Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4161 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

שוב אני מתעייץ מאחר ואני ממש מתלבט קשות, האם לקחת ליסינג או לרכוש.

 

קיבלתי מספר הצעות:

פלואנס 14 - 1.6 אמביאנס 0 ק"מ כולל כל האבזור ב 10 מקדמה, 1500 חודשי ל30 חודשים ובסיום 66000

 

שלמה סיקסט - גטה 2015, 10 מקדמה, 1680 ל32 חודשים בסוף 51000

 

ליסקאר - גטה / אוקטביה 1.2 tsi 2015

10 מקדמה, 1900 ל36 חודשים ובסוף 37000

 

השאלה, האם הרכב משועבד לשלמה סיקסט או ליסקאר, האם יהיה פחת של 20 אחוז במידה וארכוש את הרכב וארצה למכור אותו בעתיד?

 

אופציה נוספת שאני חושב עליו האם לקחת פשוט הלוואה של 60-70 ולקנות איזה פורטה 11-12 פרטית.

 

אני כבר לא יודע לאיזה כיוון ללכת תעזרו לי להחליט.

 

הנסועה השנתית שלי 30-33 אלף ק"מ בשנה

בטיחות בגלל הילד, מאובזר וחסכוני!

 

תודה

14 למאי

פורסם

בעסקאות האלו, בדרך כלל, הרכב לא משועבד לחברת הליסינג אלא רשום על שמה.

אגב, שתי החברות יודעות שזה הקילומטראז' השנתי הצפוי שלך? כי בדרך כלל קילומטראז' כזה גורר קנס שמן...

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

כולם מודעים לק"מ,

מה שכן ראיתי פוסט מעלי אופציה לאלפא גולייטה 2011 תילתן ככה, איפה ניתן למצוא אחת והאם תקציב של 100 יספיק?

 

אני יודע שאני גולש.. אבל מה הצריכה / אחזקה של רכב כזה?

14 למאי

פורסם

בדקתי לפי המלצתכם..

 

LEASE4U מגאן\פלואנס דיזל = 2160 ש"ח בחודש

ליסקאר - גטה\אוקטביה 1.2 טי.אס.איי = 1990 ש"ח בחודש

שלמה סיקסט - גטה 1.2 טי.אס.איי = 1640 ש"ח בחודש

LEASE4U - פלואנס בנזין 1.6 = 1500 ש"ח

 

כולם עם מקדמה של 10 אש"ח

ועם מחירים שונים של סיום תקופה.

הכל 30 עד 36 חודשים.

כולם מודעים לכילומטראז של מעל 30 בשנה.

 

בגדול לא מעניין אותי סיום תקופה, מעניין אותי החזר חודשי ולהחליף בסיום התקופה..

 

 

א. מה עלי לוודא מול החברות? האחריות יצרן מכסה את התקופה של העסקה

ב. האם הצריכת דלק של גטה עם מנוע כזה היא באמת כ 1 ל 17-18 ?

ג. האם הדיזל של רנו באמת מוציאים 1 ל 18-20 ?

 

בגדול לא תכננתי להוציא כזה הרבה לרכב.. בניתי על איזור ה1000 ש"ח חודשי ואני מוצא את עצמי בדיוק עם כפול.

ראיתי מאזדה 2 ב1000 ש"ח חודשי אבל הדלק בנסועה הזאת יכול להגיע כמעט ל1500 חודשי (כ2500 ק"מ בחודש) לעומת כמעט חצי (בנחה שבאמת הרכבים עושים 1 ל 17-19 )

 

אני כבר אבוד..

14 למאי

פורסם

חוץ מהמגאן והפלואנס דיזל, אף אחד מהרכבים שציינת לא עושה 17 קילומטרים לליטר בתנאי אמת. כך שאני לא מציע לך לחרוג מהתקציב שהגדרת, כי תהיה כאן חריגה על גבי חריגה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...