Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המון מומחים לבלמים יש כאן שחורצים גורלות של יצרניות בלימה מובילות :roll:

למעשה את כמות יצרניות הבלמים בעולם אפשר לספור על יד אחת, אולי שתיים. יש כאן המון עניין של מיתוג משנה ומכירות OEM.

 

רכיבי בלימה שמגיעים מחברות גדולות ומוכרות עומדים בקריטריונים וסטדנרטים מהגבוהים שבענף הרכב. מוסכניקים שמחפפים בהתקנה (כמו למשל אי התקנת פחיות מאחורי הרפידה, אי מריחת גריז מתאים או התקנת רפידות שמתאימות "כמעט") מוציאות את שלל המיתוסים והנסיון השלילי שיש לאנשים עם מוצרי חברה זו או אחרת. מי שעושה עבודה כמו שצריך לא יחווה בעייה עם אף מותג או יצרן.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני יודע שלפחות אחד מספקי ה OEM של מאזדה הוא ATE (ספק, לא יצרן, ATE לא מייצרת בלמים, היא קונה אותם מחברות המתמחות בבלמים, TEXTAR, PAGID או TRW וממתגת אותם תחת שמה).

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם (נערך)
לא גריז ולא נעליים, ״הניסיון״ המועט שלך בתור חובב לא הופך אותך למבין ובטח שלא למקצוען.

רמסה רפידות נפוצות בגלל מחיר סביר ואיכות בינונית. בלא מעט רכבים הם מרעישות

 

נכון אני לא מבין כלום אבל עם הקצת ידע שלי אני יכול להעיד שהגירוז מאוד משפיע על הרעש.

רק להבא שאתה מתדיין עם בן אדם אחר אל תתנשא יותר מדי.

עריכה אחרונה על ידי רועי עוזרי

רועי

פורסם
אכן כמו שאמר פה אבי יעקב, על הקליפר של מאזדה 3 מוטבעים הלוגואים FOMOCO וגם ATE.

 

וגם על הרפידות ״המקוריות״.. וגם פרודו יצרן ״מקורי״ על הקרטון של הרפידות הקדמיות כתוב בקטן.

דרך אגב fomoco זה ספק של פורד.

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

פורסם (נערך)
(כמו למשל אי התקנת פחיות מאחורי הרפידה, אי מריחת גריז מתאים או התקנת רפידות שמתאימות "כמעט")

איתמר

 

עד כמה שאני זוכר הפחיות האלו נמצאות עם הרפידות המקוריות אבל לא כל ספק רפידות חליפיות מספק אותן וקורה שכמחליפים יש כאלו שלא שמים לב שצריך לנתק אותן מהרפידות הישנות,כי לאחר שימוש ממושך זה עלול להצטייר כאילו הן "מודבקות" לרפידות ולא חלק נפרד ואנשים חסרי ידע/ניסיון זורקים אותן יחד עם הרפידות הישנות ולא מעבירים אותן לרפידות לחדשות.

האם ניתן להשיג אותן בנפרד?

עריכה אחרונה על ידי adz

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

פורסם
עד כמה שאני זוכר הפחיות האלו נמצאות עם הרפידות המקוריות אבל לא כל ספק רפידות חליפיות מספק אותן וקורה שכמחליפים יש כאלו שלא שמים לב שצריך לנתק אותן מהרפידות הישנות (לאחר שימוש ממושך זה עלול להצטייר כאילו הן "מודבקות" לרפידות ולא חלק נפרד) ולא מעבירים אותן מהרפידות הישנות לחדשות.

האם ניתן להשיג אותן בנפרד?

 

במאזדה 3 הפחיות מודבקות על הרפידות, אבל בהרבה רכבים לא מודבק וצריך להעביר לסט החדש. לצערי כמו בכל מקצוע יש חאפרים שמתעצלים להעביר. אין פה עיניין של חוסר צומת לב, פשוט חאפרים שמתעצלים להעביר את הפחיות מגב הרפידה כי זה לא ״נחוץ״ ״כולה״ להשתיק רעשים.

ניתן להשיג סט פחיות חדש ואפילו מקורי אבל זה לא זול כל כך יכול להגיע אפילו ל200 שקלים ומעלה.

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

×
×
  • תוכן חדש...