Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע פורד לא מניע ( רק במצב חם )


datsun280z
שימו לב! השרשור הזה בן 3375 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

מנוע פורד 302 עם קרבורטור .. כשהרכב קר הוא מניע מעולה .. ממש בנגיעה ראשונה.

כאשר המנוע חם... יש סטרטר חזק אבל הרכב לא מניע.

צריך לחכות חצי שעה ואז הוא שוב מניע כמו שצריך ( מצב ממש לא נחמד שלפעמים הרכב נכבה בטעות בצומת :cry: )

 

לדעתי התקלה בקרבורטור ( אולי מציף דלק )...

 

מה אתם ממליצים לבדוק ?

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תנסה להניע עם פול גז עם הוא מניע אז הוא מציף

הרכבים שלי שברולט c10 1964

רנו 17 TS מודל 1974

אולדסמוביל קטלאס סופריים 3800v6 1987

הונדה סיווק ומזדה 3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק שיש לך ספייסר מבודד (פנולי) בין הקרבורטור לסעפת

http://www.jegs.com/p/Mr-Gasket/Mr-Gasket-Phenolic-Carb-Spacer/743785/10002/-1

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשהמנוע חם אל תתן פול גז כאם רק 10-20% כך יהיה מספיק דלק להנעה.

אם לא יניע יתכן ואין לך דלק בקרבורטור כי הכל חם שם והכל התאדה.

צריך לבדוק שהקרבורטור מכוון נכון.

יתכן גם שכיוון ההצתה אינו נכון וההצתה מוקדמת מידי ובמנוע חם זה מקשה על ההצתה.

אם יש לך פלטינות כוון אותם למצב המקסימלי המומלץ לפתיחה.

שלמה דן גדרון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משאבה מכנית?

היתה לי בעיה דומה פעם. מנוע חם, השסתומים במשאבת הדלק לא אוטמים היטב.

כאשר המנוע בפעולה, המשאבה עובדת מהר וזה מספיק כדי לדחוף דלק לקרבורטור.

במצב סטרטר, לא תמיד זה מספיק.

אם יש לך משאבה חשמלית. כל זה לא רלוונטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משאבה מכנית?

היתה לי בעיה דומה פעם. מנוע חם, השסתומים במשאבת הדלק לא אוטמים היטב.

כאשר המנוע בפעולה, המשאבה עובדת מהר וזה מספיק כדי לדחוף דלק לקרבורטור.

במצב סטרטר, לא תמיד זה מספיק.

אם יש לך משאבה חשמלית. כל זה לא רלוונטי.

 

משאבה מכאנית חדשה הוחלפה לפני מספר חודשים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משאבה מכאנית חדשה הוחלפה לפני מספר חודשים...

דווקא זה יכול להיות מקור הבעיה: לחץ דלק גבוה מדי גורם לקרבורטור להציף. די פשוט למדוד לחץ דלק: בדרך כלל מדי ואקום מנוע מודדים גם לחץ דלק.

מציע לך לקרוא עוד בנושא כאן:

https://lulisml.wordpress.com/2013/04/20/%D7%9E%D7%A9%D7%90%D7%91%D7%AA-%D7%94%D7%93%D7%9C%D7%A7-%D7%94%D7%97%D7%A9%D7%9E%D7%9C%D7%99%D7%AA-%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%91%D7%A8-p2-%D7%95%D7%91%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%97/

ובפרקים שלפניו ואחריו.

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

מתאים מאוד לקרבורטור.

יש להניח שהמחט לא אוטמת לחלוטין כאשר המצוף לוחץ אותה,

זו גם הסיבה שלאחר כחצי שעה הרכב מתניע היות והדלק

שמטפטף מהקרבורטור לתוך המניפול מצליח להתאדות ואז

אפשר להתניע ללא בעיה.

כשהמנוע חם לאחר כרבע שעה לחץ על דושת הגז למקסימום

ותן סטרטר ארוך ללא הפסקה. כאשר ואם הרכב יתניע לא להרפות

את הדושה אלא בהדרגה. המנוע יעבוד בחניקה ולאחר כמה שניות

יחזור לעבודה רגילה. כך אפשר לדעת אם באמת הקרבורטור תקול.

בהצלחה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת קשה לפתור את הבעיה הזו על גבי הפורום

ספיסר לקרב לא ממש יעזור .

איזה מערכת הצתה אתה נוסע ? איזה קרבורטור ?

רוב מה שנרשם לך פה יכול להיות כלל לא רלוונתי, זה תלוי מה יש לך מורכב

 

 

בנוסף ממליץ לך לתאם עם איציק ראובני שיפתור לך את הבעיה .

מהמעט נתונים שנתת לא נראה שיש לך איזה בעיה רצינית

mustang 67 GT, 302 engine t5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת קשה לפתור את הבעיה הזו על גבי הפורום

ספיסר לקרב לא ממש יעזור .

איזה מערכת הצתה אתה נוסע ? איזה קרבורטור ?

רוב מה שנרשם לך פה יכול להיות כלל לא רלוונתי, זה תלוי מה יש לך מורכב

 

 

בנוסף ממליץ לך לתאם עם איציק ראובני שיפתור לך את הבעיה .

מהמעט נתונים שנתת לא נראה שיש לך איזה בעיה רצינית

 

הצתה אלקטרונית MSD

קרבורטור אדלברוק .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק שיש לך ספייסר מבודד (פנולי) בין הקרבורטור לסעפת

http://www.jegs.com/p/Mr-Gasket/Mr-Gasket-Phenolic-Carb-Spacer/743785/10002/-1

 

לא תוכל להכניס לארץ חלק כל שהוא במידה ו "פנול"/ "פנוליק" מצוין על הפריט

שברולט קפריס 350, 88

פסח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3375 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...