Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום היקרים ! :lol:

לאחרונה קניתי מאיביי נורות קסנון בגודל H4 והרכב שלי זה H7 .

קניתי במחיר 120 שקלים . המחיר הכי זול שמצאתי !

ולא התאים לצערי :x . אז היום מכרתי אותם לאיזה חשמלאי אחד ב 100 שקל . מהסיבה שלסיטרואן C4 אמרו לי שלא כדאי להתעסק עם חשמל כי הכל שם מחשב . בקיצור מכרתי לו אותם .

 

 

שאלה שניה :

 

ניתקתי את המצבר מהרכב וכשבאתי לפתוח את הרכב עם השלט זה לא עבד , בדקתי את הסוללה עם אמפרמטר היא מראה 2.7 מתוך 3 V (לא יודע אם זה קשור) . בקיצור השאלה שלי איך לקודד אותו לרכב . מודל הרכב הוא 2007 .

3930.jpg
פורסם

בפונטו שלי, הכל לא פחות מחשב מבסיטרואן שלך, ועד לא מזמן הייתי עם קסנון. לא רואה בעיה. תזמין קיט איכותי, הפעם עם סוג הנורה הנכון, תרכיב וסע לשלום.

רק אל תשכח לבצע כיוון פנסים כמו שצריך כי קסנון עם רפלקטור נוטים לסנוור אז תדאג שאתה לא מסנוור!

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
בפונטו שלי, הכל לא פחות מחשב מבסיטרואן שלך, ועד לא מזמן הייתי עם קסנון. לא רואה בעיה. תזמין קיט איכותי, הפעם עם סוג הנורה הנכון, תרכיב וסע לשלום.

רק אל תשכח לבצע כיוון פנסים כמו שצריך כי קסנון עם רפלקטור נוטים לסנוור אז תדאג שאתה לא מסנוור!

תודה על התגובה אבל אני יוותר על הקסנון , זה פשוט זבל מאיביי הכל סיני וזה יכול לגרום לבעיות בעתיד למגעים של הרכב .

מה בנוגע לקידוד שלט ?

3930.jpg
פורסם

זבל מאיביי? אתה חושב שכשאתה הולך לאיזה מתקין שלוקח לך 1000 שקל על קסנון, הוא לא הזמין את ה"זבל מאיביי" הזה?

אני יכול לומר מניסיון שהקסנן מאיביי בסדר גמור, רק תקפיד לקנות אחד ממוכר טוב בעל מוניטין גבוה.

בעיה במגעים? למה? איך? איפה שמעת דבר כזה?

 

קידוד שלט לדעתי צריך לעשות אצל מנעולן או מישהו שיודע לשכפל מפתחות.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

לא נכון, זה לא נקרה קידוד אלה תיאום המפתח לפתיחה

1)פתח סוויץ

2)תלחץ 5-10 שניות על לחצן הנעילה

3)סגור סוויץ וחכה כחצי דקה.

לדעתי הסוללה שלך חלשה וכדאי לך להחליף אותה.

לעומת זאת האימובילייזר במפתח זאת כבר בעיה למנעולן מומחה בעל ציוד מתאים.

פורסם
לא נכון, זה לא נקרה קידוד אלה תיאום המפתח לפתיחה

1)פתח סוויץ

2)תלחץ 5-10 שניות על לחצן הנעילה

3)סגור סוויץ וחכה כחצי דקה.

לדעתי הסוללה שלך חלשה וכדאי לך להחליף אותה.

לעומת זאת האימובילייזר במפתח זאת כבר בעיה למנעולן מומחה בעל ציוד מתאים.

הלכתי היום למנעולן והוא אמר לי שיש בעית אלקטרוניקה במגעים של השלט ואי אפשר לתקן אלא להזמין חדש לא כדאי להשקיע .

3930.jpg
פורסם
ממליץ לך לקבל חוות דעת שנייה.

 

ולא ממליץ להתקין קסנון בפנסים שלא יוצרו לכך. זה גם לא חוקי וגם מסנוור

ירדתי מהרעיון של הקסנון . במחשבה שניה המנורות של הסיטאורן לא כאלה גרועות , ואני לא נוסע הרבה בלילות :-)

3930.jpg
פורסם

אני חושב שהקסנון זבל שקנית גרם לך לבעיית מגעים בשלט לכן השלט שלך לא עובד :brickwall:

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

האם ראיתה את המנעולן פותח את השלט? נראה לי די מוזר כל הסיפור של המגעים. תבדוק אצל מישהו נוסף, ורק שתדע ששלט חדש זה סיפור של 700 ש"ח. החלפתי לא מזמן אחרי שהזמנתי בEBUY והוא לא היה תקין גם, הזמנתי בארץ כי נמעס לחכות.

פורסם
האם ראיתה את המנעולן פותח את השלט? נראה לי די מוזר כל הסיפור של המגעים. תבדוק אצל מישהו נוסף, ורק שתדע ששלט חדש זה סיפור של 700 ש"ח. החלפתי לא מזמן אחרי שהזמנתי בEBUY והוא לא היה תקין גם, הזמנתי בארץ כי נמעס לחכות.

ראיתי את המנעולן ואני סומך עליו , גם אני קניתי מאיביי את השלט (ללא לוח אם ) והוא זה שקודד לי אותו בפעם הראשונה והכל עבד תקין , רק הכפתור של הפתיחה עבד והפנסים . כנראה שמהתחלה הלוח אם היה דפקט ולכן לא שווה לי להשקיע 700 שקל . אני מעדיף להסתפק מאשר לעשות נזק יותר גדול שהאוטו לא יתניע .

3930.jpg
×
×
  • תוכן חדש...