיבלת, אל תקח את את הטופס של הגזר דין וכל הפירוט אין צורך בזה וזה רק יפגע בך, ואולי יתמזל מזלך ורק תצטרך נהיגה מונעת.

הוא חייב לגשת עם גז"ד בכדי שבמשרד הרישוי יוכלו לאמת את תקופת השלילה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
הוא חייב לגשת עם גז"ד בכדי שבמשרד הרישוי יוכלו לאמת את תקופת השלילה.

קומפי בלי לזלזל בך חס וחלילה, העורך דין של חבר שלי הדגיש לו ללכת רק עם טופס הפקדת רשיון שבו מפורט מספר ימי השלילה ומועד ההפסקה, העורך דין טען שאם הוא ילך עם גזר הדין זה יכול להדליק נורות אצל הפקידה במשרד הרישוי, וככה זה באמת קרה הוא הלך רק עם טופס הפקדת הרשיון והפקידה לא שאלה כלום והוחזר לו הרשיון.

פורסם

גם אם ה-ר.נ. יוחזר זה יהיה לתקופה הנוכחית בלבד.

במשרד הרישוי יודעים על כל הרשעה שמנויה בתוספת השלישית ואמתעי התיקון הנדרשים עקב זאת. לכן לא יהא לו מנוס מהם.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

עידכון!

 

הבוקר הייתי במשרד הרישוי ושם נאמר לי שעלי לעבור וועדה רפואית ושאני צריך לשלוח להם טפסים שהיא הביא לי למלא ואני מקבל תשובה עד 3 חודשים אני לא מבין למה אני צריך לעבור את הוועדה הרפואים הזאות בטח זה עד כמה שקלים למדינה בנוסף היא אמר שאני צריך לעבור בדיקת ראייה.

לאחר שאני עושה את כל הדברים האלה אני מוציא תיאוריה מחדש וטסט מחדש.

האם הרישיון שהיה לי לאופנוע גם נפסל ואני יצתרך לעשות אותו מחדש?

בנוסף לכל זה יש לי מחר קורס נהיגה מונעת שזה גם חלק מהתהליך.

פורסם

כל מורשע בשמוש בסמים ו/או אלכהול מופנה ע"י רשות הרישוי למרב"ד.

אופנוע - ע"פ ידיעתי תצטרך לעבור שוב מחדש.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...