Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אכן יקר!

בדיקה זריזה בוובי מראה שזה סדר גודל של 7500 אלף חובה + מקיף (קיימת תביעה מלפני שנתיים).

השאלה אם זה שונה מרכבים אחרים בטווח המחירים הזה?

מצד שני, בדקתי וטוסון 2018 לא זול משמעותית.

האם הטוסון יקר עקרונית לביטוח?

פורסם

חברים, הלכתי לראות את היונדאי.

דווקא נראה נחמד.

השאלה שלי היא - האם ניתן להכניס מאחורה בוסטר גב ושני כסאות?

אני יכול להתאים את הכסאות לרכב, השאלה היא אם יש אפשרות עקרונית כזאת?

מבחינת רוחב מושב אחורי, כמו של משפחתית סטנדרטית, למרות שהרכב רחב משמעותית!

יש סיבה לזה שהרכב רחב, חוץ מלעשות חיים קשים בחניה?

פורסם

ממליץ לך לבדוק גם את הספורטאז' המקביל. הוא זול יותר ב-2,000 ש"ח, יש לו מסך גדול יותר ופנסי לד קדמיים שאין בטוסון 2.0.

פורסם

במידה והמראה / פוזה לא משחק כ"כ תפקיד בבחירת הרכב, תבדוק את הקיה נירו. לדעתי תתאים יותר לצרכים שלך, בתקציב נוח יותר ובהחזקה זולה יותר. 

יש גם לא מעט מפורסמים בלוחות ובדרײכ זו מכונית שלא זוכה להתעללות אז יכול להיות שתחסוך גם ברכישה אם תחליט לקנות לא ממגרש. 

את המכירה כדאי לבצע עצמאית ובתקופה של היום ועם רכב מבוקש כמו שלך, חבל להפסיד אחוזים רבים לטרייד. 

פורסם
לפני 4 שעות, Mike808 כתב:

ממליץ לך לבדוק גם את הספורטאז' המקביל. הוא זול יותר ב-2,000 ש"ח, יש לו מסך גדול יותר ופנסי לד קדמיים שאין בטוסון 2.0.

 

השאלה היא אם יש אותו במלאי. אנסה לשאול אצל היבואן.

הטוסון 2.0 קיים כרגע במלאי.

אמנם לא קריטי לנו הרכב במיידי, אבל ברגע שכבר קיבלנו החלטה הרצון הוא לזרז תהליכים.

 

לפני 4 שעות, Moshe c כתב:

במידה והמראה / פוזה לא משחק כ"כ תפקיד בבחירת הרכב, תבדוק את הקיה נירו. לדעתי תתאים יותר לצרכים שלך, בתקציב נוח יותר ובהחזקה זולה יותר. 

יש גם לא מעט מפורסמים בלוחות ובדרײכ זו מכונית שלא זוכה להתעללות אז יכול להיות שתחסוך גם ברכישה אם תחליט לקנות לא ממגרש. 

את המכירה כדאי לבצע עצמאית ובתקופה של היום ועם רכב מבוקש כמו שלך, חבל להפסיד אחוזים רבים לטרייד. 

 

תודה, הסתכלתי במפרט והפתיע אותי לראות שתא המטען שלו קטן מידי.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

חברים,

 

ביצענו הזמנה של הטוסון 2 ליטר.

 

מכיוון שזו פעם ראשונה שאני קונה רכב מהיבואן, הייתי שמח לשמוע האם יש המלצות לדברים שיש לבדוק וכדומה.

פורסם

חברים אני מקפיץ,

אשמח לקבל תגובות למי שיש.

 

בנוסף, יצרו איתי קשר מסוכנות כלמוביל ביטוח, ביקשתי הצעת מחיר כי אני גם ככה מחפש לעזוב את הסוכן ביטוח (הוא כבר נהיה גדול ואיבד את כל הרעיון של סוכן אישי, היחס לא שונה מביטוח ישירות דרך חברה).

ההצעה של כלמוביל גבוהה בכמעט 600 ש"ח מההצעה שנתן לי הסוכן.

 

הנציגה טוענת שהם מתחייבים לחלקים "מקוריים וחדשים" (כך כתוב בנייר שהיא שלחה לי למייל), ושבמקום אחר לא יכולים להתחייב על זה, אלא רק על בסיס זמינות חלקים אצל היבואן.

אמרתי לה שגם הסוכן נתן הצעה עם חלקים מקוריים (לצערי לא הצעה כתובה אלא רק כשדיברתי איתו בעל פה), והיא אמרה לי שרק בסוכנות שלהם באמת יכולים להתחייב על זה כי הם עובדים תחת היבואן.

במקומות אחרים החלקים המקוריים זה רק על בסיס זמינות חלפים אצל היבואן ולכן בפועל זה מאפשר לביטוח פרצה כדי להתחמק מחלקים מקוריים.

 

בנוסף, כל המוסכי הסדר שלהם הם מורשי יונדאי, ובמקומות אחרים זה לא ככה.

 

לי זה נשמע קצת קשקוש, אם אני מבין נכון הם בסך הכל סוכנות שמתווכת ביני לבין החברת ביטוח. אז למה שיהיו הבדלים כשהפוליסה היא דרך סוכן כזה או אחר?

 

מישהו מכיר? יודע במה מדובר?
אשמח מאוד לחוות דעת.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...