Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4153 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

אני מעוניין להרכיב איזשהו קיט בסיסי לניקוי

דברים שאני מעוניין בהם

שמפו טוב

ווקס או אוטם צבע (מה עדיף? למה?)

חומר לשיחזור הצבע השחור של הפלסטיקה החיצונית (כזה שהפלסטיקה גם תישאר שחורה יותר מיום יומיים אחרי הניקוי)

חומר לג'אנטים

חומר לצמיגים

חומר לניקוי פלסטיקה פנימית

חומר לניקוי ריפודים (קורות מצופות בד ומושבים)

ואפליקטורים לחומרים הנל.

 

אין לי בעיה להזמין לחו"ל.

יש לציין שאני לא פנאט ניקיון של הרכב, פשוט נמאס לי לחפש מכון שטיפה שעובד נורמאלי ולא מזלזל ברכב של הלקוח שנכנס אליו ושיש לי 0 ידע בנושא אז אני די נתון לחסדייכם.

 

תנקס

פורסם

מה התקציב שלך לכלל החומרים?

חומרי טיפוח וניקוי לרכב זה כמו חנות צעצועים לילדים .

יש לך צעצוע משאית שעולה 50 ש"ח, ויש לך צעצוע משאית שעולה 1000 ש"ח .

פורסם

אין תקציב מוגדר.

הגישה שלי היא שעדיף להוציא 400 ש"ח שתקבל עבורם תמורה ותיהיה מבסוט מאשר 100 ש"ח על משהו שלא יעשה את העבודה ובפועל זה יהיה כסף לפח.

לא רוצה להתפזר שלא לצורך ולא רוצה לקנות זבל'ה.

300-400 ש"ח יספיקו לי לצורך הרכישה?

פורסם

אלו המוצרים שבהם אני משתמש, ואולי זה יעזור לך להחליט מה לקנות :

 

שמפו- Chemical Guys Citra Wash&Gloss:

http://www.autostore.co.il/%D7%A9%D7%9E%D7%A4%D7%95-Chemical-Guys-Citra-Wash-Gloss.html

 

השמפו הזה מאוד מרוכז ומספיקה כמות קטנה של חומר בדלי .

השמפו הזה אצלי כבר מעל שנה ואני לא מצליח לסיים אותו .

 

אוטם צבע- OPT Opti Seal :

http://www.autostore.co.il/%D7%90%D7%95%D7%98%D7%9D-%D7%A6%D7%91%D7%A2-%D7%9E%D7%94%D7%99%D7%A8-OPT-Opti-Seal.html

 

מאוד קל לשימוש- ריסוס וניגוב עם מטלית\אפליקטור מיקרופייבר .

 

** אני משתמש באוטם צבע של מנזרנה :

http://www.autostore.co.il/151426/%D7%90%D7%95%D7%98%D7%9D-%D7%A6%D7%91%D7%A2-Menzerna-PL

 

פלסטיקה חיצונית- Auto Finesse Revive:

http://www.autostore.co.il/%D7%92-%D7%9C-%D7%9C%D7%97%D7%99%D7%93%D7%95%D7%A9-%D7%A6%D7%9E%D7%99%D7%92%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%92%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%AA-Auto-Finesse-Revive.html

 

מוצר מדהים וזול!

ממש משחזר את הפלסטיק הדהוי למראה צבע מקורי.

דרוש טיפה קטנה על פד בשביל לכסות שטח גדול.

החומר הזה מאוד חסכוני וישאר לך להרבה זמן.

 

חומר לצמיגים-Meguiar's Endurance:

http://www.autostore.co.il/%D7%A0%D7%95%D7%96%D7%9C-%D7%9C%D7%97%D7%99%D7%93%D7%95%D7%A9-%D7%A6%D7%9E%D7%99%D7%92%D7%99%D7%9D-Meguiar-s-Endurance.html

 

חומר לפלסטיקה פנימית- Carplan Flash Dash:

http://www.autostore.co.il/151426/%D7%A4%D7%9C%D7%90%D7%A9-%D7%93%D7%A9-%D7%AA%D7%A8%D7%A1%D7%99%D7%A1-Carplan

 

אפליקטורים-

לצמיגים:

http://www.autostore.co.il/%D7%90%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%A7%D7%98%D7%95%D7%A8-%D7%9C%D7%A6%D7%9E%D7%99%D7%92%D7%99%D7%9D-SM-Arnold.html

 

לאוטם צבע:

http://www.autostore.co.il/%D7%90%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%A7%D7%98%D7%95%D7%A8-%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%92-%D7%9E%D7%99%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%91%D7%A8-SM-Arnold.html

 

לפלסטיק חיצוני+ פנימי:

http://www.autostore.co.il/%D7%96%D7%95%D7%92-%D7%90%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%A7%D7%98%D7%95%D7%A8-%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%92-Meguiars.html

 

אל תשכח לעשות חיפוש בפורום .

אתה תמצא פה מלא מידע והמלצות על מוצרים.

×
×
  • תוכן חדש...