Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

מותקן לי ברכב סט קומפוננט קדמי שמורכב מMT23 של מורל, וHERTZ 165XL מידבאס.

החיתוך מתבצע על ידי JBL MS8, הבעיה שהמעבד הזה לא ממש נחמד, ואין אפשרות לשנות את הנקודת חיתוך בקלות.

 

רציתי לשאול לדעת המומחים, איזה נקודת חיתוך תיהיה טובה תיאורטית להתחלה של כיוונים?, חשוב לציין שאני מודע לזה שהשידוך הזה באופן תיאורטי לא כל כך מוצלח.

 

 

תודה.

פורסם

חיפוש קל ברשת מעלה שה-MT23 בעל היענות שמתחילה סביב 1400 הרץ, והמידבאס של הרץ נחתך בסט המקורי ב-2500 הרץ (וגרף היענות שלו שטוח למדי עד כ-2000 הרץ). זה הטווח שאתה יכול לעבוד איתו לדעתי.

פורסם

ניסתי את השילוב הזה בזמנו, זה לא כלכך עבד.

המידבאס הזה לא מצליך להגיע לתדרים הנמוכים בטוויטר ככה שנמנעת חפיפה ונוצר סוג של ״בור״ תדרים.

לא ציינת איזה מגבר יש ברשותך, בכל אופן נסה לחתוך את המידבאס ב80 סלופ 24 מלמטה עד 3k סלופ 12

ואת הטוויטר ב3k סלופ 12

יש לציין שהנתונים הם רק נקודת התחלה ולא ״תורה מסיני״

בהצלחה.

BMW E36 328------Pioneer p90rs

Eton PA800.4 + PA 560.2 + ECC 1200.1

Audio Development Double W600 + Double VIPERA F8

Audio Development MM4 +MM1

 

פורסם

אם איני טועה אגב, בסט המקורי של מורל נקודת החיתוך עומדת על 2200 הרץ.

ותיקון קל לגבי ההרץ, טווח ההיענות הרשמי שלו הוא 40-6K הרץ.

פורסם

אתה יכול להעלות לכאן גרף היענות תדר של שני הרכיבים?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אז ככה, המידבאסים

 

באוף אקסיס הם בעצם וופרים שמנגנים טוב ורחב עד 1 קילו הרץ ומאותו הרגע הם מקרינים צר ונהיים כווניים. הם ינגנו יחסית טוב עד 2 קילו באוף אקסיס אבל אז כבר מתחיל רול אוף מטורף, באון אקסיס הם מידבאסים לא רעים דווקא אז הייתי ממליץ או לחתוך אותם בין 90 הרץ ל2 קילו הרץ באוף אקסיס בסלופ 6 ואת הטוויטרים מ3.2 קילו ב12

 

או לבנות למידבאסים זוויות ולחתוך אותם בין 80 הרץ ל3 קילו בסלופ 12 ואת הטוויטרים בין 3 ל 3.5 גם כן ב12

 

שים לב שנקודת ההדהוד של המידבאסים היא באזור ה70 הרץ בערך, לא רואה ממש ברור את הגרף כרגע.

 

שים לב שיתכן ותצטרך להפוך פאזות כאשר אתה חותך בסלופ 12

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

עוד תוספת שאני מקווה - תופסת

 

את הטוויטרים הייתי ממליץ להתקין בזווית 30 מעלות אוף אקסיס ולא און אקסיס מלא - היענות התדר שלהם נראית "נכונה" יותר לאוזן דווקא בזווית 30 מעלות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

את הטוויטרים התקנתי עם סקוצ' ככה שאין לי בעיה לסובב אותם בקלות, אני ינסה לבחון את ההצעה. (כרגע אני עובד על און אקסיס)

לצערי אני עובד עם מעבד קול לא כל כך גמיש ונחמד. ככה שהוא לא מרשה לי ליצור בור תדרים. JBL MS8.

 

אני ינסה לרמות אותו קצת וכוון אותו ל"3WAY" עם מיד "שמנגן" מ2000 עד 3000.

פורסם

לא הייתי מנסה ליצור בור מכוון. ממילא יש לך שם בור, למה להחריף אותו ?

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

כי תחום תדרים ששני האלמנטים לא מנגנים היטב, עדיף שיונחת.

 

בעקרון אין שם כזה בור רציני אם בכלל, אם המידבאס יחתך ב2 קילו בדרגה ראשונה, הוא עדיין יהיה שמיע היטב גם ב4 קילו.

אם הטוויטר יחתך ב3 קילו בדרגה שניה הוא עדיין יהיה שמיע באזור ה2 קילו הרץ.

 

גם ככה התחום בין 500 הרץ עד 6 קילו הרץ צריך להיות נמוך בכמה דיבי טובים בכדי להשמע נכון לבני אדם מאשר תחום הבאס בין 20 הרץ ל100 הרץ.

עיקר הבעיות שלו בכלל לא יהיו באזור הבור אלא באזור ה200 עד 400 הרץ ובאזור ה6 קילו ומעלה שידרשו הנחתה, אוף אקסיס לטוויטרים יפתור את רוב הבעיה הזו ואיקולציה תפתור בעיקר את היענות הבאס שלו ואיך שזה ישפיע על כל תחום המיד.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לצערי אי אפשר לעבוד על הMS8, בגלל הכיול האוטומטי זה פשוט לא נשמע טוב, לפעמים אני מתגעגע לאקליפס 7200, ואז אני נזכר בטאבלט:rolleyes:.

סשן כיוונים הבא יערך אחרי שדרוג הטאבלט מ2012 ל2013.

×
×
  • תוכן חדש...