Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4100 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לאו דווקא מעיד על בעיה כלשהי, לדוג' גם רכב שעושה נסיעות קצרות רוב הזמן, יפתח אותם סממנים.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון:

 

לא ניסיתי את כל מה שהצעתם אם כי ניסיתי חלק מהם אך ללא הצלחה, אולי בגלל שהמצב היה גרוע ממה שאפשר לראות בתמונות.

 

על כל מקרה, יצא לי להשתמש במוצר מיוחד שנקרא Bullet Shine של Nanoskin שמיועד לעבודה הזו, ובשילוב של מטלית מיקרו פייבר ממש פשוטה ובלי שום מאמץ כמעט הצלחתי להגיע לתוצאה שרציתי:

 

IMG_1305_1.jpg

photo hosting

 

השאלה היא, איפה אני משיג את המוצר הזה במחיר נורמלי? מצאתי אותו באיביי אבל יחד עם עלות המשלוח המחיר הוא 220 ש"ח שזה ניראה לי דיי מוגזם.

פורסם

1. ניקוי עם SONAX או IRON X

2. מעבר עם צמר פלדה 0000

3. פוליש עם CG METAL POLISH

 

הנה ניקוי דומה שעשיתי, זה לפני שעשיתי עם צמר פלדה, עכשיו נראה יותר טוב מבתמונות.

לגבי ה Nanoskin תנסה לשאול אצל יעקב אלטר.

 

פורסם

אז אחרי שראיתי את השרשור הזה לא יכולתי שלא לשים לב לסופית אגזוז המטונפת שלי כל פעם שעברתי ליד.

ב3 שנים האחרונות נשטף אך ורק בשטיפות ידניות רגילות לכן לדעתי לא הסופית לא עברה ניקוי יסודי מאז שנקנתה ע"י הבעלים הקודמים.

בהתחלה חשבתי על APC של מגס״ בדילול יחסית אגרסבי אך הבנתי שפיח שהצטבר במשך שנים צריך משהו רציני.

למשימה גויסה חומצת מלח תעשייתית.:twisted:

מדובר על חומר כל כך אגרסיבי שכאשר מישתמשים בו יוצא ממנו עשן רעיל שאסור לנשום אותו.

ניתן לתמונות לדבר.IMAG1030.jpgIMAG1026.jpgIMAG1036.jpgIMAG1032.jpgIMAG1034.jpgIMAG1031.jpg

בעוד כשבועיים אקנה פוליש למתכת ואעדכן תוצאה סופית.

פורסם

עשיתם לי חשק, מחר אראה עד כמה גרוע המצב בזוג הסופיות של האלפא שלי :)

 

בכל מקרה, הג'ולייטה נראיית סוף! גם התוצאה של פות"ש

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

אמנם המצב לא היה כזה גרוע, אבל היה קצת פיך ולא היה ברק.

 

שטיפה ראשונה עם מים, אחר כך מייבש ומטיז מסיר שומנים. ממתין 2 דק' ומשפשף עם צמר פלדה.

 

אחר כך עברתי עם הרסס-נגב (אני משתמש בו לכל הבפנים של הרכב ולחלונות גם)

 

וזאת התוצאה, במציאות נראה יותר טוב:

http://up414.siz.co.il/up1/kmyzlqtwz2zn.jpg

 

למעלה לפני למטה אחרי.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

מקפיד על תחזוקה קבועה בשטיפה. סונקס + מברשת דיטיילינג והכל בסדר.

הברק כמו ביום הראשון מבלי להדרש לפולישים ולפתרונות אגרסיביים יותר.

M-TECH E46

×
×
  • תוכן חדש...