Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים יקרים,

מאחר והמגאן שלי כבר נאנקת תחת הנטל (כ-300,000 ק"מ + כ-40,000 ק"מ לשנה), וגם הכיס שלי סובל, אני מחפשת חלופה הולמת.

מודה ומתוודה שנושא הבטיחות מאד קרוב לליבי, בייחוד עקב האלימות הגוברת והולכת בכבישי ארצנו.

אין לי כמעט השתתפות בהוצאות רכב מהעבודה, ואני מוציאה כ-2800 ש"ח בחודש רק על דלק.

מאחר והביקורים במוסך הולכים ונהיים יותר ויותר תכופים, אני מעונינת ברכב לא חדש, סביב 2012, אוטומטי, נוח לנסיעה ובטיחותי ככל שניתן.

אשמח לקבל המלצות לחלופות, כולל על טרייד-אין וליסינג.

 

תודה מראש!

פורסם

ממליץ גם ללכת על הפלואנס דיזל רכב אמין וחסכוני.

פורד מונדיאו בורח מהטראומה של הפונטו הקסם שבמכוניות!!!

פורד פוקוס מנוע 2.0 אוטו מצויין חלום של אוטו!!!

אני החלטתי פורד זה הרכב שילוו אותי כל החיים!!!

פורסם

תקראי את השרשור הזה, ייתן לך פרספקטיבה כללית. תחזרי אח"כ לספר מה זה "נאנקת" - האם יש תקלות או שהרכב תקין?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
תקראי את השרשור הזה, ייתן לך פרספקטיבה כללית. תחזרי אח"כ לספר מה זה "נאנקת" - האם יש תקלות או שהרכב תקין?

תודה על השרשור... קראתי אותו לפני שפרסמתי את השאלה, ומאחר שלא כמו אותו בר-מזל, אני נאלצת להשקיע אלפי שקלים בהחלפה של חלקים (דוגמה מהחודש האחרון:אלטרנטור, רצועה, תושבת), נראה לי שעם כל הסנטימנטים, עלי להיפרד מהמגאן שאותו אני מאד אוהבת, בעיקר בגלל הנוחות ותחושת הבטחון.

האם יש לך המלצות?

 

תודה!

פורסם

לממליצי הפלואנס או המגאן:

האם יש מודל ספציפי?

שכן חייבת להודות שעם הדגם של המגאן 2 שיש ברשותי, ביליתי לא מעט ברכבי גרר ומוסכים..:cry:

 

תודה!

פורסם

המגאן/פלואנס בכלל ופלואנס דיזל בפרט, מראים אמינות מצויינת - טובה הרבה יותר מהמוניטין המפופקים שיצאו למגאן II.

 

הדיזל אמין וחסכוני הרבה יותר מומלץ בהחלט הן במגאן המוצעת כחמש דלתות או סטיישן, והן בפלואנס המוצעת כסדאן.

 

במבצע של לובינסקי זה להחליף נבלה בטרפה כי האחריות תגמר לה אחרי שנה, והיא תשאר עם רכב שערכו בשוק אפסי.

 

קחי בחשבון שכדי לקנות מגאן/פלואנס כזאת תצטרכי לפחות כ-75000 ש"ח (לקרסו טרייד-אין וחברות הליסינג האחרות, תוכניות אשראי נדיבות בבחלט)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
המגאן/פלואנס בכלל ופלואנס דיזל בפרט, מראים אמינות מצויינת - טובה הרבה יותר מהמוניטין המפופקים שיצאו למגאן II.

 

הדיזל אמין וחסכוני הרבה יותר מומלץ בהחלט הן במגאן המוצעת כחמש דלתות או סטיישן, והן בפלואנס המוצעת כסדאן.

 

במבצע של לובינסקי זה להחליף נבלה בטרפה כי האחריות תגמר לה אחרי שנה, והיא תשאר עם רכב שערכו בשוק אפסי.

 

קחי בחשבון שכדי לקנות מגאן/פלואנס כזאת תצטרכי לפחות כ-75000 ש"ח (לקרסו טרייד-אין וחברות הליסינג האחרות, תוכניות אשראי נדיבות בבחלט)

 

תודה רבה רבה!

מאד עוזר!

×
×
  • תוכן חדש...