Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4172 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

מנוע פורד 302 עם קרבורטור .. כשהרכב קר הוא מניע מעולה .. ממש בנגיעה ראשונה.

כאשר המנוע חם... יש סטרטר חזק אבל הרכב לא מניע.

צריך לחכות חצי שעה ואז הוא שוב מניע כמו שצריך ( מצב ממש לא נחמד שלפעמים הרכב נכבה בטעות בצומת :cry: )

 

לדעתי התקלה בקרבורטור ( אולי מציף דלק )...

 

מה אתם ממליצים לבדוק ?

 

תודה.

פורסם

כשהמנוע חם אל תתן פול גז כאם רק 10-20% כך יהיה מספיק דלק להנעה.

אם לא יניע יתכן ואין לך דלק בקרבורטור כי הכל חם שם והכל התאדה.

צריך לבדוק שהקרבורטור מכוון נכון.

יתכן גם שכיוון ההצתה אינו נכון וההצתה מוקדמת מידי ובמנוע חם זה מקשה על ההצתה.

אם יש לך פלטינות כוון אותם למצב המקסימלי המומלץ לפתיחה.

שלמה דן גדרון

פורסם

משאבה מכנית?

היתה לי בעיה דומה פעם. מנוע חם, השסתומים במשאבת הדלק לא אוטמים היטב.

כאשר המנוע בפעולה, המשאבה עובדת מהר וזה מספיק כדי לדחוף דלק לקרבורטור.

במצב סטרטר, לא תמיד זה מספיק.

אם יש לך משאבה חשמלית. כל זה לא רלוונטי.

פורסם
משאבה מכנית?

היתה לי בעיה דומה פעם. מנוע חם, השסתומים במשאבת הדלק לא אוטמים היטב.

כאשר המנוע בפעולה, המשאבה עובדת מהר וזה מספיק כדי לדחוף דלק לקרבורטור.

במצב סטרטר, לא תמיד זה מספיק.

אם יש לך משאבה חשמלית. כל זה לא רלוונטי.

 

משאבה מכאנית חדשה הוחלפה לפני מספר חודשים...

פורסם
משאבה מכאנית חדשה הוחלפה לפני מספר חודשים...

דווקא זה יכול להיות מקור הבעיה: לחץ דלק גבוה מדי גורם לקרבורטור להציף. די פשוט למדוד לחץ דלק: בדרך כלל מדי ואקום מנוע מודדים גם לחץ דלק.

מציע לך לקרוא עוד בנושא כאן:

https://lulisml.wordpress.com/2013/04/20/%D7%9E%D7%A9%D7%90%D7%91%D7%AA-%D7%94%D7%93%D7%9C%D7%A7-%D7%94%D7%97%D7%A9%D7%9E%D7%9C%D7%99%D7%AA-%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%91%D7%A8-p2-%D7%95%D7%91%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%97/

ובפרקים שלפניו ואחריו.

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם

שלום,

מתאים מאוד לקרבורטור.

יש להניח שהמחט לא אוטמת לחלוטין כאשר המצוף לוחץ אותה,

זו גם הסיבה שלאחר כחצי שעה הרכב מתניע היות והדלק

שמטפטף מהקרבורטור לתוך המניפול מצליח להתאדות ואז

אפשר להתניע ללא בעיה.

כשהמנוע חם לאחר כרבע שעה לחץ על דושת הגז למקסימום

ותן סטרטר ארוך ללא הפסקה. כאשר ואם הרכב יתניע לא להרפות

את הדושה אלא בהדרגה. המנוע יעבוד בחניקה ולאחר כמה שניות

יחזור לעבודה רגילה. כך אפשר לדעת אם באמת הקרבורטור תקול.

בהצלחה!

פורסם

קצת קשה לפתור את הבעיה הזו על גבי הפורום

ספיסר לקרב לא ממש יעזור .

איזה מערכת הצתה אתה נוסע ? איזה קרבורטור ?

רוב מה שנרשם לך פה יכול להיות כלל לא רלוונתי, זה תלוי מה יש לך מורכב

 

 

בנוסף ממליץ לך לתאם עם איציק ראובני שיפתור לך את הבעיה .

מהמעט נתונים שנתת לא נראה שיש לך איזה בעיה רצינית

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם
קצת קשה לפתור את הבעיה הזו על גבי הפורום

ספיסר לקרב לא ממש יעזור .

איזה מערכת הצתה אתה נוסע ? איזה קרבורטור ?

רוב מה שנרשם לך פה יכול להיות כלל לא רלוונתי, זה תלוי מה יש לך מורכב

 

 

בנוסף ממליץ לך לתאם עם איציק ראובני שיפתור לך את הבעיה .

מהמעט נתונים שנתת לא נראה שיש לך איזה בעיה רצינית

 

הצתה אלקטרונית MSD

קרבורטור אדלברוק .

×
×
  • תוכן חדש...