Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

קניתי השבוע רכב חדש מסוג יונדאי I25

עכשיו היא קצת מלוכלת ורציתי לתת לה טיפול טוב.

אני צריך המלצה לחומר טוב לדשבורד, חומר טוב לניקוי מושבים

וכמובן ווקס שיתן הברקה והגנה טובה הרכב בצבע כסוף אז אם יש המלצה מיוחדת אשמח לדעת לדעת

פורסם

שמע אתה לא הראשון ולא האחרון שיבקש חומרים, אז אני אמליץ לך על כמה חומרים

אבל אם תרצה לדעת מה ההבדלים בין זה לבין חומרים אחרים תצטרך לערוך חיפוש בפורום

ולקרוא נושאים ארוכים שמפורט שם בדיוק על כל החומרים, הנושא הזה נטחן המון.

 

אם אתה רוצה לא להוציא הרבה כסף על חומר לדשבורד אז יש לך את Carplan Flash Dash,

חומר מעולה ולא יקר אך תזכור שלפני יישום החומר עם הפד

יש לנקות את משטח הדשבורד טוב טוב עם APC(חומר לניקוי).

אתה יכול להשתמש ב-APC גם כחומר לניקוי למושבים,

ה-APC הוא חומר ניקיון מעולה לכל דבר פשוט צריך לדלל לפי סוג הניקוי.

אם זה למשל ניקוי הדשבורד אז יש לדלל אותו ביחס של 1:10, ואם זה ניקוי המושבים אז יש לדלל

לפי כמות הלכלוך של המושבים, אם זה לכלוך בצורה סבירה אז 1:8 זה סבבה,

אם אתה רואה שהלכלוך לא יורד אז אתה יכול להוריד את יחס הדילול ל1:6 או 1:7, מה שתבחר.

 

ולגבי וקס הייתי ממליץ לך על Collinite 845(מניסיון) וקס פשוט מעולה.

זאת ההמלצה שלי, תהנה.

Seat Leon 1.8T 248Hp//2017

Stage 1 // Revo

פורסם

מבחינה תקציבית אין בעיה אפשר בכייף נגיד עד 300 ש"ח לחומרים טובים

ואשמח למשהו שאפשר להשיג פה בארץ ולא מחו"ל כי אני רוצה לעשות את זה בשישי הקרוב.

×
×
  • תוכן חדש...